Άνθρωποι χωρίς βίωμα Θεου, με προτεσταντική »λογική», με μανδύα Ορθοδόξων, ήρθαν να μας μάθουν μετα απο…2000 χρόνια οτι ΔΕΝ είναι Σώμα και Αίμα Κυρίου, αλλά…»κρασί και ψωμί», απλό-Γιατί διώκεται όμως , η Θεία Κοινωνία;
O πρώτος λόγος είναι η απιστία και η Αθεΐα. Μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που κινούν τα πολιτικά και τα επιστημονικά νήματα, σκέφτονται, λειτουργούν και αποφασίζουν, σύμφωνα με την κοσμοθεωρία του Αθεϊσμού.
Αφού έχουν ως θεό τους το χρήμα και αφού πιστεύουν πως η Θεία Κοινωνία δεν είναι τίποτα παραπάνω από κρασί και ψωμί, είναι φυσικό να τρέμει το φυλλοκάρδι τους όταν σκέφτονται τη λαβίδα του Ιερέα. Μέσα από αυτό το πρίσμα, είναι «φυσικό» να δίνουν προτεραιότητες λειτουργίας σε super markets, τράπεζες, κομμωτήρια και ντελιβεράδικα, αφού η βαθύτερη ιδεολογία τους, συγκεντρώνεται στο «φάγωμεν πίωμεν, αὔριον γὰρ ἀποθνήσκομεν».
Ο δεύτερος λόγος που διώκεται η Θεία Κοινωνία, είναι ακόμα χειρότερος. Ακόμα πιο επικίνδυνος. Ακόμα πιο ύπουλος. Είναι ο διωγμός που προέρχεται από ανθρώπους οι οποίοι πιστεύουν (κρυφά) στη δύναμη της Θείας Κοινωνίας, αλλά την πολεμούν και τη διαβάλουν με κάθε δυνατό μέσο που διαθέτουν. Αυτοί που φοβούνται, τρέμουν και φρίττουν, από ένα ενδεχόμενο που θα οδηγούσε σε έναν παγκόσμιο θρίαμβο της αλήθειας της Ορθοδοξίας, γιατί θα σήμαινε αυτόματα και την ολοκληρωτική καταστροφή των πλανεμένων δογμάτων, θρησκειών ή ιδεολογικών συστημάτων, που αυτοί υπηρετούν.
Η συγκλονιστική αλήθεια που βρίσκεται μέσα στο πιο θαυμαστό, θαυματουργό και ιερότερο Μυστήριο του κόσμου, μπορεί να κρύφτηκε από τα κατάμαυρα σύννεφα των σκοτεινών δυνάμεων, σε αυτό το στάδιο της ιστορίας. Όμως, θα διώκεται και θα λασπολογείται, «άχρι καιρού». Δεν θα χρησιμοποιήσω αγιογραφικά και πατερικά χωρία για να αποδείξω ότι η θεία Κοινωνία είναι μυστήριο ζωής και όχι θανάτου. Αυτά θα ενίσχυαν την πίστη όσων πιστεύουν. Θα επικαλεστώ κάποια παραδείγματα που ίσως δεν μπορούν να τα αμφισβητήσουν όσοι αποφάσισαν να επιχειρηματολογήσουν εναντίον της Θείας Κοινωνίας και της πιθανής σχέσης της με τη μετάδοση του Κορονοϊού. Στα χρόνια του Βασιλείου Καισαρείας, ο ιερός αυτό Πατήρ στη Βασιλειάδα διακονούσε ο ίδιος λεπρούς και φυματικούς και μάλιστα τους κοινωνούσε από το ίδιο δισκοπότηρο που κοινωνούσε ο ίδιος, χωρίς ποτέ να νοσήσει από τις ασθένειες αυτές.
Στο νοσοκομείο «Σωτηρία», υπάρχουν καταγεγραμμένες μαρτυρίες ιερέων αλλά και μητροπολιτών που κοινωνούσαν τους φυματικούς με την ίδια λαβίδα και μετά κατέλυαν οι ίδιοι τη θεία Κοινωνία. Το έκαναν μάλιστα μπροστά στο εκκλησίασμα φανερά, για να δείξουν ότι η θεία Ευχαριστία είναι ζωή και δεν ελλοχεύει κανένα κίνδυνο. Φυσικά, αυτό τονίζουν και διακεκριμένοι επιστήμονες, όπως πρόσφατα δήλωσε η κυρία Ελένη Γιαμαρέλου, διάσημη λοιμωξιολόγος στην ελληνική επικράτεια. Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο ιερέας της Σπιναλόγκας, ο π. Χρύσανθος Κουτσουλογιαννάκης. «Δέκα ολόκληρα χρόνια ο ιερομόναχος Χρύσανθος Κουτσουλογιαννάκης ήταν η παρηγοριά των λεπρών στη Σπιναλόγκα. Ευλογούσε και κοινωνούσε τους αρρώστους απλώνοντας το χέρι και λαμβάνοντας θεία κοινωνία από το ίδιο κουτάλι χωρίς να φοβηθεί την ασθένεια και τις συνέπειες της» και φυσικά ποτέ δεν αρρώστησε.
Ερευνώντας κάποια από τα αρχεία των νοσοκομειακών παρεκκλησίων θα μπορούσε να βρει δεκάδες ή εκατοντάδες μαρτυρίες ιερέων που υπηρετούσαν ως λειτουργοί του Υψίστου, ανθρώπους που ήταν άρρωστοι με μεταδιδόμενα νοσήματα και ποτέ δεν κόλλησαν κάτι από τη θεία Κοινωνία. Επιπλέον, όπως προαναφέρθηκε, ποτέ ιερέας δεν έχει κολλήσει κάτι από την θεία Κοινωνία, αφού όλοι οι ιερείς καταλύουν συνέχεια το υπόλοιπο της Θείας Κοινωνίας, αφού έχουν κοινωνήσει το εκκλησίασμά τους μέσα στο οποίο υπάρχουν πιστοί με μεταδιδόμενα νοσήματα. Επειδή κάποιοι θα πουν ότι και οι Ινδοί θεωρούν ότι, όταν πλένονται στον Γάγγη, αγιάζονται, αλλά στην πραγματικότητα κολλούν ασθένειες, θα τους απαντήσω ότι πρώτον εκεί υπάρχουν καταγεγραμμένα περιστατικά ανθρώπων που νόσησαν, αντίθετα σχετικά με τη συμμετοχή στη θεία Κοινωνία δεν υπάρχει ούτε ένα περιστατικό καταγεγραμμένο ότι κάποιος κόλλησε κάτι. Μάλιστα ο γιατρός και βουλευτής Αθανάσιος Αβραμίδης στη δεκαετία του 1990 είχε κάνει ολόκληρη μελέτη χρησιμοποιώντας ιατρικά επιχειρήματα, τονίζοντας ότι τότε ήταν αδύνατο κάποιος να κολλούσε AIDS και οποιοδήποτε άλλο νόσημα από τη θεία Κοινωνία.
Ως χριστιανοί, εμείς έχουμε την πίστη ότι η θεία Κοινωνία είναι η ίδια η ζωή. Άλλωστε οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν είναι ούτε ανόητοι, ούτε φρενοβλαβείς, ούτε αμόρφωτοι για να βάλουν τη ζωή τους και τη ζωή των δικών τους σε κίνδυνο. Όλοι όσοι νοιάζονται για την δήθεν προστασία της ζωής των Χριστιανών, ας κοιτάξουν τα του οίκου τους και ας προσπαθήσουν να περιορίσουν ή να κρύψουν το μίσος που τρέφουν για την Ορθοδοξία και την Εκκλησία. Ό,τι και να κάνουν, όσο και να προσπαθούν, όσο και να ασθμαίνουν οι μεν και οι δε, είναι σίγουρο πως κάποτε θα έρθει η ευλογημένη ώρα, που η ύψιστη Σωτηριολογική σημασία αυτού του Μυστηρίου, θα αναδυθεί στην παγκόσμια επιφάνεια και θα θριαμβεύσει.