Από αριστερά: Ηλίας Γαγανέλης της Replicar Hellas, Πέτρος-Τζανέτος Κοντογούρης της Νamco Hellas ΑΕ, Δημήτρης Κορρές της Korres Engineering και Κωνσταντίνος Μαλανδρίνος της Exarsis.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το δυστύχημα έγινε σε φυλασσόμενη διάβαση, επί του περιφερειακού Τρικάλων-Πύλης, και παρά το ότι οι μπάρες είχαν ήδη κατέβει, κάτω από συνθήκες οι οποίες ερευνώνται από την αστυνομία, το Fiat Bravo του Μαλανδρίνου βρέθηκε πάνω στις γραμμές και μπροστά στο τρένο. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και το όχημα παρασύρθηκε σε απόσταση 200 μέτρων, μέχρι να καταφέρει το τρένο να ακινητοποιηθεί, με τον οδηγό να χάνει την ζωή του ακαριαία.
Στα πρώτα στάδια σχεδιασμού του project του Δημήτρη Κορρέ.
Προσωπικά είχα γνωρίσει τον Κώστα Μαλανδρίνο στο ιστορικό Σιρκουί στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τατοΐου το 2013, και έκτοτε είχαμε κρατήσει μια τυπική σχέση. Παρόλα αυτά, γνωρίζοντας το ήθος και το κύρος του, αδυνατώ να πιστέψω ότι έκανε τέτοιο τραγικό λάθος, και παραβίασε τις μπάρες της φυλασσόμενης διάβασης. Όμως, ούτε πραγματογνώμονας είμαι, ούτε στο τόπο του δυστυχήματος βρέθηκα.
Ο Κώστας Μαλανδρόνος γεννήθηκε το 1966, και διέμενε τα τελευταία χρόνια στο Βαλομάνδρι Τρικάλων.