in ,

Λόγια σταράτα και μετρημένα: Ο Κανάκης είπε για τον θάνατο του Μπάλντοκ αυτό που κανείς πραγματικά δεν νοιάστηκε να πει & αποθεώθηκε

“Οι σταθμοί όμως, αδυνατώντας προφανώς να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες εκπομπές απαλλαγμένες από αυτήν την κακώς εννοούμενη τηλεοπτική κουλτούρα, βολεύονται και αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια φαινόμενα, θεωρώντας πως αυτά εξυπηρετούν τηλεοπτικές τους σκοπιμότητες”.
Λίγες μέρες μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε από το ρεπορτάζ που παρουσίασε στο Πρωινό ο Γιώργος Λιάγκας, ο Αντώνης Κανάκης τοποθετείται για το θέμα, με ένα «σκληρό» κείμενο μέσα από τους λογαριασμούς του στα social media, με συγκεκριμένους αποδέκτες κανάλια και εκπομπές.

 


 

Ο Αντώνης Κανάκης μιλά -μεταξύ άλλων- για «σαπίλα και λοβοτομή», ενώ αναφέρει χαρακτηριστικά πως «η παρακμή και η τοξικότητα εξυπηρετεί κουτσά στραβά και βραχυπρόθεσμα κάποιες τηλεοπτικές σκοπιμότητες».

«Οι σταθμοί όμως, αδυνατώντας προφανώς να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες εκπομπές απαλλαγμένες από αυτήν την κακώς εννοούμενη τηλεοπτική κουλτούρα, βολεύονται και αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια φαινόμενα, θεωρώντας πως αυτά εξυπηρετούν τηλεοπτικές τους σκοπιμότητες. Κάτι που το αμφισβητώ ριζικά, γιατί αν δει κανείς τα αποτελέσματα τηλεθέασης θα τρομάξει με το πόσος κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη του στην τηλεόραση και εύκολα θα καταλάβει πως οι τακτικές των καναλιών οδηγούν μακροπρόθεσμα το μέσο σε βέβαιο και ολοκληρωτικό θάνατο», γράφει ο Αντώνης Κανάκης μέσα στο μακροσκελές κείμενό του.

Το κείμενο που έγραψε ο Αντώνης Κανάκης
«Τι ρούχα φορούσε το άψυχο σώμα του παλικαριού; Ήταν επώνυμου σχεδιαστή; Πόσο στοίχισαν; Αυτά γιατί δεν τα μάθαμε;

Τέσσερις ημέρες μετά, όπου τίποτα δεν άλλαξε, θα μου επιτρέψετε δύο κουβέντες.

Δύο κουβέντες όχι για πρόσωπα, αλλά για τα κανάλια.

Εξάλλου, είναι περισσότερο θέμα όχι τόσο προσώπων (δεν είναι όλοι και όλα το ίδιο φυσικά), όσο μιας συγκεκριμένης τηλεοπτικής κουλτούρας που τα κανάλια επιλέγουν και διαιωνίζουν.

 

Δεκαετίες τώρα οι παρασκηνιακές μου ζυμώσεις έως και συγκρούσεις με τους τηλεοπτικούς σταθμούς αφορούν έναν βασικό λόγο:

Πάντοτε υποστηρίζω την άποψη, πως δεν χρειάζεται όλη αυτή η σαπίλα και η λοβοτομή για να επιτευχθούν οι όποιοι τηλεοπτικοί στόχοι.

Σίγουρα όχι σε αυτόν τον βαθμό.

Οι σταθμοί όμως, αδυνατώντας προφανώς να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες εκπομπές απαλλαγμένες από αυτήν την κακώς εννοούμενη τηλεοπτική κουλτούρα, βολεύονται και αναπαράγουν τα ίδια και τα ίδια φαινόμενα, θεωρώντας πως αυτά εξυπηρετούν τηλεοπτικές τους σκοπιμότητες. Κάτι που το αμφισβητώ ριζικά, γιατί αν δει κανείς τα αποτελέσματα τηλεθέασης θα τρομάξει με το πόσος κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη του στην τηλεόραση και εύκολα θα καταλάβει πως οι τακτικές των καναλιών οδηγούν μακροπρόθεσμα το μέσο σε βέβαιο και ολοκληρωτικό θάνατο.

Όμως, ας δεχτούμε ότι η παρακμή και η τοξικότητα εξυπηρετεί κουτσά στραβά και βραχυπρόθεσμα κάποιες τηλεοπτικές σκοπιμότητες, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ:

 

Που τελειώνουν οι σκοπιμότητες αυτές και που ξεκινάει η αξιοπρέπεια, η κοινωνική ευθύνη και ευαισθησία;

Ή μήπως δεν υπάρχει καν αυτό το όριο, αυτό το μεταίχμιο και η αξιοπρέπεια μαζί με την κοινωνική ευθύνη, απλά δεν έχουν χώρο στον νέο θαυμάσιο κόσμο που ζούμε;

Υ. Γ. Στον αντίποδα η εθνική ποδοσφαίρου. Παιδιά που επιδεικνύοντας απίστευτη ψυχή, τίμησαν τον συνάδελφό τους, γράφοντας ιστορία».

Λόγια σταράτα και μετρημένα: Ο Κανάκης είπε για τον θάνατο του Μπάλντοκ αυτό που κανείς πραγματικά δεν νοιάστηκε να πει & αποθεώθηκε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Πέγκυ Σκουλού

Θα με βρεις χωμένη σε παλιές αστυνομικές και ιατροδικαστικές υποθέσεις, κοινώς... όπου υπάρχει έγκλημα! Αν δεν ήμουν η χείριστη όλων στις φυσικοχημείες, σήμερα θα ήμουν ιατροδικαστής. Χαρά του συναδέλφου δε με λες, αλλά έμαθαν να με ανέχονται... Nobody's perfect.

Πολλά δάκρυα: Δίνει μάχη για τη ζωή της

Νίκαια: «Χρεώνουν το παιδί μου για το ζέσταμα του φαγητού στο κυλικείο»