in

6 κόλπα των σούπερ μάρκετ για να σας παραπλανούν και να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα

Η σπατάλη στο σούπερ μάρκετ είναι εύκολο να γίνει, αφού συχνά δεν περιοριζόμαστε στα ψώνια που έχουμε γραμμένα στη λίστα, αλλά παρασυρόμαστε και αγοράζουμε προϊόντα που δεν χρειαζόμαστε.

Αυτό οφείλεται στα τρικ που χρησιμοποιούν στα μαγαζιά, προκειμένου ο καταναλωτής να παραμείνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο κατάστημα και συνεπώς να αγοράσει και περισσότερα προϊόντα που πιθανόν να μην είχε σκοπό να αγοράσει και να μη χρειάζεται. Δείτε, λοιπόν, μερικά από αυτά και αποφύγετε τα περιττά έξοδα.


Τοποθετούν μικρούς πειρασμούς και προϊόντα πολυτελείας

Τοποθετούν σκόπιμα προϊόντα «πολυτελείας» όπως λουλούδια – μικρούς πειρασμούς δηλαδή- – για να σάς φτιάξουν τη διάθεση και επειδή είναι πιο πιθανό να ξοδέψετε περισσότερα στα περιττά παρά στα βασικά.

Πριν, λοιπόν, αγοράσετε αυτή την όμορφη τριανταφυλλιά ή εκείνη την εντυπωσιακή ορτανσία κάντε πρώτα μια βόλτα προς το ψυγείο με το γάλα γιατί εκείνο το κέικ που λέγατε ότι θα φτιάξετε το βλέπουμε να αναβάλλεται…

Τοποθετούν τα είδη πρώτης ανάγκης μακριά το ένα από το άλλο

Τοποθετούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση όπως ψωμί, φρούτα και λαχανικά, αβγά κ.ά μακριά το ένα από το άλλο.

Με αυτόν τον τρόπο το μάτι «πέφτει» και λίγο παραπέρα και σίγουρα θα δείτε μια λιχουδιά, ένα γουστόζικο αξεσουάρ για το γραφείο, εκείνο το απίστευτα όμορφο διακοσμητικό γλαστράκι ή τα καλλυντικά από το σταν που ξαφνικά βρέθηκε μπροστά σας, που μπορεί να μην είναι στη λίστα, όμως θα βρεθούν στο καλάθι με τα ψώνια σε χρόνο dt.

Οι προσφορές που δεν είναι και τόσο προσφορές

Δεν είναι λίγα τα καταστήματα που εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι οι καταναλωτές – ειδικά αυτοί που δεν είναι τακτικοί πελάτες – σπάνια θυμούνται τις τιμές.

Έχετε προσέξει ότι τα προϊόντα που είναι συνήθως στα 3 το 1 δώρο ή στα δύο το 1 δώρο, ουσιαστικά σπάνια έχουν διαφορά από την κανονική τιμή αγοράς της συνολικής ποσότητας; Το ίδιο ισχύει και για προϊόντα όπως αλλαντικά, γαλακτοκομικά κ.ά. Παρατηρήστε το και θα δείτε πως έχουμε δίκιο…

Τοποθετούν τα ακριβά προϊόντα στο ύψος των ματιών

Ρίξτε μια ματιά περιμετρικά στα ράφια και όχι μόνο στα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί στο ύψος των ματιών. Πολλά supermarket χρεώνουν στους προμηθευτές ένα επιπλέον ποσό για συγκεκριμένες θέσεις για τα προϊόντα ώστε να πωλούνται ευκολότερα.

Το ποσό αυτό φυσικά προστίθεται στην τιμή και οι κεντρικές θέσεις είναι φυσικά και οι καλύτερες γιατί είναι πιο εύκολα προσβάσιμες, ειδικά αν ο αγοραστής βιάζεται.

Για δείτε εκείνο το σαμπουάν που είναι καταχωνιασμένο στο πάνω ράφι και μπορεί να μην το έχετε δει σε κάποια διαφήμιση, όμως πιθανόν να είναι καλύτερο από αυτό που βλέπετε μπροστά σας.

Δημιουργούν “χρυσές ζώνες” για μικρούς και μεγάλους

Μακριά από τις «χρυσές ζώνες», τα σημεία δηλαδή με τα περιοδικά, τα γλυκάκια ή τα αναψυκτικά. Είναι οι χώροι που μικρά – και μεγάλα – παιδιά κάνουν πάντα μια στάση θέλοντας και μη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Ύπνος: 8 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε βαθιά μέχρι το πρωί

Πτώση Canadair στην Κάρυστο: Νεκpοί οι δύο πιλότοι-Στα μαύρα όλη η Ελλάδα