Πέθανε ο ηθοποιός και τραγουδίστρια Δήμητρα Ζέρβα.
Τη δυσάρεστη ανακοίνωση έκανε μέσα από τα social media ο ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ, Σπύρος Μπιμπίλας.
Χαρακτηριστικά ο Σπύρος Μπιμπίλας έγραψε: «Ακόμα ένα θλιβερό νέο… Ακόμα μια θλιβερή αποχώρηση όπως ενημέρωσε η αδελφή της μέσω ανάρτησης της…Μια γλυκιά μας συνάδελφος, ένα ταλαντούχο πλάσμα του θεάτρου μας, ένα γελαστό κορίτσι μας άφησε τόσο νωρίς μετά από μια δύσκολη περιπέτεια υγείας. Η Δήμητρα Ζέρβα δεν είναι πια κοντά μας … Θα την αποχαιρετήσουμε την Παρασκευή στις 12.30 από το κοιμητήριο των Αγίων Αναργύρων.. Καλό ταξίδι αγαπημένη μας Δήμητρα και ειλικρινή συλλυπητήρια από όλους μας στους οικείους σου».
Η ανάρτηση του Σπύρου Μπιμπίλα
Το πήρε απόφαση, αλλάζει καριέρα, γίνεται ηθοποιός: Θα παίξει Επίδαυρο η Μαρίνα Σάττι, λίγο μετά την Eurovision
Μία νέα και πολύ διαφορετική επαγγελματική κίνηση κάνει η Μαρίνα Σάττι, λίγο μετά την κατάκτηση της 14ης θέσης στη Eurovision.
Με σολίστ την Μαρίνα Σάττι και ένα σημαντικό θίασο πρωταγωνιστών και χορευτών η Μαριάννα Κάλμπαρη, καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου Τέχνης, βρίσκεται σε πρόβες για την καλοκαιρινή παράσταση στην Επίδαυρο με “Ικέτιδες” του Αισχύλου.
Εξήντα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου στην Επίδαυρο, το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν σε συνεργασία με το Θέατρο του Νέου Κόσμου ανεβάζει αυτό το καλοκαίρι τις Ικέτιδες του Αισχύλου με δύο βραδιές στο θέατρο της Επιδαύρου 23 και 24 Αυγούστου.
Η Μαρίνα Σάττι ανάμεσα σε ένα θίασο με σπουδαίους ηθοποιούς και χορευτές
Η παράσταση, που εντάσσεται στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, συγκεντρώνει σημαντικούς ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές σε ένα ποιητικό αλλά και βαθιά πολιτικό έργο στο κέντρο του σύγχρονου προβληματισμού για την έννοια του ασύλου σε μια δημοκρατική κοινωνία, ιδιαίτερα όταν στη θέση του διωκόμενου βρίσκονται οι γυναίκες.
Στο έργο (που είναι το πρώτο και το μοναδικό που έχει διασωθεί από την τετραλογία του Αισχύλου “Δαναΐδες”) πρωταγωνιστεί ένα συλλογικό γυναικείο πρόσωπο: ο Χορός των πενήντα Δαναΐδων που, μαζί με τον πατέρα τους Δαναό εγκαταλείπουν τη Λιβύη και την Αίγυπτο και ζητούν άσυλο στην πόλη του Άργους. Σαν την προγόνισσά τους την Ιώ, που η Ήρα καταδίωκε ανελέητα στέλνοντάς της μια ενοχλητική βοϊδόμυγα, τον “οίστρο”, για να τη βασανίζει, οι Δαναΐδες πασχίζουν τώρα να ξεφύγουν από τους πενήντα γιους του Αιγύπτου που απαιτούν να τις παντρευτούν με τη βία.
Η θέση της τραγουδίστριας στην παράσταση
Η παράσταση ενώνει λυτρωτικά τις φωνές των αρχαίων ηρωίδων με εκείνες των σημερινών, μέσα από έναν εντυπωσιακό Χορό πενήντα νέων γυναικών, με προεξάρχουσες στο λόγο τη Λένα Παπαληγούρα και τη Λουκία Μιχαλοπούλου (στους ρόλους της Υπερμνήστρας και της Αμυμώνης αντίστοιχα) και στο τραγούδι τη Μαρίνα Σάττι, που ξεκινά πρόβες αμέσως μετά την επιστροφή της από την Eurovision.
Τον Χορό απαρτίζουν μέλη της γυναικείας χορωδίας, της Μαρίνας Σάττι, Chóres, νέες ηθοποιοί-σπουδάστριες της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης και χορεύτριες-ακροβάτισσες της ομάδας “Και όμως κινείται” με κορυφαία τη Χριστίνα Σουγιουλτζή.
Στον ανδρικό ρόλο του Πελασγού, βασιλιά του προελληνικού πελασγικού φύλου (που πιστεύεται ότι υπήρξε μητρογραμμικό), η Λυδία Κονιόρδου. Τις δύο μορφές της πατριαρχικής εξουσίας ενσαρκώνουν ο Άκης Σακελλαρίου και ο Γιάννης Τσορτέκης.