Του Άρη Δημόπουλου
Η Γερμανία, μετά την Σουηδία και την Ελλάδα, είναι η χώρα που δέχθηκε τους περισσότερους μετανάστες στο έδαφός της από το 2014 και μετά, υιοθετώντας την πολιτική των «ανοικτών συνόρων» μέχρι πολύ πρόσφατα.
Όπως είναι φυσικό σε μία τέτοια χώρα τα μηνύματα περί αποδοχής των μεταναστών είναι πολλά και μαζικά.
Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις χρησιμοποιούνται ακόμη και μικρά παιδιά προκειμένου να περαστούν πολύ συγκεκριμένα μηνύματα.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του παρακάτω βίντεο, στο οποίο και πρωταγωνίστρια είναι η μικρή Johanna ηλικίας μόλις 6 ετών.
Το βίντεο-διαφήμιση λοιπόν αντιπροσωπεύει μία…τυπική γερμανική οικογένεια, η οποία είναι ευαισθητοποιημένη στο προσφυγικό ζήτημα.
Η εικόνα μάλιστα ενός μικρού κοριτσιού να μιλάει μπροστά στην κάμερα «για το πόσο καλό κάνει η αποδοχή των μεταναστών» αποτελεί από μόνη της ένα παραπάνω ερέθισμα προς το κοινό.
Στον δρόμο λοιπόν για την άλωση των δυτικών κοινωνιών, σποτάκια σαν και το παρακάτω αποτελούν τον ορισμό του «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
Η παιδική αθωότητα συναντά τους «καλούς μετανάστες»:
Ωστόσο αυτή δεν η μοναδική διαφήμιση υπέρ της αποδοχής των προσφυγικών πληθυσμών.
Και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες ανάλογα σποτάκια «παίζουν» κατά καιρούς σε τηλεόραση και διαδίκτυο: