Πολλοί σερβιτόροι βασίζονται στα φιλοδωρήματα για να ζήσουν. Αλλά το φιλοδώρημα που έλαβε ο Kasey Simmons, σερβιτόρος από το Τέξας, φάνηκε σαν λάθος στην αρχή. Οι πελάτες τους, μια οικογένεια, παρήγγειλαν μόνο ένα νερό με γεύση, το πιο φτηνό προϊόν στον κατάλογο.
Ο Kasey ενοχλήθηκε από την παραγγελία τους αρχικά, αλλά όταν είδε στο σημείωμα που του είχαν αφήσει μαζί με τον λογαριασμό, έμεινε άφωνος.
Η οικογένεια του είχε αφήσει 500 δολάρια σαν φιλοδώρημα. Ήταν ξεκάθαρο ότι είχαν πάει μόνο και μόνο για να κάνουν κάτι όμορφο για εκείνον και το σημείωμα εξηγούσε τα πάντα. Την προηγούμενη μέρα είχε συναντήσει μια ηλικιωμένη γυναίκα που έκλαιγε στο σούπερ μάρκετ.
Της έκανε μερικά κομπλιμέντα για να της φτιάξει το κέφι. Μετά πλήρωσε τα ψώνια της. Ήταν μόνο 17 δολάρια, αλλά για εκείνη άξιζε πολύ περισσότερα.
«Εκ μέρους της οικογένειας Sullivan, θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε τέτοιος άνθρωπος. Μία από τις πιο καταθλιπτικές μέρες του χρόνου (την 3η επέτειο θανάτου του πατέρα μου), φτιάξατε τη μέρα της μητέρας μου.
Χαμογελάει από τότε που κάνατε αυτό που κάνατε. Τα ψώνια της κόστιζαν μόλις 17 δολάρια και επιμένατε να πληρώσετε, της είπατε ότι είναι πολύ όμορφη γυναίκα.
Δεν την έχω ξαναδεί να χαμογελάει τόσο πολύ από τότε που πέθανε ο πατέρας μου.»
Είναι απίθανο πώς μπορεί μια μικρή καλή πράξη να αλλάξει την ζωή κάποιου!