in ,

Άφησε αμύθητη περιουσία στον γιο του: Ο πεθερός της Μαριέττας Χρουσαλά και το Tpαγικό παιχνίδι της μοίρας

Ο Λέων Πατίτσας και η Μαριέττα Χρουσαλά αποτελούν ένα από τα πιο ευτυχισμένα ζευγάρια της ελληνικής showbiz, με τον πλούτο να ρέει άφθονος και αυτό να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη δράση του πατέρα του πρώτου, Σπύρου.

Ο ναυπηγός που έγινε ιδιοκτήτης ναυτιλιακής εταιρείας και η περιουσία που άφησε με τον θάνατό του

Ήταν ναυπηγός, πρώην τεχνικός διευθυντής της εταιρείας «Εύπλοια» και ιδρυτής της «Atlas Maritime Ltd», σύζυγος της Μαριγώς Λαιμού-Πατίτσα και πεθερός της Μαριέττας Χρουσαλά. Ο Σπύρος Πατίτσας έφυγε από την ζωή στις 26 Νοεμβρίου του 2017 αφήνοντας πίσω του ένα μεγάλο όνομα και μια ακόμη μεγαλύτερη περιουσία.


Ο Σπύρος Πατίτσας καταγόταν από το νησί της Λευκάδας και είχε σπουδάσει ναυπηγός. Με την Μαριγώ Λαιμού συναντήθηκαν στην εταιρία του πατέρα της όπου και εργαζόταν. Ο πατέρας της, ο γνωστός εφοπλιστής Λέοντας Λαιμός, ξεκίνησε ως μούτσος και έγινε καπετάνιος στα 28 του, όπως η ίδια έχει πει σε συνέντευξή της στο παρελθόν.

Η ζωή και η δράση του Σπύρου Πατίτσα

Ο Σπύρος Πατίτσας μπήκε στο χώρο της ναυτιλίας δυναμικά όταν ανέλαβε επιτελική θέση στην εταιρεία του πεθερού του Λέοντα Λαιμού. Ο πεθερός του ήταν εκείνος που δημιούργησε την ναυτιλιακή εταιρεία «Ευπλοία» (Efploia Shipping) το 1960. Η συγκεκριμένη επιχείρηση γρήγορα έγινε μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο με παραγγελίες πλοίων στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας και της Γιουγκοσλαβίας.

Ο Σπύρος Πατίτσας, έχοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη του πεθερού του, ανέλαβε τεχνικός διευθυντής. Ο ίδιος πίστευε πολύ στην οικογενειακή επιχείρηση που είχε στηθεί και δούλευε ατελείωτες ώρες προκειμένου να την μεγαλώσει ακόμη περισσότερο.

Η ναυτιλιακή εταιρεία το 2001 είχε στην κατοχή της οκτώ πλοία ξηρού φορτίου. Κ ι ενώ ήταν μια από τις πιο κερδοφόρες στο χώρο της ναυτιλίας, τα εσωτερικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν στη συνέχεια οδήγησαν στην διάλυση της.

Όταν ο ιδρυτής της εταιρείας Λέων Πατίτσας έφυγε από τη ζωή, η επιχείρηση έχασε εκτός από τον άνθρωπο που την δημιούργησε και τον συνδετικό κρίκο μεταξύ εκείνων που την διαχειριζόταν. Οι διαφωνίες πολλές για τον τρόπο διοίκησης του κολοσσού με αποτέλεσμα η διάλυση της να είναι μονόδρομος.

Με την διάλυση της εταιρείας η Μαριγώ Λαιμού αποφασίζει να πάρει το μερίδιο της και να αποχωρήσει. Τα δύο από τα πλοία της εταιρείας, της αναλογούσαν από την πατρική κληρονομιά. Η Μαριγώ Λαιμού χωρίς δεύτερη σκέψη δίνει το μερίδιο της στους γιού της Λέοντα και Φιλήμονα Πατίτσα. Το συγκεκριμένο μερίδιο ήταν δύο drybulk πλοία.

Δύο χρόνια αργότερα, το 2003, ο Λέων και ο αδελφός του Φιλήμων με τον πατέρα τους Σπύρο Πατίτσα ίδρυσαν την Atlas Maritime Ltd. Οι δύο νεαροί άνδρες είχαν βάλει σκοπό να κάνουν ξανά το όνομα τους δυνατό στον χώρο της ναυτιλίας έχοντας πάντα στο πλευρό τους τον άνθρωπο που γνώριζε καλά τον χώρο της ναυτιλίας, τον πατέρα τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Πέγκυ Σκουλού

Θα με βρεις χωμένη σε παλιές αστυνομικές και ιατροδικαστικές υποθέσεις, κοινώς... όπου υπάρχει έγκλημα! Αν δεν ήμουν η χείριστη όλων στις φυσικοχημείες, σήμερα θα ήμουν ιατροδικαστής. Χαρά του συναδέλφου δε με λες, αλλά έμαθαν να με ανέχονται... Nobody's perfect.

Παραπάνω κιλά, μούσια και παντρεμένος με μία κόρη: Έτσι είναι, σήμερα, στα 38 του ο «Μήτσος» του Ευτυχισμένοι Μαζί

Κάποτε όλα τα αγόpια ήταν ερωτευμένα μαζί της: Πώς είναι η Τερέζα των “Μazoo and the Zoo” στα 37 της