Μόλις δύο µήνες µετά, τον ∆εκέµβριο του 2014, το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογράφου αποφάσισε να αποκτήσει τα δικαιώµατα εκµετάλλευσης πέντε ταινιών µικρού µήκους, τις οποίες είχε «υποβοηθήσει», µε το ποσό των 5.000 ευρώ αναλαµβάνοντας την παραγωγή τους. Ανάµεσα σε αυτές ήταν και το «Προαύλιο» της Ρηνιώς ∆ραγασάκη, που έλαβε µέρος στο τµήµα Generation 14 Plus του ∆ιεθνούς Φεστιβάλ Κινηµατογράφου του Βερολίνου το 2014, µία συµµετοχή η οποία έκανε ακόµα πιο γνωστό το όνοµά της στον χώρο.
Πολιτικώς, την περίοδο εκείνη ο κ. ∆ραγασάκης εξαπέλυε µύδρους εναντίον της προηγούµενης κυβέρνησης στηλιτεύοντας τις σχέσεις της πολυεπίπεδης διαπλοκής της Ν.∆. και του ΠΑΣΟΚ µε τον κρατικό µηχανισµό.
Παρά ταύτα, αποδείχθηκε ότι υπήρξαν και εξαιρέσεις στο νοσηρό –κατά τον ΣΥΡΙΖΑ– ∆ηµόσιο. Μία εκ των οποίων το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογράφου, καθώς αποφάσισε την οικονοµική ενίσχυση ταινιών της κ. ∆ραγασάκη.
Στο στάδιο της συγγραφής σεναρίου, η τελευταία ταινία της νεαρής σκηνοθέτιδος χρηµατοδοτήθηκε εκ νέου τον Μάιο του 2015 µε το ποσό των 2.000 ευρώ.
Το έργο της Ρηνιώς ∆ραγασάκη µάλιστα δεν επιχορηγείται αποκλειστικά από το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογρά φου, αλλά και από την κρατική τηλεόραση. Συγκεκριµένα, τον Μάιο του περασµένου έτους αποφασίστηκε, όπως είθισται, η χρηµατοδότηση µιας σειράς ελληνικών παραγωγών, ανάµεσα στις οποίες βρίσκεται και η ταινία της κόρης του αντιπροέδρου της κυβέρνησης.