Συνέντευξη του Δημήτρη Πουλικάκου στο reader.gr:
Γνωρίζοντας ότι το βράδυ της Παρασκευής 2 Μαρτίου ο Δημήτρης Πουλικάκος θα δώσει «το παρών» σε μια ροκ συναυλία αλληλεγγύης που θα πραγματοποιηθεί στο Κύτταρο, τον κάλεσα στο τηλέφωνο ζητώντας του μια συνέντευξη οn camera για να πάρω την αφοπλιστική απάντησή του: «με έναν όρο, αν μου μιλάς στον ενικό αποκαλώντας με Δημήτρη, Μήτσο, Μητσάρα ή Μητσάκο». Ένας όρος αδιαπραγμάτευτος όπως καταλαβαίνετε.
Η συνέντευξη στο σπίτι του «θείου Νώντα» στα Εξάρχεια εξελίχθηκε τελικά σε επίσκεψη για χαλαρή κουβεντούλα που διήρκεσε κάτι παραπάνω από τρεις ώρες -με τη συνοδεία χυμού από ρόδι- και την οποία απολαύσαμε αμφότεροι. Σαν από σιωπηρή συμφωνία μείναμε μακριά από γνωστά γεγονότα της ζωής του που -άλλωστε- έχει αναφέρει δεκάδες φορές στο παρελθόν (όπως για τους γιατρούς γονείς του, το θείο του Παναγιώτη Κανελλόπουλο, τη φυλακή που έχει κάνει δυο φορές στη ζωή του, τον Παύλο Σιδηρόπουλο, τη θητεία του στο ραδιόφωνο, τη χρήση ναρκωτικών, τους «Αυθαίρετους», τις 60 κινηματογραφικές ταινίες που έχει γυρίσει, το ελληνικό ροκ, κ.ά.), για να σταθούμε περισσότερο σε όσα συμβαίνουν και μας απασχολούν σήμερα, χωρίς να λείπει και η αναφορά στη μουσική που άλλωστε είναι η ζωή του.
Ο Δημήτης Πουλικάκος μέσα από τα δικά του λόγια
Για τα σχόλια προς το πρόσωπό του: Είμαι σκωπτικός και στωικός τύπος. Άλλοι με λένε θεό και άλλοι πρεζόγερο δολοφόνο. Γελάω. Και να σου πω, πιο πολύ με διασκεδάζει το πρεζόγερος δολοφόνος.
Για την ψυχή Κανείς δεν έχει δώσει σαφή ορισμό του τι είναι ψυχή. Άρα πώς υπάρχουν ψυχίατροι και ψυχολόγοι, τι ακριβώς γιατρεύουν; Πώς πλακώνεις τον άλλο στα χάπια όταν κι εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις; Ας λεγόταν αλλιώς αυτή η ειδικότητα, όπως θεραπευτής κοινωνικών προβλημάτων. Είναι λάθος που αυτή η επιστήμη έχει φτάσει να θεωρείται σαν θεσμική ανάγκη.
Για την Εκκλησία Τα ιερατεία είναι η πρώτη και η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της ανθρωπότητας, είναι μεγάλη πληγή. Ο καθένας μέσα του το έχει λίγο διαφορετικά. Σκέφτομαι μήπως είμαστε λάθος ζαριά ενός καθυστερημένου θεού που μας έφτιαξε αποκτηνωμένους στην ουσία.
Για την αλλαγή της κοινωνικής κατάστασης Από κάτω πρέπει να γίνει, αλλά υπάρχει πολυδιάσπαση.
Για τη νομιμοποίηση της χρήσης φαρμακευτικής κάνναβης Δεν πρόκειται να γίνει. Μόνο όταν αποκτήσει παγκοσμίως τα δικαιώματα διακίνησης η Μονσάντο.
Για τις άδειες εξόδου του Δημήτρη Κουφοντίνα από τη φυλακή Καλά κάνει και τις παίρνει. Όλοι παίρνουν. Καταρχήν δεν θα έπρεπε να υπάρχει φυλακή. Δεν υπάρχει σωφρονισμός.
Για τις ναρκωτικές ουσίες Η πρέζα είναι άλλο πράγμα, σε κάνει να χάνεις την ελευθερία σου γιατί είσαι εξαρτημένος. Αυτό είναι το κυριότερο. Δεν έχει και ποικιλία και στη ζωή είναι ωραία η ποικιλία.
Για την ηλικία του Φάγαμε το γάιδαρο και πάμε για την ουρά. Και η ουρά είναι δύσκολη στο μάσημα, ειδικά αν φοράς και μασέλα. Στην ουρά δυσκολευόμαστε όλοι. Δεν με φοβίζει τι θα γραφτεί όταν θα πεθάνω. Η ζωή είναι το βάσανο, ο θάνατος είναι νιρβάνα. Γίνεσαι ένα με το όλον.
Για την αναγνωρισιμότητά του μετά τους Αυθαίρετους Με ενοχλεί ότι κατά κάποιο τρόπο χάνεις την ιδιωτικότητά σου και το να σε πιάνει στο στόμα το σούργελο του πράγματος με τα πρωινάδικα.
Για τη συναυλία αλληλεγγύης στο Κύτταρο στις 2 Μαρτίου Καλή είναι η αλληλεγγύη, η φιλανθρωπία είναι που με βάζει σε υποψίες. Γιατί η φιλανθρωπία είναι κάτι σαν τη φιλοζωία. Οι φιλανθρωπίες πάντα ξεκινάνε από συμφέροντα. Είμαι καχύποπτος με αυτά, όπως και με τις ΜΚΟ.
Για το ραδιόφωνο και τον κινηματογράφο σήμερα Πάω καμιά φορά στο Κόκκινο και κάνω εκπομπή και κάνω και μερικές ταινίες μικρού μήκους. Κυρίως γράφω μουσική, σκαρώνω τραγούδια. Ραδιόφωνο δεν κάνω γιατί δεν με αφορούν τα playlist και η δήθεν τεχνοκρατική σάτιρα και χιούμορ. Τα βρίσκω πολύ στεγνά.
Για υλικό με νέα τραγούδια και επόμενες εμφανίσες Όλο και κάτι θα κυκλοφορήσει, είμαι σε αυτή τη διαδικασία. Επίσης, ετοιμάζω εμφανίσεις μετά το Κύτταρο και μπορεί να πάμε και στην Κύπρο να παίξουμε
Για αυτό που δεν έχει κάνει στη ζωή του και θα το ήθελε πολύΕλεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο. Αλλά δεν έχω τις αντοχές πια.