Γονείς περιγράφουν στο protothema.gr πώς έστειλε παιδί με δυσλεξία στην πρώτη τάξη λέγοντάς του: «εδώ ανήκεις» – Είχε βάλει τιμωρία και παιδί με ειδικές ανάγκες – Έλεγε «χαζούς» και «βλάκες» τα παιδιά – Η ίδια ισχυρίζεται ότι σύμβουλος τη βρήκε μια χαρά
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τη δασκάλα μουσικής του 6ου Δημοτικού Αλίμου που έδωσε εντολή στους μαθητές της 4ης Δημοτικού να ξυλοφορτώσουν τον συμμαθητή τους επειδή δεν πρόσεχε την ώρα του μαθήματός της.
Όπως φαίνεται αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη δασκάλα είχε συμπεριφερθεί με ανάλογο τρόπο σε μαθητή της, καθώς όπως είχαν καταγγείλει οι γονείς ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες, είχε βάλει το παιδί τους για ώρα να κάθεται κάτω από την έδρα ανάμεσα στα μπούτια της ως τιμωρία. Άλλοι γονείς μάλιστα καταγγέλλουν ότι η δασκάλα απευθύνεται στα παιδιά με απαξιωτικές εκφράσεις του τύπου «είσαι χαζός» και «είσαι βλάκας».
Την ίδια ώρα γονείς μαθητών από το 6 Δημοτικό σχολείο Αλίμου συγκεντρώνουν υπογραφές για να τις στείλουν στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας (έχουν συγκεντρώσει πάνω από 120 υπογραφές μέχρι τώρα) προκειμένου να κινηθούν οι διαδικασίες που θα οδηγήσουν τη δασκάλα εκτός σχολείου, ενώ κάποιοι καταγγέλουν την συμπεριφορά της ακόμα και μέσω των social media.
«Είναι αλήθεια, το σχολείο της κόρης μου δυστυχώς» γράφει σε σχόλιό του στο Facebook ο κ. Θεοκλής Τσολακίδης. «Είναι η δασκάλα της μουσικής που είναι μια απαράδεκτη εκπαιδευτικός. Όλα τα παιδιά επί χρόνια παραπονιούνται. Μαζεύονται υπογραφές για να περάσει από επιτροπή. Πάμε στοίχημα ότι δεν θα απολυθεί;».
«Εδώ ανήκεις»
Οι γονείς του 9χρονου παιδιού που δέχθηκε τα χτυπήματα των συμμαθητών του, αναφέρουν στη μήνυση που υπέβαλαν κατά της δασκάλας, ότι και ο αδερφός του ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα δυσλεξίας είχε πέσει θύμα της απαράδεκτης συμπεριφοράς της. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, όντας μαθητής της 4ης Δημοτικού, δεν κατάφερε να ανταποκριθεί σε αυτά που ζητούσε η δασκάλα με αποτέλεσμα να τον πιάσει από τον γιακά και να τον οδηγήσει μέχρι την αίθουσα της 1ης Τάξης, λέγοντάς του σε έντονο ύφος ότι «εδώ ανήκεις».
Σε μια άλλη περίπτωση, μια μαθήτρια της 5ης Δημοτικού που μόλις είχε επιστρέψει στο σχολείο μετά απο πνευμονία αναγκάστηκε να κάνει μάθημα με ανοιχτά παράθυρα επειδή «ζεσταινόταν η κυρία», όπως εξήγησε στους γονείς της. Ως αποτέλεσμα ήταν να αρρωστήσει ξανά. Μια άλλη μητέρα, όπως ανέφερε στο protothema.gr, η δασκάλα παρά το ότι γνώριζε ότι ο γιος της είχε γαστρεντερίτιδα δεν τον άφησε να πάει στην τουαλέτα για να κάνει εμετό.
Άλλοι γονείς καταγγέλλουν ότι ενώ υποτίθεται ότι τους κάνει μάθημα μουσικής, εκείνη τους ζητά να ζωγραφίζουν νότες και κλειδιά του σολ κι αν δεν της αρέσουν οι ζωγραφιές των παιδιών τις σκίζει μπροστά στα μάτια τους.
Μάλιστα όπως λένε οι γονείς η δασκάλα έχει διάφορους τρόπους για να τιμωρεί όποια παιδιά κάνουν έστω και την παραμικρή φασαρία μέσα στην τάξη. «Το ρεπερτόριό της είναι ανεξάντλητο» λέει μια μητέρα. Ειδικότερα, όπως προσθέτει, βάζει τα παιδιά τιμωρία στον τοίχο με το ένα πόδι ψηλά ή να κοιτάζουν προς τον τοίχο με τα μάτια κλειστά. Τις θερμές μέρες τα βάζει να στέκονται σε συγκεκριμένο σημείο στο γήπεδο, κάτω από την ιστό της σημαίας για αρκετή ώρα, λες και πρόκειται για στρατιωτικό καψώνι.
Λέει στα παιδιά ότι θα πρέπει να ντρέπονται όταν γελάνε εν ώρα μαθήματος και αν το κάνουν δεν έχει πρόβλημα να τα διώξει από την τάξη.
Και ένα σωρό άλλα κωμικοτραγικά, όπως το ότι δεν θυμάται ποτέ τα ονόματα των μαθητών της και όταν οι γονείς πάνε στο σχολείο για ενημέρωση πρέπει να φέρουν μαζί τους και μια φωτογραφία του παιδιού τους για να ενισχύσουν τη μνήμη της δασκάλας!
Σοκάρουν οι καταγγελίες
Το protothema.gr επικοινώνησε με μητέρα τα παιδιά της οποίας φοιτούν στο 6ο Δημοτικό Σχολείο και η ίδια καταγγέλλει πως η συγκεκριμένη δασκάλα έχει συμπεριφορά που θυμίζει άλλες εποχές. Μάλιστα τονίζει πως το περιστατικό με τον 9χρονο δεν ήταν το πρώτο που έχει αναφερθεί αλλά τα τελευταία επτά χρόνια δεν είναι λίγες οι φορές που γονείς έχουν παραπονεθεί για τον τρόπο που επιπλήττει τα ανήλικα παιδιά τους με κάποιους από αυτούς να έχουν κάνει μέχρι και καταγγελίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
«Πάρα πολλά χρονιά σε αυτό το σχολείο η συγκεκριμένη δασκάλα έχει φέρει παιδιά και γονείς στα όριά τους τόσο με τη συμπεριφορά της όσο και με τον τρόπο διδασκαλίας της. Κατά κοινή ομολογία το μάθημα της μουσικής που θα έπρεπε να είναι μια ανάσα χαράς, είναι ένα βασανιστικό μάθημα. Δεν είμαι υπερβολική μητέρα αλλά αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένα προβλήματα», λέει χαρακτηριστικά. Όπως τονίζει οι τιμωρίες που βάζει τα παιδιά ξεπερνούν τα όρια των παιδαγωγικών μεθόδων. «Βάζει τα παιδιά τιμωρίες και τα αναγκάζει να ακουμπούν τη μύτη στον τοίχο. Επειδή το μάθημα της μουσικής εξαντλείται στην αντιγραφή της ζωγραφιάς από το βιβλίο, ιδίως στις μικρές τάξεις, αν το παιδί δεν έχει καταφέρει να αποτυπώσει στην εντέλεια το φόντο, σκίζεται μπροστά στο παιδί. Γράφει στα βιβλία τους χαρακτηρισμούς όπως “χάλια” και “απαράδεκτος”. Πρόκειται για ακραίες συμπεριφορές και τιμωρίες άλλων εποχών».
Η ίδια μητέρα τονίζει πως παρά το γεγονός ότι έχει πολλές και σοβαρές καταγγελίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση η ίδια δεν έχει απομακρυνθεί από τη θέση της και συνεχίζει να μπαίνει στις αίθουσες διδασκαλίας εξαντλώντας την αυστηρότητά της πάνω στα ανήλικα παιδιά. «Πριν από επτά περίπου χρόνια έγιναν οι πρώτες καταγγελίες στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την συγκεκριμένη δασκάλα. Από τότε μέχρι σήμερα έγιναν κι άλλες και οι τελευταίες είναι πρόσφατες», σημειώνει. Η ίδια μάλιστα φέρεται να δικαιολογεί τις συμπεριφορές που της καταλογίζουν λέγοντας στους γονείς που της ζητούν τον λόγο πως το παιδί λέει ψέματα ή ότι το παιδί τους είναι άτακτο. Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, σε μητέρα που πήγε να συναντήσει τη δασκάλα υποστήριξε πως «ήρθε σύμβουλος στην τάξη μου και με βρήκε μια χαρά».
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης ζητά με δήλωσή του να επέμβουν οι αρμόδιοι του υπ. Παιδείας και να δοθεί λύση στο θέμα: «Περισσότερο από μία εβδομάδα μετά το συμβάν, δεν υπάρχει καμία επίσημη αντίδραση από τους αρμόδιους. Ελήφθη κάποιο μέτρο; Μας διαβεβαιώνουν ότι είναι όλα εντάξει; Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζουν όλα σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Οι αρμόδιοι από το Υπουργείο Παιδείας οφείλουν άμεσα να πάρουν ξεκάθαρη θέση για το αν η δασκάλα μπορεί ή δεν μπορεί να είναι μέσα στην τάξη και να ενημερώσουν όλους τους ενδιαφερόμενους. Έπρεπε ήδη να είχε γίνει αυτό»