Μπορεί σαν χώρα να μην διαθέτουμε βαριά βιομηχανία αλλά όπως αποδεικνύεται στις βελτιώσειςΌταν ο Έλληνας το βάλει πείσμα θα πετύχει το στόχο του…αυτοκινήτων είμαστε πρώτοι. Στην… κυριολεξία, κάτι που ισχύει στην περίπτωση του Audi S3 του Τάκη Βούρου.

Πρόκειται για ένα ειδικά διαμορφωμένο S3 που τρέχει σε αγώνες dragster και συγκεκριμένα στην κατηγορία ΑΤ2 (κίνηση στους οπίσθιους τροχούς ή τετρακίνητα, Turbo ή με κομπρέσορα ή ατμοσφαιρικά με nitro) και Index. Έχει βελτιωθεί από την Vouros Performance, είναι τετρακίνητο και σύμφωνα με την μέτρηση που έχει γίνει αποδίδει 1.290 ίππους στον τροχό ενώ η ροπή του ξεπερνά τα 128 kg!!!

Δείτε το ρεκόρ που σημείωσε το «ελληνικό» Audi πριν από λίγες εβδομάδες

Έσπασε τα χρονόμετρα…
Το συγκεκριμένο Audi S3 έχει γράψει χρόνο 8,346 δευτερόλεπτα στο 400άρι (402 για την… ακρίβεια) με έξοδο 286,56 χλμ./ώρα.

Ο χρόνος αυτός αποτελεί και παγκόσμιο ρεκόρ για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων σε αγώνες dragster.

Η κορυφαία ομάδα φίλων της ταχύτητας 'κόντρες - dragster in greece' με πάνω από 16.000 μέλη έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κεντρικό θέμα!!!

Η κορυφαία ομάδα φίλων της ταχύτητας ‘κόντρες – dragster in greece’ με πάνω από 16.000 μέλη έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κεντρικό θέμα!!!

Τα… συστατικά της επιτυχίας
Για να μπορέσει ο ιδιοκτήτης του να το φτάσει στα… ουράνια έπρεπε να το βελτιώσει σε πολλά σημεία. Δείτε παρακάτω την ατελείωτη λίστα, σύμφωνα με την ομάδα φίλων dragster «κόντρες-dragster in greece»

– R32 κινητήρας
– CP Billet Πιστόνια
– Carillo Heavy Duty Μπιλες
– VR6 2.8 Στρόφαλος
– Fluid Damper τροχαλία στροφάλου
– Ροϊκη εξέλιξη κεφαλής by ENGINE TECH BY DAKIS »Dakis Skampeltzis»
– Ferrea βαλβίδες
– Ferrea ελατήρια βαλβίδων
– Ferrea retainers
– Cat Cams εκκεντροφόροι custom by vouros performance
– Εισαγωγή Custon by vouros performance
– Χειροποίητα γρανάζια εκκεντροφόρων by Don Octane
– Χταπόδι NS Racing
– Precision 8685 Turbo
– 4speed Dog Box by Monster Perfomance
– Ατσάλινο βολάν by vouros performance
– 3δισκος carbon συμπλέκτης Titlon
– Haldex Controller by vouros performance
– Μπλοκέ διαφορικό εμπρός
– Διαφορικό Peloquien πίσω
– Χειροποίητος άξονας by vouros performance
– Εγκέφαλος Vipec, plug and play by DynoDrome and Powered by Salias »John Pitosoglou»‘
– Οθόνη Plex Tuning
– Ζάντες Belak 15×9
– Drag MH 24.5*8.5*15
– Ιntercooler custom 60*30*14 by vouros performance
– Roll Cage by Herby
– Μπεκ βενζίνης 6 * 1600cc Fic
– Αντλία βενζίνης Magna fuel για 2500hp

Mηχανική βελτίωση: Τάκης Βούρος & vouros performance
Προγραμματισμός εγκεφάλου: Dynodrome Salias »John Pitosoglou»

Έτοιμο για να 'γράψει' τον μεγάλο χρόνο

Έτοιμο για να ‘γράψει’ τον μεγάλο χρόνο

Με 1.290 άλογα στον τροχό και ροπή πάνω από 128 κιλά(!)...

Με 1.290 άλογα στον τροχό και ροπή πάνω από 128 κιλά(!)…

Το βλέπεις; Το... ποθείς!

Το βλέπεις; Το… ποθείς!

Με τόσα άλογα το άτιμο 'σατανίζεσαι'!!!!

Με τόσα άλογα το άτιμο ‘σατανίζεσαι’!!!!

Aλεξίπτωτο για να σταματά όταν πιάνει πολύ... ψηλές ταχύτητες!

Aλεξίπτωτο για να σταματά όταν πιάνει πολύ… ψηλές ταχύτητες!

Δνε το λες και... νορμάλ!

Δεν το λες και… νορμάλ!
loading...

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο