Πληθαίνουν τα μηνύματα που λαμβάνουμε το τελευταίο χρονικό διάστημα από αναγνώστες μας σχετικά με την ασφαλιστική εταιρεία Interamerican και την θυγατρική της Anytime Online για περιπτώσεις που αφορούν είτε μειωμένη έως ανύπαρκτη αποζημίωση, είτε την μη καταβολή παροχών που είναι υποχρεωμένη να δίνει στους ασφαλισμένους της…
Σε μια περίοδο που η χώρα μας δοκιμάζεται με τον χειρότερο δυνατό τρόπο (τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικά), φαίνεται οτι κάποιες εταιρείες κάνουν τα πάντα για να εξαπατούν τους πελάτες τους με στόχο το μέγιστο δυνατό κέρδος, αδιαφορώντας για τους συμπολίτες μας που καταβάλουν κάθε χρόνο μεγάλο για την εποχή αντίτιμο χωρις τελικά αντίκρυσμα όταν έρθει η ώρα της αποζήμιωσης και της τήρησης των όρων των συμβολαίων που οι ίδιες οι εταιρείες επιβάλλουν.
Τελευταιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση του αναγνώστη μας Π.Κ. όπου βρέθηκε στην ατυχή θέση να του κλέψουν το αυτοκίνητο του (δυστυχώς πολύ συχνό φαινόμενο στις ημέρες μας) και προσπάθησε να διεκδικήσει τα αυτονόητα. Τα όσα δηλαδή περιγράφει το ίδιο το συμβόλαιο που έχει συνάψει με την εταιρία Interamerican / Anytime Online.
Σύμφωνα με το υλικό που έχουμε στα χέρια μας και ενώ ο αναγνώστης έχει κάλυψη ολικής κλοπής, η εταιρεία σε αυτή την περίπτωση υποχρεούται να παρέχει αυτοκίνητο για 45 ημέρες, μέχρι είτε να βρεθεί το κλεμμένο αμάξι, είτε να δοθεί αποζημίωση. Η Interamerican/Anytime το αρνείται με δικαιολογία από προϊστάμενο τους ότι μέσα στους όρους περιγράφονται και παροχές που ίσχυαν στο παρελθόν και όχι τώρα!!! Αστείες δικαιολογίες από μία σοβαρή εταιρεία.
Ενδεικτικά σας παρουσιάζουμε τους όρους του συμβολαίου οι οποίοι μάλιστα είναι αναρτημένοι και στο site της εταιρείας καθώς και το συμβόλαιο που έχει τόσο ο συγκεκριμένος αναγνώστης, όσο και χιλιάδες άλλοι.
Η εταιρεία δείχνει οτι κατα το δοκούν αρνείται τις παροχές που διαφημίζει και υποχρεούται να δώσει σε όλους τους ασφαλισμένους της, αδιαφορώντας για τους νόμους του κράτους και τους ίδιους τους πελάτες της. Παράλληλα λαμβάνουμε καταγγελίες και για περιπτώσεις όπου η Anytime Online για παρόμοιες περιπτώσεις δίνει αποζημιώσεις πολύ κατώτερες απο την εμπορική αξία των αυτοκινήτων ή την αξία κάλυψης των συμβολαίων αφού κινούνται με την λογική «αυτά είναι, αν θες πάρτα».
Η Interamerican από τότε που έφυγε από τα χέρια του Δημήτρη Κοντομηνά και πέρασε στους Ολλανδούς της ACHMEA έχει αλλάξει, δυστυχώς προς το χειρότερο, ενώ το σλόγκαν τους «καιρός να απαιτήσεις περισσότερα» φαίνεται ότι αφορά μόνο τους ίδιους τους μετόχους της, εις βάρος του Ελληνικού κοινού. Αλήθεια, τι λέει ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Καντώρος για αυτή την κατάσταση; Εαν δεν κάνει κάτι είναι θέμα χρόνου η κάποτε Νο1 ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα να πάρει την κατιούσα.
Δείτε πιο κάτω το χαρακτηριστικό τελευταίο παράδειγμα αναγνώστη που έπεσε «θύμα» των όρων που επικαλείται ο εν λόγω όμιλος, ενώ αρνείται την παροχή αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του 45ημερου μετά από κλοπή οχήματος.
Το κακό σε αυτή την περίπτωση, είναι το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος όμιλος δεν σέβεται τον πόνο και την οδύνη του πελάτη μετά από απώλεια λόγω κλοπής οχήματος.
Δείτε χαρακτηριστικά τους ξεκάθαρους όρους πιο κάτω και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα: