Ο Αργύρης είναι φοιτητής του Τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ και κατάφερε να εισέλθει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με μεγάλη δυσκολία, αφού από το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης του είχαν επισημάνει πως είναι πολύ δύσκολο να τον δεχτούν καθώς θα υπάρξει δυσκολία στον τρόπο παρακολούθησης του μαθήματος αλλά και ανάγνωσης των συγγραμμάτων.
Ύστερα από σχετική παρέμβαση του τότε Υπουργού Παιδείας ωστόσο, Ανδρέα Λοβέρδου κατόρθωσε ο Αργύρης να γίνει δεκτός από τον Αριστοτέλειο Πανεπιστημίο Θεσσαλονίκης και να σημειώσει μέχρι τώρα μέσο όρο μαθημάτων 9,555.
Tο καλοκαίρι του 2016 ο Αργύρης παρακολούθησε πρόγραμμα στο αμερικανικό MIT. Ενώ ένα χρόνο αργότερα έκανε αίτηση για τα θερινά προγράμματα στο Caltech, στο Yale, στο Max Planck, σε δύο ολλανδικά πανεπιστήμια και στην Οξφόρδη, από την οποία έλαβε την πρώτη θετική επιστολή.
Οι δυσκολίες τις οποίες έπρεπε να αντιμετωπίσει ο Αργύρης, για να φτάσει μέχρι την Οξφόρδη, δεν ήταν λίγες. «Τα βασικά προβλήματα που αντιμετώπισα αρχικά, ήταν τρία: η παρακολούθηση στο αμφιθέατρο, το διάβασμα των συγγραμμάτων που δεν ήταν γραμμένα και για τυφλούς φοιτητές και η παρακολούθηση των εργαστηρίων. Το πρώτο αντιμετωπίσθηκε, καθώς οι καθηγητές διαβάζουν ό,τι γράφουν στον πίνακα και περιγράφουν τα σχέδια που κάνουν, ώστε να τα ακούω. Για το θέμα των βιβλίων, υπάρχει ειδικό λογισμικό που βοηθάει στη “μετατροπή” των συγγραμμάτων. Τρόπος βρέθηκε και για τα εργαστηριακά μαθήματα», είπε ο ίδιος στην Καθημερινή.
Ο Αργύρης Κουμτζής επιθυμεί να δουλέψει στην Αμερική ή την Ευρώπη. Ενδεχομένως, η ιστορία του να βοηθήσει κι άλλα παιδιά, με προβλήματα μικρότερα ή μεγαλύτερα, να βρουν τον δρόμο τους πιο εύκολα στον σουρεαλισμό που ονομάζεται Ελλάδα.