Η γέφυρα της Διάβας παραδόθηκε σε χρήση στις 28/04/2017 όπου ολοκληρώθηκε η νέα ανακατασκευή της. Για “χρόνο ρεκόρ κατασκευής ενός δημόσιου έργου που δείχνει ότι η συνεργασία όλων αποδεικνύει έμπρακτα την αποτελεσματικότητα…”, έκαναν λόγο οι τοπικοί άρχοντες.
Η γέφυρα είχε γκρεμιστεί στις 16 Ιανουαρίου του 2016 μετά από σφοδρή καταιγίδα, από τα ορμητικά νερά του Πηνειού ποταμού. Όπως έλεγαν οι ανακοινώσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης την ημέρα που δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία ουσιαστικά κατασκευάστηκε από την αρχή καθώς επιλέχθηκε η καλύτερη δυνατή επιλογή από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Δήμο Καλαμπάκας.
Το όλο έργο αποκατάστασης της γέφυρας, μαζί με τα συμπληρωματικά έργα κατασκευής πεζογέφυρας και διαμόρφωσης της κοίτης του ποταμού συνολικού προϋπολογισμού 4.600.000 ευρώ. Να προστεθεί ότι με την εργολαβία η γέφυρα εκσυγχρονίστηκε σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές, κατασκευάζοντας νέο βάθρο, στη θέση αυτού που κατέρρευσε, σε βάθος 15 μέτρων, ενώ προστατεύθηκαν τα υπόλοιπα βάθρα και εκτελέστηκαν όλα εκείνα τα έργα για την καλύτερη σεισμική- αντισεισμική και στατική συμπεριφορά της γέφυρας, με ταυτόχρονη κατασκευή πεζοδρομίων, στηθαίων ασφαλείας και ιστών ηλεκτροφωτισμού.
Η τεράστια ορμή του νερού ισοπέδωσε και την γέφυρα στο Κακλιτζόρεμα που οδηγεί στο Δίλοφο Φαρσάλων. Η ίδια γέφυρα είχε καταστραφεί και πριν 3 χρόνια με τον Ιανό.
Το ερώτημα που γεννάται είναι θα ερευνήσει ο εισαγγελέας αν όντως το έργο και τα χρήματα που διατέθηκαν από τον κρατικό κορβανά έγινε σύμφωνα με τις προδιαγραφές και για ποιος είναι ο λόγος που τελικά η γέφυρα μέσα σε 6 χρόνια ουσιαστικά έχει καταρρεύσει. Το ίδιο θα πρεπει να συμβεί και με όλα τα αντιπλημμυρικά έργα που έγιναν μετά τον Ιανό και διατέθηκαν συνολικά 400 εκατ ευρώ.