Για τη μουσική υπόκρουση της διαφήμισης παραπονέθηκε η Νέα Δημοκρατία καθότι παρέπεμπε στον παλιό της ύμνο. Και το Jumbo την αντικατέστησε…
Το Jumbo είναι γνωστό για τις ανατρεπτικές του διαφημίσεις. Αυτή τη φορά ξαναχτύπησε επιστρατεύοντας τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την απομάκρυνσή του από τη θέση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, ο Ψωμιάδης είναι ο πρωταγωνιστής της αποκριάτικης διαφήμισης των Jumbo σε ένα τρέιλερ που θα συζητηθεί.
Στο τρέιλερ που ήδη κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης καλείται να σώσει τις Απόκριες. Η εταιρία αναφέρει ευθαρσώς «Ποιος μπορεί να σώσει τις Απόκριες; Μα φυσικά ο Μασκοφόρος Εκδικητής… της καρδιάς μας! Η επιστροφή του θρυλικού Ζορό… μέσα από το πιο σουρεαλο-νομαρχιακο-αποκριάτικο σκηνικό!».
Αρχικά ημουσική υπόκρουση του διαφημιστικού τρέιλερ παρέπεμπε στο παλιό ύμνο του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας. Μετά όμως από αίτημα του κόμματος για απόσυρση του κόμματος, το Jumbo αποφάσισε να αντικαταστήσει την μουσική επένδυση της αποκριάτικης διαφήμισης.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία JUMBO, αναφέρει πως αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή της για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα, προχωρεί στην αντικατάσταση της μουσικής.
Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι «τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή της αποκριάς. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας».
Επίσης, τονίζεται ότι: «το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.
Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».