Με περιουσία που ανέρχεται στα 900 εκατομμύρια δολάρια, η 21χρονη Kylie Jenner Kardashian είναι μια από τις πλουσιότερες αυτοδημιούργητες νέες γυναίκες της Αμερικής για το 2018. Απέχει μόλις 100 εκατομμύρια δολάρια για να γίνει και επίσημα η νεότερη δισεκατομμυριούχος του κόσμου, παίρνοντας τη θέση από τον Mark Zuckerberg, που έγινε δισεκατομμυριούχος σε ηλικία 23 χρόνων.
Η Kylie Jenner βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη 27η θέση της λίστας του Forbes με τις πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες για τη φετινή χρονιά.
Η νεαρή ζάμπλουτη έγινε διάσημη από την τηλεοπτική σειρά Keeping Up with the Kardashians, που άρχισε να προβάλλεται το 2007 και δείχνει την καθημερινή ζωή της οικογένειας Kardashians. Η Kylie ήταν τότε μόλις 10 χρονών και η ζωή της είχε μπει στο μικροσκόπιο, καθώς η σειρά προβάλλεται σε περισσότερες από 160 χώρες.
Το 2015 σε ηλικία μόλις 18 ετών η Jenner ίδρυσε τη δική της εταιρία καλλυντικών, την Kylie Cosmetics. Από την πώληση των προϊόντων της κατάφερε να αποσπάσει περισσότερα από $630 εκατομμύρια, ενώ η αξία της εταιρείας της σήμερα υπολογίζεται στα $800 εκατομμύρια. Σε συνδυασμό με τα χρήματα που αποσπά από την τηλεοπτική σειρά, αλλά την προώθηση προϊόντων άλλων εταιριών στα social media, η περιουσία της ξεπέρασε τα 900 εκατομμύρια δολάρια.
Toν Νοέμβριο του 2015 κυκλοφόρησε ένα κιτ που αποτελούνται από ένα σετ με lipstick και τα αντίστοιχα μολύβια χειλιών, το «Kylie Lip Kits», που κόστιζε 29 δολάρια. Μέσα σε δευτερόλεπτα τα 15 χιλιάδες τεμάχια που είχαν ανέβει στο διαδίκτυο έγιναν sold out. Όπως ανέφερε η Kylie Jenner εμπνεύστηκε τη συλλογή καλλυντικών της από την ανασφάλεια που ένιωθε με τα χείλη της όταν ήταν μικρή.
Το Φεβρουάριο του 2016 αύξησε την παραγωγή των προϊόντων της από τα 15 χιλιάδες στα 500 χιλιάδες τεμάχια.
Τα καλλυντικά δεν τεστάρονται σε ζώα και δεν περιέχουν προϊόντα ζώων όπως μέλι και κερί μέλισσας. Όπως αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της τα καλλυντικά της είναι «vegan».
Αυτή τη στιγμή στην εταιρία της απασχολούνται περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι.
Όλη της η περιουσία προέκυψε από πολύ καλή διαχείριση των λογαριασμών της στα social media. Κάθε μια ώρα περίπου δημοσιεύει στο Instagram και στο Snapchat φωτογραφίες και βίντεο με τα καλλυντικά που χρησιμοποιεί και τις αποχρώσεις των κραγιόν που φοράει. Ενημερώνει το κοινό της συνεχώς για τα νέα προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν, αλλά και πότε να τα περιμένει. Στο Instagram έχει περισσότερους από 110 εκατομμύρια ακόλουθους, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι νέες γυναίκες και κορίτσια, το κοινό δηλαδή στο οποίο απευθύνεται με τα καλλυντικά της. Σύμφωνα με μετρήσεις, τα καλλυντικά της αγοράζουν γυναίκες ηλικίας από 18 έως 34.
Περίπου 16.4 εκατομμύρια ακολουθούν την ίδια την εταιρία στο Instagram. Προώθηση κάνει και μέσω του twitter, όπου έχει περίπου 25.6 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ κατά διαστήματα τα προϊόντα της διαφημίζονται και στους λογαριασμούς των αδερφών και φίλων της, που επίσης ασκούν μεγάλη επιρροή στο κοινό.
»Είναι απίστευτο να κερδίζεις την αναγνώριση για κάτι που αγαπάς και νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη γι’ αυτό. Πάντα μου άρεσε το μακιγιάζ και δούλεψα πραγματικά πολύ σκληρά για να φέρω στην αγορά το πρώτο lip kit. Η σχέση με τους φαν μου και η δημιουργία ενός προϊόντος που πραγματικά τους ευχαριστεί ήταν μια απίστευτη διαδικασία. Έμαθα τόσα πολλά μέσα απ’ αυτή τη διαδρομή και εύχομαι να εμπνεύσω κι άλλους να κυνηγήσουν τα όνειρά τους», ανέφερε στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Forbes.