Με έναν τεράστιο αστακό, τα βυζιά έξω όπως θα έλεγαν και στα χωριά, η Νατάσα Καλογρίδη έδινε συνέντευξη σε έναν Κοκλώνη, σε μία απέλπιδα προσπάθεια να υπάρξουν ως κάποιοι, στην Ελλάδα της παραπαίουσας βλακείας.
Ο Λυκουρέζος με άσπρο λινό κουστούμι σύρεται ως «ξεμωραμένος» γέρων σε φιλάκια στημένα, σε αγάπες πλαστικές που απαθανατίζονται από τις κρυφές κάμερες του Κοκλώνη που καταγράφουν αδίστακτα. Το στημένο ριάλιτι, όπου σε αυτό το επεισόδιο παίζουν το παιχνιδάκι ο Λυκουρέζος.
Τα κανάλια μη έχοντας τι να δείξουν, ασχολούνται με τον «παθιασμένο» έρωτα που μια βρίσκεται στον Άγιο Δομίνικο, μια στη Βενετία, μια στη Μύκονο, μια μέσα στα σκάφη πολυτελείας, τροφοδοτώντας περιοδικά, τηλεοράσεις και φωτογράφους.
Βαρύγδουπες δηλώσεις του τίποτα, σαν το ένα κομοδίνο να συνομιλεί με το άλλο, δύο έπιπλα με ανθρώπινη μορφή, προσπαθούν σε μία συνέντευξη να αντιληφθούν τα συναισθήματα, τα μη υπάρχοντα.
Ποιος έρωτας; Ποια αγάπη; Έχουν ανάγκη να βρίσκονται όλη μέρα μπροστά σε μια κάμερα; Ένα μόνο τέτοιο είδος έρωτα υπάρχει. Ο ανύπαρκτος. Αυτός που δεν υφίσταται και υπάρχει μόνο επειδή τον δείχνουν οι τηλεοράσεις.
Έρως ανύπαρκτε χάχαν!
Από τον αστακό του Λάνθιμου και τον αληθινό δημιουργό, στον αστακό της Καλογρίδη είναι μακρύς της φτήνιας ο δρόμος.
Ένας φλύαρος Παρλαπίπας που διψάει για δημοσιότητα και μια λανθάνουσα ντίβα δείχνουν καθημερινά το βάθος της καθίζησης του νου μας.
Αυτά είναι τα σημάδια της παρακμής.
Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει.
Φτάνει πια τόση μαλακία.
Δε χρειάζεται να πω ότι με τέτοια ταχύτητα δημοσιότητας που τρέχει αυτός ο έρωτας είναι θέμα λίγο χρόνου για να σκοτωθεί. Ακριβώς μόλις εξαντληθεί η δημοσιότητα. Η πηγάζουσα από αυτό τον «φοβερό» έρωτα.
Χέσε μέσα Πολυχρόνη.
Και η κατρακύλα συνεχίζεται.
Για να με γνωρίσεις μες στο πλήθος, φόρεσα τον αστακό στο στήθος.
Υ.Γ.1: Ωραίοι, ρε, αυτοί οι τουρίστες στην Κρήτη που τους συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός να κάνουν τσιμπούσι με ταπεράκια σε ταβέρνα. Γέμισαν μέχρι πάνω τα ταπεράκια τους από τον μπουφέ του ξενοδοχείου και στη συνέχεια έπιασαν ένα ωραιότατο τραπέζι μιας ταβέρνας που το έβλεπε και ο ήλιος και παρήγγειλαν τέσσερα μπουκαλάκια νερό για να κατέβει το φαγητό κάτω. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το παράδειγμά τους το ακολούθησαν κι άλλοι. Προβλέπω πινακίδες ελάχιστης κατανάλωσης στην Κρήτη και δεν θα έχουν άδικο οι σύντεκνοι.
Υ.Γ.2: Πώς πρέπει να ντυθεί μια γυναίκα «για συνέντευξη σε δουλειά όπου της αρέσει το αφεντικό»; Όσο απίστευτη κι αν ακούγεται, η συγκεκριμένη ερώτηση αποτέλεσε θέμα της εκπομπής του Epsilon.
«Ψήσε καφέ να στα πω…», με παρουσιάστρια την Κατερίνα Καινούργιου και συγκεκριμένα της ενότητας Fashion Blogger of The Year. Στην εν λόγω ενότητα διάφοροι fashion bloggers προτείνουν την κατάλληλη ενδυμασία ανάλογα με το θέμα.
Προφανώς αρχισυντάκτες και παρουσιάστρια αντιλαμβάνονται με έναν ομολογουμένως αλλόκοτο και άκρως σεξιστικό τρόπο την προσπάθεια μιας γυναίκας να αναζητήσει εργασία στη σημερινή σκληρή πραγματικότητα της αγοράς.
Από τη μια, μας λέει η εκπομπή, η γυναίκα που αναζητά δουλειά θα πρέπει να ντυθεί με τα κατάλληλα ρούχα για να την προσέξει το «αφεντικό» και να την πάρει στη δουλειά αφού σύμφωνα με το κυρίαρχο στερεότυπο τι άλλο έχει να προσφέρει παρά μια σαγηνευτική εμφάνιση;
Από την άλλη φαίνεται πως στο μυαλό των ανθρώπων της εκπομπής ένας από τους στόχους της γυναίκας εργαζόμενης είναι να βρει το «κελεπούρι» αφεντικό, να τον «τυλίξει» και μετά να… γείρει στα στιβαρά του μπράτσα, καθώς θα έχει εξασφαλίσει έναν καλό, πλούσιο σύζυγο και έναν ασφαλή γάμο. Τι δουλειές και βλακείες, το θέμα είναι να βρεθεί ο τέλειος γαμβρός.
Αν μέχρι εδώ ανατριχιάσατε με τη λούμπεν ανάγνωση της πραγματικότητας από τους ιθύνοντες της εκπομπής και από την ελληνική τηλεόραση γενικότερα, το παραπάνω θέμα έχει και προεκτάσεις πιο επικίνδυνες, που σχετίζονται με το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης στους χώρους εργασίας. Και όχι δεν είναι το ντύσιμο το ζητούμενο. Είναι ότι «κλείνει το μάτι» και «ξεπλένει» τις προθέσεις ατόμων με θέσεις εξουσίας στους χώρους εργασίας που θα επιδιώξουν να παρενοχλήσουν σεξουαλικά συναδέλφους και υφισταμένες γιατί θα σκεφτούν ρίχνοντας το φταίξιμο στο θύμα: «αφού εδώ έχει έρθει για να βρει γκόμενο, γιατί να μην της την πέσω;».
Υ.Γ.3: Εν τω μεταξύ, μέσω της σαπίλας, της ομοφοβίας και του σεξισμού του εγχώριου lifestyle έρχεται ο Γιάννης Πλούταρχος και κάνει κάτι που κανείς μας δεν περίμενε. Στο νέο του video clip λοιπόν πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν δύο γκέι ζευγάρι, το ένα γυναικών και το άλλο ανδρών. Και αυτό που προκάλεσε θετική έκπληξη δεν ήταν μόνο ότι έγινε ένας από τους λίγους έλληνες λαϊκούς καλλιτέχνες που επιλέγουν να μην προβάλουν την ετεροκανονικότητα στα video clip τους, αλλά και το πόσο όμορφα και άρτια αισθητικά ήταν το αποτέλεσμα. Στη θέση του μάτσο άνδρα που κυνηγάει τη πανέμορφη γυναίκα «τρόπαιο», βλέπουμε δύο ζευγάρια να επικοινωνούν τον έρωτά τους μέσω του χορού. Γερή γροθιά στην ομοφοβία από τον Γιάννη Πλούταρχο.
Υ.Γ.4: Ο Αντώναρος είπε ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης οσονούπω απομακρύνεται από τη θέση του αντιπροέδρου. Αν κρίνουμε και από την απομάκρυνσή του από τα κανάλια μάλλον έχει δίκιο ο Αντώναρος. Για να δούμε πώς θα δικαιολογήσει ο Κυριάκος την απομάκρυνση του κολλητού του, χουντικού;
Υ.Γ.5: Το τέλος της πλουτομαλακίας είναι ακριβώς αυτό.
Όταν αντί να φάει ο άνθρωπος τον αστακό, τρώει ο αστακός τον άνθρωπο.
Όπως στη συγκεκριμένη ανθυποιστορία της Καλογρίδη με τον προσφάτως χηρεύσαντα ποινικολόγο, που αφού γύρισε τον πλανήτη με τη γκόμενα ξέχασε να πληρώσει τα γραμμάτια και πήγαν να του κατασχέσουν το σπίτι.
Ου γαρ έρχεται μόνον.