Η παρουσία της Ζουρνατζή και το ότι δηλώνει ως ιδιότητα το Instagrammer μας κάνει να σκεφτούμε αρχικά ως κλασικοί παππούδες και να πούμε «τι αηδίες είναι αυτές; Στην εποχή μου δεν είχαμε αυτά τα ιφλουέντσα πώς τα λέτε; Κατ΄αρχάς αυτό δε σημαίνει γρίπη;». Αποφασίσαμε να το ξεπεράσουμε όμως και σας μιλήσουμε για 6 Instagrammer, ίδιας συνωμοταξίας με την Ζουρνατζή. Συναγελαζόμενες όπως θα έλεγε και μια μπασκετική ψυχή.
Ως Instagrammer θεωρούμε εκείνες τις κοπέλες με τα δημοφιλή προφίλ που δεν τις γνωρίσαμε ως κάτι διαφορετικό. Γιατί με μια πιο γενική έννοια αυτή την ιδιότητα την έχουν πλέον πάρα πολλές Ελληνίδες ηθοποιοί και παρουσιάστριες, όπως η Οικονομάκου, η Συνατσάκη, η Σκορδά, η Βίκυ Κάβουρα κ.α.
Αν κρίνουμε από το πόσο εύκολα ταυτίστηκαν έφηβοι και παιδιά με το Survivor 1, δεν είναι μακριά η στιγμή που θα παραδειγματιστούν από τη Σίσσυ Ζουρνατζή και θα απαντάνε στην ερώτηση «τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;» με το «θέλω να γίνω Instagrammer». Δεν είναι μακριά η σχολή που μπορεί να ξεπεταχτεί και κανένα ΙΕΚ που να σου μαθαίνει πως να φέρεις εις πέρας τη δουλειά.
Αλεξάνδρα Παναγιώταρου
Ένα από τα δύο πιο δυνατά «παράγωγα» του My Style Rocks. Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, η οποία παντρεύτηκε πριν από μερικούς μήνες, αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα κοπέλας που το εισόδημα της πηγάζει κυρίως από το Instagram.
Τα περισσότερα post της είναι promotional και διόλου παράλογα αποτελεί ένα hot όνομα στις λίστες των διαφημιστικών όταν αναζητούν influencer για εσώρουχα και κοσμήματα. Δεν προσπερνάς εύκολα 202 χιλιάδες ακόλουθους και δεν μένεις αδιάφορος σε αυτό το reliability που έχει ως προς το κοινό της.
Βενετία Καμάρα
Αναδείχθηκε μέσα από το Youtube, είναι το σύνηθες πλέον Youtuber/Instagrammer με λίγα λόγια influencer κι αυτή. Έχει ένα μη συχνό και ανορθόδοξο στυλάκι, που το υποστηρίζει όμως πολύ καλά. Ασχολείται κυρίως με τη μόδα και την αισθητική, αλλά αν κάνεις μια βόλτα από τον ιστότοπό της θα δεις ότι αρέσκεται να γράφει για ζητήματα που άπτονται κοινωνικών συμπεριφορών και συμβάντων.
Μαριάννα Μπαφίτη
Η Μαριάννα είναι σήμερα κορίτσι του Instagram και βγάζει τα προς το ζην κι από κει. Στο παρελθόν της όμως, πριν δύο χρόνια για την ακρίβεια, αναδείχθηκε Μις Πιερία. Το πόσο δίκαιο είναι αυτό το αντιλαμβάνεται κανείς με το να δει απλά το potential της.
Η καταγωγή της είναι από την Πάρο, η έδρα της δράσης της στη Θεσσαλονίκη και στο Instagram αριθμεί πάνω από 103 χιλιάδες ακόλουθους. Αριθμός που στα ελληνικά δεδομένα είναι για Β΄Κατηγορία Instagrammers, αλλά με εμφανή ανοδική τάση.
View this post on Instagram
Photo by my love and best photographer @dim_konstantinidis_photography ❤️
Μαρία Λέκκα
Την βλέπουμε στον δεύτερο κύκλο του My Style Rocks και είναι από τις περιπτώσεις που επιλέχθηκαν διόλου τυχαία. Δεν είναι τόσο αυτή που κερδίζει από την προβολή, αλλά και το ίδιο το πρόγραμμα. Το λέμε αυτό γιατί η Μαρία έχει περίπου 110 χιλιάδες ακόλουθους, αριθμός που σίγουρα δεν επιτεύχθηκε μετά την συμμετοχή της στο παιχνίδι.
Το νούμερο είναι μεγάλο και δεν θα είναι καθόλου απίθανο να αγγίξει τις 200 χιλιάδες με το πέρας του παιχνιδιού.
Ιωάννα Τούνη
Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι το μεγαλύτερο limit up από το My Style Rocks της περσινής σεζόν. Είναι πολλά τα brands που έχουν απευθυνθεί σε εκείνη για να τα διαφημίσει και έχει πολλές συνεργασίες να «τρέχουν».
Η Ιωάννα Τούνη είναι δημοφιλής σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ΄αυτόν που δείχνει το Instagram, αφού και στις ιστοσελίδες που την κάνουν θέμα κατά καιρούς, τα νούμερα που τους προσφέρει είναι μεγάλα. Αυτό που χρειάζεται να ξέρεις περισσότερο απ΄όλα είναι ότι αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα επίπεδο κάτω απ΄αυτό που θα λάβεις ως εικόνα αν τη δεις από κοντά.
Μαριτίνα Ανδριώτη
Εδώ έχουμε ένα πολύ πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα κοπέλας που αναδείχθηκε από το Instagram. Η Μαριτίνα – μαζί με την αδερφή της – είναι fashion blogger. Έχτισε σιγά σιγά το όνομα της από κει, αλλά το Instagram ήρθε να της δώσει την πιο δυνατή ώθηση. Κάπως έτσι έπιασε τα 116 χιλιάρικα ακόλουθους.
Η Μαριτίνα σπουδάζει Αρχαιολογία στο ΑΠΘ, άρα ζει στη Θεσσαλονίκη μέχρι να πάρει το πτυχίο της. Αυτό βέβαια δεν την εμποδίζει να κάνει συνεργασίας με brand μόδας και να συμβάλλει στο brand awareness τους.