Η διαδικασία σε απλά βήματα
Όσο εκπληκτικό εργαλείο είναι το facebook για να επικοινωνούμε με φίλους, συγγενείς και συμμαθητές που έχουμε να δούμε από το δημοτικό, το να επικοινωνήσουμε με το facebook για οποιοδήποτε πρόβλημα έχουμε με τις υπηρεσίες τους είναι πολύ πιο δύσκολο – δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποια διεύθυνση [email protected]Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. . Αυτό δεν σημαίνει πως το facebook δεν θέλει να ακούσει τα προβλήματά μας. Απλά, είναι ελαφρώς πιο δύσκολος ο τρόπος.
Η μόνη μέθοδος επικοινωνίας με το facebook είναι μέσα από φόρμες επικοινωνίας που βρίσκονται στο Help Center. Αντί όμως οι φόρμες αυτές να βρίσκονται όλες σε ένα σημείο, είναι διάρπαρτες στις διάφορες κατηγορίες. Για παράδειγμα, αν έχουμε πρόβλημα πως δεν μπορούμε π.χ. να κάνουμε Like σε μια συγκεκριμένη φωτογραφία, πρέπει να κάνουμε τα εξής:
1) Πηγαίνουμε στο Λογαριασμός –> Κέντρο Βοήθειας
2) Βρίσκουμε και επιλέγουμε το “Μου αρέσει” στο “Εφαρμογές και λειτουργίες του Facebook”. Διαπιστώνουμε πως τα θέματα βοηθείας είναι μόνο στα Αγγλικά.
3) Προσπερνάμε τις καταχωρήσεις που απευθύνονται σε εντελώς αρχάριους ή σε ελαφρώς καθυστερημένους, όπως το “What is the Like feature”, “What does it mean to “Like” a piece of content that’s been posted”, “How do I unlike something”, “Why did “Become a Fan” change to “like”.
4) Ανάμεσα σε μια ντουζίνα επιεικώς άχρηστες καταχωρήσεις, προσπαθούμε να εντοπίσουμε αυτή που ενδεχομένως μας ενδιαφέρει, όπως το που να στείλουμε μια ενημέρωση αν μας εμφανίζεται το σφάλμα “Database Write Failed” (που βρίσκεται 8η στο σύνολο των 13ών, ανάμεσα στις “What’s the difference between “liking” an item a friend posts and “liking” a Page?” και “What happens when I click “Like” in a Facebook Ad?”.
5) Τέλος, υπάρχει και η επιλογή “My bug is not listed above” (στην ίδια σελίδα που εξηγεί τι είναι το like, λες και αυτό πρόκειται για bug), από όπου μπορούμε επίσης να επικοινωνήσουμε με το facebook.
Ναι, το καταλάβαμε, το facebook δεν θέλει 500 εκατομμύρια χρήστες να το πρήζουν με το παραμικρό. Από την άλλη μεριά, όμως, σίγουρα έχει προβλήματα. Τι κάνουμε λοιπόν όταν έχουμε απόλυτη ανάγκη να επικοινωνήσουμε με το facebook?
Ευτυχώς, η Mari Smith, που συντηρεί το site www.marismith.com, έρχεται να μας βοηθήσει. Αναζητώντας στο facebook και το google, έχει συγκεντρώσει σε ένα σημείο περισσότερες από 120 φόρμες για επικοινωνία με το facebook.
Στη σελίδα της θα βρείτε φόρμες για χρήσιμα ζητήματα, όπως το τι να κάνετε αν το προσωπικό σας προφίλ έχει απενεργοποιηθεί, αν δεν μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφίες ή βίντεο, αν έχουν χακέψει το λογαριασμό σας κλπ. Όλα ομαδοποιημένα ανά κατηγορία, και χωρίς άχρηστες καταχωρήσεις.