Λάβαμε και δημοσιεύαμε την παρακάτω επώνυμη καταγγελία
Καλησπέρα σας.
Ελπίζω να δώσετε έμφαση σε αυτό που σας γράφω γιατί η κατάσταση είναι τραγική και υπάρχει τρομερή λογοκρισία επί του θέματος.
Το πρωί της 7 Ιουλίου στις 8:55 πήρα το 402 από το σταθμό Κατεχάκη. Καθώς έφτανα στο Πολύδροσο, μια κυρία πάτησε το κουμπί για να κατέβει αλλά τελικά δεν ήθελε να κατέβει, – είχε κάνει λάθος τη στάση.
Ο οδηγός φώναξε: «Είστε όλοι τρελοί εδώ μέσα; Θα με τρελάνετε; Άι στο διάολο!». Η κυρία ζήτησε συγγνώμη και αναγκάστηκε να κατέβει στη λάθος στάση.
Όταν πήγα να κατέβω, πήγα δίπλα στον οδηγό και του είπα ότι η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη μιλώντας με ευγένεια πρωτίστως. Παρά την ευγένεια μου, μου είπε χαρακτηριστικά «Άντε κατέβα κάτω μωρή!»
Η κατάσταση είναι ειλικρινά απελπιστική με τους οδηγούς. Κανένας σεβασμός και απαξίωση προς τους επιβάτες. Και δεν είναι δυστυχώς το μόνο περιστατικό που μου έχει συμβεί.
Όντας ένα άτομο που πληρώνει τη μηνιαία κάρτα του και χρησιμοποιώντας καθημερινά τα μμ, είναι ειλικρινά απογοητευτικό να υφίσταμαι τέτοια συμπεριφορά από κάποιον που η δουλειά του είναι να ΣΕΒΕΤΑΙ τον επιβάτη και να εξυπηρετεί το κοινό όντας ακριβής και στην ώρα του! Εν ώρα εργασίας ο καθένας μας θα έπρεπε να σέβεται.
Έχω προχωρήσει σε καταγγελία του οδηγού και έχω στείλω στον ΟΑΣΑ μέιλ, αλλά αμφιβάλλω αν θα κάνει κάτι!
Παρακαλώ θα ήθελα να δημοσιευτεί το συγκεκριμένο περιστατικό για να πάρει έκταση μπας και διορθωθεί κάτι από το μπάχαλο που ζούμε. Και αυτό που με θλίβει περισσότερο είναι ότι κανένας πέρα από εμένα δεν αντέδρασε. Εγώ, ένα μικρό 22χρονο βρήκα το θάρρος μέσα σε 15 άτομα να μιλήσω και να επαναστατήσω ενάντια στην αγένεια και τη μιζέρια του οδηγού και εν συνεχεία του ΟΑΣΑ που έχει καταντήσει ένας οργανισμός για κλάματα.
Επειδή έχω επισκεφτεί αρκετές χώρες του εξωτερικού, αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα είναι πρωτοφανή και ανεπανάληπτα. Απλά αντί να φιμωθώ και γω όπως οι περισσότεροι προτιμώ να αντιδρώ σε όλο αυτό το σύστημα που μας πασάρουν και αν μας αρέσει.