Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Πέμπτης στην ΕΛ.ΑΣ. για την υπόθεση θανάτου 63χρονου Eλληνοσύρου εφοπλιστή ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του στη Βούλα, στην οδό Βασιλέως Γεωργίου. Ο άνδρας αυτοκτόνησε με καραμπίνα.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο 63χρονος Eλληνοσύρος Ιμάντ Ζέιν βρέθηκε από φρουρό του νεκρός ύστερα από πυροβολισμό στο υπόγειο της μονοκατοικίας του. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΛΑΣ, ο άνδρας αυτοκτόνησε τελικά με την καραμπίνα του ενώ προηγουμένως είχε στείλει σημείωμα στην πρώην σύζυγό του.
Μήνυμα προτού προβεί στο απονενοημένο φέρεται να άφησε ο 63χρονος εφοπλιστής που βρέθηκε νεκρός το απόγευμα της Πέμπτης στο υπόγειο του σπιτιού του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εφοπλιστής στο σημείωμα ενημερώνει ότι θα βάλει τέλος στη ζωή του ενώ εκφράζει παράλληλα απευθυνόμενος στη γυναίκα του τους λόγους που τον οδήγησαν στη μοιραία αυτή απόφαση.
«Ξέχασέ με, δεν έχω να σου προσφέρω τίποτα, συγχώρεσέ με γι’ αυτό που θα κάνω», φέρεται να έγραψε ο 63χρονος εφοπλιστής στη σύζυγό του πριν αυτοκτονήσει με όπλο.
Ο 63χρονος εφοπλιστής Ιμάντ Ζέιν (Imad Zein), έχει μαζί με τα αδέρφια του είχε την ναυτιλιακή εταιρεία Naftomar.
Ποια είναι η NAFTOMAR, ναυτιλιακή της οικογένειας Ζέιν
Από την ίδρυσή της στη Βηρυτό του Λιβάνου, το 1972 η NAFTOMAR επικεντρώθηκε στη διανομή πετρελαιοειδών στην περιοχή της Μεσογείου, ενώ στη συνέχεια η εταιρεία εξελίχθηκε σε σημαντικό παράγοντα στον τομέα του LNG.
Όπως αναγράφει και η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, μετά την πρώτη της συναλλαγή το 1976, σύντομα εκμεταλλεύτηκε τις τεράστιες δυνατότητες της αγοράς υγραερίου- γεγονός που οδήγησε εν ευθέτω χρόνω στο άνοιγμα ενός γραφείου ναύλωσης και διαχείρισης πλοίων στον Πειραιά.
Ταυτόχρονα, άνοιξε επίσης ένα γραφείο αντιπροσωπείας στο Παρίσι με την επωνυμία CHEMIGAZ S.A.R.L. Με αυτή την εξέλιξη, υπήρχαν τότε τα στοιχεία για να καθιερώσουμε αποτελεσματική επικοινωνία με τους μεγάλους πετρελαϊκούς οίκους, τους μεσίτες και την αγορά υγραερίου.
Το 1991, η επιχειρηματική διεύθυνση της NAFTOMAR μεταφέρθηκε στη νεόδμητη τοποθεσία στη Βούλα, παρέχοντας στη διοίκηση και το προσωπικό της ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
Παρά τις αρχικές εμπορικές δυσκολίες με τα ναυλωμένα πλοία, το 1977 το εμπόριο υγραερίου και οι δραστηριότητες των πλοίων ενώθηκαν με την απόκτηση του πρώτου της ειδικού πλοίου, του LPG/C Gaz Unity των 4.000 m3.
«Αυτό το σημαντικό βήμα άνοιξε το δρόμο για την επέκτασή μας στην αποκλειστική μεταφορά υγραερίου. Στην πορεία προσλάβαμε εξειδικευμένο προσωπικό, ενώ παράλληλα αυξήσαμε σταδιακά τη χωρητικότητα του στόλου μας», αναφέρει στη σελίδα της η ναυτιλιακή.