Επιβεβαιώνονται οι καταγγελίες της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης περί διαρροής μονταρισμένων ηχητικών μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, για να καλλιεργηθεί η θεωρία του “μοναδικού ανθρώπινου λάθους”.
Τι έγινε με τις ομιλίες ;
Για προσπάθεια συγκάλυψης και διάχυσης των ευθυνών “ακόμα και σε όσους δεν ζουν” από την πρώτη κιόλας ημέρα, κάνουν λόγο οι Μηχανοδηγοί, με ανάρτησή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφορικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας “Βήμα της Κυριακής” που φέρνει στη δημοσιότητα έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν αλλοίωση των διαλόγων του σταθμάρχη Λάρισας με τον οδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχίας.
Όπως προκύπτει από τα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ., που δημοσιεύει η εφημερίδα, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου -όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε ηχητικό ντοκουμέντο- δεν αφορούσε τη μοιραία αμαξοστοιχία αλλά τοπικό συρμό που κινήθηκε κανονικά.
Αυτό είχε καταγγείλει από την πρώτη στιγμή και η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, με το δημοσίευμα να επιβεβαιώνει τις καταγγελίες της αφού, όπως αναφέρει μεταξύ άλλων, η διαρροή μονταρισμένων ηχητικών, λίγο μετά το έγκλημα, έγινε για να καλλιεργηθεί η θεωρία του “μοναδικού ανθρώπινου λάθους”