Με θετικές και αρνητικές κριτικές, το τραγούδι της Σάττι για την ελληνική συμμετοχή στην Eurovision. Γιατί τα σόσιαλ μίντια και το βίντεοκλιπ παίζουν σημαντικό ρόλο στον διαγωνισμό.
«γειαααααααααα 100Κ instagram followers!!! ευχαριστώωωωω πολύυυυυ 🥰🙃 και υπόσχομαι/δεσμεύομαι δημοσίως (κι έχω κοινωνική ευθύνη απέναντι σας) να κάνω serve από’δω και πέρα χωρίς φόβο και πάθος», γράφει σε ένα χαριτωμένο μήνυμα η Μαρίνα Σάττι, στην ανάρτηση που έκανε στο Instagram λίγες ώρες μετά τα αποκαλυπτήρια για το «Ζάρι» – το τραγούδι με το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό Eurovision 2024.
Έχει σημασία η αύξηση των «ακολούθων»; Ναι, φυσικά έχει σημασία στην περίπτωση του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, γιατί στα σόσιαλ μίντια διαμορφώνονται υπερ-εθνικές τάσεις μεταξύ των ”φαν”, που θα σπεύσουν να ψηφίσουν υπέρ/κατά των τραγουδιών.
Σε μεγάλο βαθμό, αυτό εξηγεί και γιατί παίζει μεγάλο ρόλο το βίντεοκλιπ, αφού μπορεί να προσφέρει μεγάλη αναγνωρισιμότητα στο τραγούδι μέσα από τα like και share…
Σε αυτό το επίπεδο, το κλιπ της Μαρίνας Σάττι μάλλον θα διαπρέψει, καθώς ήδη σχολιάζεται θετικά εκτός συνόρων για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εικόνα της Ελλάδας που προβάλει.
https://www.instagram.com/p/C3kIlVio6fm
Αυτή τη στιγμή έχει φτάσει τους 103.000 Followers