Σύμφωνα με τον ίδιο, τα γλυπτά του Παρθενώνα, που εκλάπησαν από τον τον κόμη Έλγιν είναι ρωμαϊκά αντίγραφα, που αντικατέστησαν τα αυθεντικά γλυπτά.
Ειδικότερα, η θεωρία του υποστηρίζει πως τα αυθεντικά γλυπτά του Παρθενώνα «διαβρώθηκαν από την όξινη βροχή που προκλήθηκε από τα καυσαέρια των καμινάδων», με συνέπεια να αντικατασταθούν από ρωμαϊκά αντίγραφα τους.
Ο ίδιος στηρίζει τα επιχειρήματα του σε μια καμινάδα κοντά στον Παρθενώνα που ανακαλύφθηκε πρόσφατα και εκτιμάται πως την χρησιμοποίησε τον 50 αιώνα ο γλύπτης Φειδίας για τη δημιουργία των μπρούτζινων γλυπτών του.
Υπογραμμίζει πως η άποψη του στηρίζεται σε αδιάσειστα στοιχεία.
«Η θεωρία μου είναι τόσο ισχυρή γιατί τα στοιχεία που στηρίζουν την άποψή μου είναι τόσο απλά, συναρπαστικά και ξεκάθαρα, ακόμη και για τον απλό λαό, που μπορεί να δει από μόνος του τις διαφορές», διατείνεται.
Συμπληρώνει πως η διάβρωση των αυθεντικών ελληνικών γλυπτών οφειλεται στο ότι τα ελληνικά γλυπτά κατασκευάζονταν με εύθραυστα σιδερένια και χάλκινα εργαλεία, που προκαλούσαν μικρορωγμές, οι οποίες επέτρεψαν στον καπνό να εισέλθει πιο βαθιά και να τα καταστρέψει».