Εκτροχιάστηκε εμπορική αμαξοστοιχία στην Ειδομένη: Κλειστή η σιδηροδρομική γραμμή για δύο μήνες
Σοβαρό σιδηροδρομικό συμβάν σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης στην Ειδομένη, όταν εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές στη σιδηροδρομική γραμμή. Ο σταθμός αναμένεται να παραμείνει κλειστός για περίπου δύο μήνες, επηρεάζοντας τη σύνδεση με τα Σκόπια.
Εμπορική αμαξοστοιχία που εκτελούσε δρομολόγιο από την Ειδομένη προς τη Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης (11/2), προκαλώντας σοβαρές ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, το ατύχημα προκλήθηκε από μηχανικό πρόβλημα στη θερμική μηχανή της αμαξοστοιχίας, η οποία παρέσυρε και κατέστρεψε μεγάλο τμήμα των γραμμών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τις 23.00, η εμπορική αμαξοστοιχία που κατευθυνόταν από τον σταθμό της Ειδομένης στον σταθμό της Θεσσαλονίκης εκτροχιάστηκε, ξηλώνοντας μάλιστα κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής.
«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στον σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», αναφέρεται ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.
Στο σημείο επιχειρούν συνεργεία του ΟΣΕ με γερανούς προκειμένου να εντροχιάσουν τη μηχανή, ενώ από το συμβάν δεν σημειώθηκε τραυματισμός.
![Εκτροχιάστηκε εμπορική αμαξοστοιχία στην Ειδομένη – Ξηλώθηκε τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής 2 treno 1068x600 1](https://i0.wp.com/www.tilestwra.com/wp-content/uploads/2025/02/treno-1068x600-1.jpg?resize=662%2C372&ssl=1)
Ο κ. Τσικαλάκης δηλώνει ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης. Όπως αναφέρει:
«Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από τον Στρυμόνα, από την Βουλγαρία. Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δεν θα μπορούν να περάσουν».