in

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες: Ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο εξπρές

Εκτελεί το δρομολόγιο σε 3 ώρες και 20 λεπτά σπάζοντας το «φράγμα» των τεσσάρων ωρών – «Βασικός μας ανταγωνιστής είναι το αυτοκίνητο» λέει ο εμπορικός διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνοντας αναφορά στην αύξηση του κόστους των καυσίμων – Ποιες υπηρεσίες προσφέρει

“Αυτό δεν είναι απλώς ένα νέο τρένο, είναι ένα νέο πακέτο υπηρεσιών για τον επιβάτη. Ήταν σημαντικό για εμάς να σπάσουμε το φράγμα των 4 ωρών στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκης-Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Όταν το δίκτυο θα είναι έτοιμο, το ETR 470 είναι τόσο ταχύ τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή αυτή σε 3 ώρες και 20 λεπτά”.


Η παραπάνω δήλωση ανήκει στον κ. Roberto Biasin, γενικό εμπορικό διευθυντή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αυτή τη στιγμή συνοδεύει τους πρώτους επιβάτες που ταξιδεύουν με το ETR 470, το πλήρως ανακαινισμένο τρένο που μετά από ένα χρόνο αναμονής, η εταιρεία έβαλε στις ράγες του ελληνικού σιδηρόδρομου. Tο πρώτο αυτό δρομολόγιο ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη με πληρότητα 60%.

τραινοσε-etr-5
τραινοσε-etr

Το ETR 470, ένα από τα πέντε που έφερε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα, ξεκίνησε “τζαστ” σε αυτό το πρώτο του δρομολόγιο, στις 7:08 για να φτάσει στην Αθήνα στις 11:03 με μοναδικό ενδιάμεσο σταθμό στη Λάρισα.

Σε δηλώσεις τους σε δημοσιογράφους ο κ. Biasin είπε πως η επιβατική κίνηση στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, έχει σχεδόν επιστρέψει στα προ covid επίπεδα.

τραινοσε-etr-3
τραινοσε-etr-4

“Ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και εμείς προσφέρουμε ένα αναβαθμισμένο επίπεδο υπηρεσιών με τα ETR 470, τις οποίες θα εμπλουτίσουμε ακόμη περισσότερο. Με το τρένο ο επιβάτης δεν μετακινείται απλώς, μπορεί ξεκούραστα να απολαύσει μία ταξιδιωτική εμπειρία”, είπε ο κ. Biasin προσθέτοντας:

“Ο βασικός μας ανταγωνιστής είναι το αυτοκίνητο, δεν είναι το αεροπλάνο. Η αύξηση της τιμής της βενζίνης, σε συνδυασμό με τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που προσφέρει το τρένο, θα φέρουν τον κόσμο πιο κοντά στο τρένο”, υπογράμμισε ο εμπορικός διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η εταιρεία, μόλις τεχνολογικά καλυφθεί η χώρα, θα προσφέρει wi-fi συνδέσεις στους ταξιδιώτες. Αλλά επιπλέον σχεδιάζει ειδικά μενού, που θα συνδυάζουν ελληνική και ιταλική γαστρονομία. Είναι για το σκοπό αυτό, σε επαφή με τα Επιμελητήρια της Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

“Στόχος είναι, σε συνεννόηση με άλλους φορείς και εταιρείες, να προσθέσουμε πιο πλούσιες εμπειρίες στους ταξιδιώτες, συνδυάζοντας τη μετεπιβίβαση από το τρένο σε ηλεκτρικά τρένα και ποδήλατα. Υποστηρίζουμε ένα διαφορετικό μοντέλο στις μετακινήσεις των επιβατών, πιο πράσινο και πιο πλούσιο σε υπηρεσίες και εμπειρίες”, υπογράμμισε ο κ. Biasin.

τραινοσε-etr-2

Τί είναι το ETR 470

Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και πέντε οικονομικής. Κάθε αμαξοστοιχία μπορεί να μεταφέρει έως και 475 επιβάτες και περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες των ETR τρένων μπορούν να επωφεληθούν από τις ακόλουθες υπηρεσίες:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• Εστιατόριο – Bar: Οι υπηρεσίες παρέχονται στον αναβαθμισμένο χώρο του εστιατορίου & στην υπόλοιπη αμαξοστοιχία (στις θέσεις των επιβατών) σε τακτά χρονικά διαστήματα.
• Ά θέση: Στους επιβάτες της Ά θέσης παρέχονται δωρεάν αναψυκτικό/καφές, νερό και σνακ στη θέση του επιβάτη.
• Lockers: Παρέχεται η δυνατότητα φύλαξης χειραποσκευών στους σταθμούς της Αθήνας, Λάρισας & Θεσσαλονίκης.
• AμεA/AMK: Παρέχονται ειδικές υπηρεσίες από εξειδικευμένο προσωπικό για την πρόσβαση στους σταθμούς και τα τρένα.
• Πληροφορίες: Συνεχής ενημέρωση του επιβατικού κοινού στις αποβάθρες και επί των τρένων.
• Παροχή ρεύματος: Πρίζες εντός των τρένων.
• Ζώα συντροφιάς: Δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς μικρών ζώων σε κλουβί με μέγιστες διαστάσεις50x40x70. Δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς μεγαλόσωμων σκύλων. Εξαιρούνται οι σκύλοι οδηγοί.
• Μέτρα προστασίας COVID: Εφαρμόζονται όλα τα μέτρα προστασίας που προβλέπονται από τους κανονισμούς της εταιρείας.

Επιπλέον, από την Τρίτη 10 Μαΐου 2022, ξεκίνησε η λειτουργία της γραμμής εξυπηρέτησης αποκλειστικά για τα ETR τρένα, 213 012 1010 (γραμμή με αστική χρέωση), με ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Κυριακή 8:00-20:00.

Τιμολογιακή πολιτική

Τιμές κανονικού εισιτηρίου μιας διαδρομής:

Α θέση -> 65 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 48,6 € Αθήνα-Λάρισα / 25,4 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα
Β θέση -> 55 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 41,5 € Αθήνα-Λάρισα / 22,1 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα

*Για 20 ημέρες, δηλαδή για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από 15/05/2022 έως και 03/06/2022, εφαρμόζεται έκπτωση 20% στις τελικές τιμές των εισιτηρίων.

traino-velos_2.jpg
traino-velos_1.jpg
traino-velos_5.jpg

Πρόγραμμα Δρομολογίων

Τα ETR τρένα έχουν σταθμούς αναχώρησης και άφιξης τον ΣΣ Αθήνας και τον ΣΣ Θεσσαλονίκης, με ενδιάμεση στάση στον ΣΣ Λάρισας.

Δρομολόγια:

ΑΘΗΝΑ Αναχώρηση 07:22 17:22
ΛΑΡΙΣΑ Άφιξη 09:58 20:00
Αναχώρηση 10:00 20:02
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Άφιξη 11:20 21:21

ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αναχώρηση 07:08 17:08
ΛΑΡΙΣΑ Άφιξη 08:25 18:26
Αναχώρηση 08:27 18:28
ΑΘΗΝΑ Άφιξη 11:03 21:04

traino-velos_4.jpg
traino-velos_17.jpg
traino-velos_16.jpg
traino-velos_13.jpg

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Survivor – Γιώργος Κατσαούνης: Τα Φάρσαλα υποδέχτηκαν τον «Τσακατσούκα» ως νέο… Αχιλλέα – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Υπερπανσέληνος Μαΐου: Απόψε το «ματωμένο φεγγάρι» – Τι ώρα θα είναι έντονο το φαινόμενο στην Ελλαδα