in ,

Αγόρασε 36 πλοία, αλλάζει την ελληνική ναυτιλία: Η Αγγελική Φράγκου έχει τον 3o μεγαλύτερο στόλο παγκοσμίως

Η Αγγελική Φράγκου αλλάζει την πορεία της ελληνικής ναυτιλίας, με καταγωγή από τη Χίο έχει στην κατοχή της τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων και δείχνει να μην φοβάται τις φουρτούνες επικρατώντας σε ένα αμιγώς ανδροκρατούμενο χώρο.


Η πρόσφατη αγορά

Η πλοιοκτήτρια Αγγελική Φράγκου αγόρασε πρόσφατα en bloc 36 φορτηγά πλοία, η αξία των οποίων ανέρχεται στα 835 εκατομμύρια δολάρια. Στα παραπάνω συμπεριλαμβάνεται και η ανάληψη τραπεζικών υποχρεώσεων ύψους 441,6 εκατομμυρίων δολαρίων, υποχρεώσεων bareboat και υποχρεώσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης, που υπόκεινται σε προσαρμογές χρέους και κεφαλαίου κίνησης, μέσω της εισηγμένης στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης Navios Maritime Partners L.P.

Η ναυτιλιακή Navios θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων, αυξάνοντας τον συνολικό στόλο κατά 24% και ο στόλος των πλοίων φορτηγών αυξάνεται κατά 67%. Από τα 36 φορτηγά πλοία τα 10 είναι υπό διαχείριση με επιλογή αγοράς και τα 28 είναι ιδιόκτητα.

Για το 2023 τα κέρδη υπολογίζονται ως εξής: καθαρά έσοδα 81,5 εκατομμύρια και  EBITDA στα 164 εκατομμύρια δολάρια.

Η δηλώσεις της πλοιοκτήτριας  στο συνέδριο του Economist

«Πρέπει να σκεφτούμε την ευρύτερη εικόνα. Το 1/3 των προμηθειών σε καύσιμα προέρχεται από την εμπόλεμη περιοχή, ενώ είναι σημαντική η διασφάλιση της επάρκειας των τροφίμων. Έχουν αλλάξει πολλά. Κάθε κυβέρνηση πρέπει να πληρώσει ακριβά για να εξασφαλίσει ότι τα εμπορεύματα και τα προϊόντα θα φθάσουν σε αυτή με ασφάλεια για να έχει πρόσβαση ο κόσμος. Τα 40% του Φυσικού Αερίου και το 20% του πετρελαίου τα προμηθευόταν η Ευρώπη από τη Ρωσία. Τώρα στο πλαίσιο της προσπάθειας απεξάρτησης οι προμήθειες γίνονται από άλλες χώρες πιο μακρινές που σημαίνει ότι αυξάνουν τα τονομίλια, η απόσταση που καλύπτουν τα πλοία άρα το προϊόν που μεταφέρεται είναι πιο ακριβό». Στη συνέχεια τόνισε: «Σήμερα μετά από δύο χρόνια, όλοι ταξιδεύουμε και καταναλώνουμε. Για δύο χρόνια εργαζόμασταν από το γραφείο, δεν βγαίναμε να φάμε, δεν ταξιδεύαμε. Αγοράζαμε ηλεκτρονικά. Τα λεφτά δεν τα δίναμε για τις υπηρεσίες και τα δίναμε για εμπορεύματα. Ήταν ο λόγος που έσπασε η παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας. Τώρα αλλάζει πάλι το σκηνικό».

Αναφορικά με την επισιτιστική κρίση ανέφερε: «Υπάρχει η χωρητικότητα, υπάρχουν τα πλοία να μεταφέρουν τα σιτηρά. Όμως το θέμα είναι πολιτικό. Η Ναυτιλία μπορεί να δώσει λύση στην αστάθεια και μάλιστα γρήγορα».

Στο παρελθόν σε συνέντευξη είχε ερωτηθεί για το ρόλο που έχουν οι γυναίκες στα ανώτερες θέσεις στη ναυτιλία, δήλωσε:  “Δεν πιστεύω στο φύλο, τη φυλή, τη θρησκεία. Αν σκεφτείτε ποτέ ότι εργάζεστε σε μια εταιρεία για οποιαδήποτε άλλο λόγος πέρα από την ικανότητά σας, πρέπει να φύγετε!”.

Γνωρίζοντας την Αγγελική Φράγκου

Έχει γεννηθεί στη Χίο και προέρχεται από οικογένεια εφοπλιστών ,η καταγωγή της  είναι από τα Καρδάμυλα. Πήρε Bachelor στη μηχανολογία από το Πανεπιστήμιο Farleigh Dickinson και Master από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια.

Αγόρασε την ναυτιλιακή Navios το 2004, αφού είχε μαζέψει το απαιτούμενο ποσό των 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Παλαιότερα εργαζόταν ως αναλύτρια στην “Republic National Bank” στην Wall Street. Από το 2004 μέχρι το 2014 η ναυτιλιακή Νavios συγκέντρωσε πάνω από 10 δις δολάρια σε χρηματοδοτήσεις , πιο συγκεκριμένα 6.3 δις από κεφαλαιαγορές και 3.6 εκ από το τραπεζικό χρέος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Πέγκυ Σκουλού

Θα με βρεις χωμένη σε παλιές αστυνομικές και ιατροδικαστικές υποθέσεις, κοινώς... όπου υπάρχει έγκλημα! Αν δεν ήμουν η χείριστη όλων στις φυσικοχημείες, σήμερα θα ήμουν ιατροδικαστής. Χαρά του συναδέλφου δε με λες, αλλά έμαθαν να με ανέχονται... Nobody's perfect.

«Ήξερε τον δολοφόνο της, ήρθε και στην κηδεία»: Ραγδαίες εξελίξεις με την δολοφονία της γυναίκας στην Χαλκίδα

Χαμογελάει ξανά η σύζυγος του Θέμου: Σπάνια εμφάνιση της Βασιλικής Παναγιωτοπούλου 4 χρόνια μετά τον χαμό του