Το στόρι αυτό, το οποίο αναδεικνύει εμφατικά το πως οι εμπορικές σχέσεις ξεπερνάνε τα εθνικά σύνορα, ξεκίνησε όταν κάποιοι χρήστες ανακάλυψαν ότι και οι κάτοικοι ενός κοντινού κράτους που λέγεται «Macedonia» μπορούν να παραγγείλουν τα γκάτζετ της ελληνικής αγωγής τους.
Με το post αυτό ξεκίνησε η μεγάλη διερεύνηση του ζητήματος:
Να σημειωθεί εδώ ότι παρότι η Ελληνική Αγωγή του αγαπημένου μας βιβλιοπώλη έχει κάποιες πολύ δικές της θεωρίες για την ιστορία της ελληνικής φυλής, για το (εμπορικό, τουλάχιστον) όνομα της γειτονικής χώρας φαίνεται πως πηγαίνει με το mainstream: Δεν χρησιμοποιείται καν το FYROM, αλλά το σκέτο Macedonia, όπως μπορεί να δει κανείς:
Κάποιοι άνθρωποι λοιπόν έφεραν το συγκεκριμένο ζήτημα στην προσοχή του κ. Γεωργιάδη, ο οποίος τους κατακεραύνωσε:
«Καλά το πόσο ψεύτες είστε είναι ότι εσείς γνωρίζετε ότι αυτό δεν το φτιάχνουμε εμείς αλλά είναι το παγκόσμιο format της πλατφόρμας των eshop και όχι δική μας επιλογή. Αλλά μπροστά στην λάσπη σε μένα δεν σας νοιάζει να φαίνεστε γελοίοι.»
Ετσι για την ιστορια….ως Macedonia εμφανιζεται στο e-shop της Ελληνικης Αγωγης του Αδωνι Γεωργιαδη η ΠΓΔΜ…
Ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασματα του για το ποσο μας δουλευει στην πραγματικοτητα ο αντιπροεδρος της ΝΔ. pic.twitter.com/0ZvX8UqHNE— prezatv (@prezatv) January 23, 2019
Το πρόβλημα που προκύπτει εδώ είναι αυτό ακριβώς που είπε μόνος του ο κ. Γεωργιάδης, ότι το FYROM, αλλά και το ζήτημα ευρύτερα δε φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα τον υπόλοιπο κόσμο, πλην της χώρας μας, είτε μιλάμε για το «παγκόσμιο format της πλατφόρμας των eshop» είτε γενικότερα. Κάτι τέτοιο φαίνεται να αντιλήφθηκαν και οι υπόλοιποι:
Καλά το πόσο ψεύτες είστε είναι ότι εσείς γνωρίζετε οτι αυτό δεν το φτιάχνουμε εμείς αλλά είναι το παγκόσμιο format της πλατφόρμας των eshop και όχι δική μας επιλογή. Αλλά μπροστά στην λάσπη σε μένα δεν σας νοιαζει να φαίνεστε γελοίοι.
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 23, 2019