Η Ιωάννα Τούνη είναι από τις πιο ακριβοπληρωμένες influencer και επιχειρηματίες, αφού η επιχείρησή της στη Θεσσαλονίκη, που διατηρεί με την κολλητή της και κουμπάρα της, Στέλα Πάσσαρη, είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα.
Ειδικότερα, με βάση ένα βίντεο – έρευνα του Νίκου Ξυδά, ιδρυτή του Humble, αποκαλύπτεται ποιος είναι ο μηνιαίος τζίρος της influencer από την επιχείρηση ρούχων, την Bubblegun.
Με γρήγορους υπολογισμούς, έβγαλε και το μηνιαίο καθαρό κέρδος της και όπως ήταν φυσικό, κάποια από τα σχόλια που γράφτηκαν από κάτω, ανέφεραν «κι εμείς ξεπατωνόμαστε για τον βασικό», «Ας έβγαζα τα μισά», «Ω ρε λεφτά η Τούνη».
Ο μηνιαίος τζίρος της επιχείρησης της Ιωάννας Τούνη
«Το Bubblegun μας έκανε εντύπωση γιατί κάνει μόνο 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Παλιότερα ήταν πιο ψηλά αλλά από ότι φαίνεται η δημοτικότητά του έχει πέσει και πλέον κάνει 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι λογικό γιατί έχει πολύ ανταγωνισμό, έχουν εμφανιστεί πάρα πολύ παίκτες με γυναικείο ρούχο κι έτσι είναι λογικό τα νούμερα να είναι πεσμένα γιατί πια η Τούνη δεν είναι μόνη της. Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της».
Νούμερο 1 influencer στην Ελλάδα η Ιωάννα Τούνη
Σε προηγούμενο βίντεο του, ο Νίκος Ξυδάς επεσήμανε ότι μετά από έρευνα που διεξήγαγε, η Ιωάννα Τούνη αναδείχθηκε ως η πρώτη influencer στη χώρα μας, ενώ μετά ακολούθησε η απάντηση «κανείς», την τρίτη θέση κατέλαβε ο Fipster, τέταρτη η Dat Lilly, πέμπτη η Μαίρη Συνατσάκη και έκτοι οι Unboxholics.