Ένα νεαρό παιδί, ένας τεχνικός εταιρείας διαδικτύου επισκέφθηκε το σπίτι μιας μητέρας για εργασίες τεχνικής υποστήριξης διαδικτύου.
Εκεί, όμως, ήρθε αντιμέτωπος με μία χαώδη κατάσταση και ένα παιδάκι με αναπηρίες. Πέρα από την δουλειά του, ο νεαρός υπάλληλος έδειξε και το πιο ανθρώπινο πρόσωπό του.
Η μητέρα έστειλε ένα γράμμα προς την εταιρεία και την ευχαριστεί θερμά ενώ εξαίρει και τον άνθρωπο αυτόν που δεν ήρθε μόνο για μία απλή απρόσωπη εξυπηρέτηση πελάτη…
«Αγαπητή εταιρεία,
σήμερα ο τεχνικός σας ήρθε σήμερα στο σπίτι μας για να φτιάξει το ίντερνετ. Περπάτησε μέσα σε ένα χάος. Ο μικρός μου γιος είναι τριών ετών. Γεννήθηκε με δύο σπάνιες εγκεφαλικές βλάβες και είναι τυφλός. Δεν μπορεί να μας δώσει να καταλάβουμε τι θέλει και η σημερινή μέρα ήταν πολύ δύσκολη για αυτόν.
Έκλαιγε όλο το πρωί, προσπαθούσα να τον ηρεμήσω την ώρα που έπρεπε να φροντίσω και το άλλο μου παιδί, να καθαρίσω, να πλύνω τα πιάτα, να βάλω πλυντήριο, ενώ ο άνδρας μου δουλεύει.
Ήταν μία πολύ σκληρή μέρα. Όταν ήρθε ο τεχνικός σας και άρχισε να μιλά, ο γιος μου έτρεξε προς το μέρος του.
Εκείνος τον κράτησε για τα 45 λεπτά που έμεινε στο σπίτι μας και δεν έμοιαζε να τον ενοχλεί το παιδί. Τον κράτησε απασχολημένο, όσο έβαζα πλυντήριο. Ήταν μία τεράστια ανακούφιση αυτή για μία εξαντλημένη μαμά.
Ο τεχνικός σας μπορούσε να μπει, να δει το ίντερνετ και να φύγει. Ωστόσο, εκείνος είδε ότι υπήρξε μία μεγαλύτερη ανάγκη από μία αναβάθιση του ίνερνετ. Ήταν κάτι παραπάνω από εξυπηρέτηση πελατών, ήταν ανθρωπιά.
Ο τεχνικός σας αξίζει αύξηση, προαγωγή, ό,τι νομίζετε. Είναι τιμή να τον έχετε στην εταιρεία σας και δεν θα ξεχάσω ποτέ την ευγένειά του.
Με εκτίμηση…»