in ,

Η Ελενα Ακρίτα σχολιάζει την εμφάνιση της Κατερίνας Παναγοπούλου: «Πετσετούλα με ασορτί τραπεζομάντηλο

Με απαξιωτικό ύφος σχολίασε την εμφάνιση της Κατερίνας Παναγοπούλου στο Προεδρικό Μέγαρο η Ελενα Ακρίτα.

Με απαξιωτικό ύφος σχολίασε την εμφάνιση της Κατερίνας Παναγοπούλου στο Προεδρικό Μέγαρο, το βράδυ της Τετάρτης, η Ελενα Ακρίτα, σημειώνοντας σε ανάρτησή της πως “λογικά την ντύνει η υπέρκομψη Μαρέβα” ενώ τονίζει πως δεν γνωρίζει για ποια κυρία πρόκειται.

“Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα”, έγραψε η κ. Ακρίτα σχολιάζοντας με ειρωνία ακόμα και την τσάντα της κ. Παναγοπούλου η οποία όπως είπε “είναι από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Ανω Πεσκανδρίτσα”.


Η ανάρτηση της Ελενας Ακρίτα

“Δεν ξέρω ποια είναι, αλλά λογικά τη ντύνει η υπερκομψη Μαρέβα. Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα. Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Ανω Πεσκανδρίτσα και βιντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει”.

Με δεύτερη ανάρτησή της η Ελενα Ακρίτα αναφέρει πως ενημερώθηκε τους τους φίλους της στο facebook, πως πρόκειται για την παρουσιάστρια του Mega, Κατερίνα Παναγοπούλου, η οποία οπως λέει στη συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπεί το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της, τονίζοντας ότι “στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει”.

Μάλιστα, ξεκαθαρίζει πως δεν ζηλεύει τα νιάτα της κατά πολύ νεότερής της Κατερίνας Παναγοπούλου, αλλά τα δικά της, αναφέροντας αναλυτικά τους δημοσιογράφους που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν.

Αναλυτικά η ανάρτησή της

“Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικα και μόνο τα ρουχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιωτη θα τής έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…)

Κι αυτό γιατί στην συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπει – και δη στη γιορτή της Δημοκρατίας – το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της. Στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει και κανείς δεν έχει δικαιωμα να την κρίνει.

Εγώ βλέπετε, διδάχτηκα δημοσιογραφία από μεγάλους Δασκάλους όπως ο Γιάννης Καψής, ο Λέων Καραπαναγιώτης, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος, ο Γιώργος Ρωμαίος κ.α. Άγνωστα ονόματα για σας, φωτεινοί φάροι για μας. Είχαμε την Ελένη Βλαχου της Καθημερινής, είχαμε τον Σεραφείμ Φυντανίδη στην Ελευθεροτυπία.

Οι περισσότεροι πετσωμενοι που “δημοσιογραφούν” σήμερα δεν θα περνούσαν ούτε το κατώφλι ιστορικών εφημερίδων. άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά.

Όσο για το αισθητικό σκέλος, όχι δεν μου αρέσει καθόλου, και ναι αγαπημένος μου σχεδιαστής είναι ο Βασίλης Ζούλιας απλώς τα ρούχα του είναι πολύ ακριβά.

Καθένας με την αισθητική του.

Και κάτι τελευταίο – γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιατα της. Τα δικά μου ζηλεύω”.

Η εμφάνιση της Κατερίνας Παναγοπούλου

827a00477b75401a8e5d9b6e11b5b20f

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Αυτά είναι τα 20 νέα F-35 αξίας 3,5 δισ. δολαρίων που παίρνει η Ελλάδα

Σπαρακτικό το τελευταίο αντίο αυτή τη στιγμή, όλοι ντυμένοι στα λευκά και χαμογελαστοί για τη φίλη τους