Τράπεζα Πειραιώς: Ανάστατοι οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς καθώς μπαίνει τέλος στη χρήση καρτών εταιρείας.
Με μια λιτή και γενική ειδοποίηση μέσα στο ebanking μας, η Τράπεζα Πειραιώς μας ενημέρωσε σήμερα για την σταδιακή κατάργηση των χρεωστικών καρτών. Συγκεκριμένα, μέσα στο web banking της έχει την εξής ενημέρωση:
Σας ενημερώνουμε ότι η Τράπεζα Πειραιώς προχωρά σταδιακά στην αντικατάσταση των χρεωστικών καρτών Mastercard® σε Visa.
Ενεργοποιήστε τη νέα Visa κάρτα που θα παραλάβετε και χρησιμοποιήστε την στις καθημερινές σας συναλλαγές. Ως εκ τούτου, μάλλον θα προβεί στην ακύρωση όλων των καρτών και στην εκ νέου αποστολή Visa καρτών.
Μένει να δούμε αν θα επιβαρυνθούμε εμείς αυτήν την αλλαγή, με το κόστος έκδοσης αυτή τη στιγμή να αγγίζει τα 6 ευρώ.
Τράπεζα Πειραιώς: Τι αναφέρει για το ψηφιακό πορτοφόλι.
Οι όροι χρήσης των ψηφιακών πορτοφολιών τρίτων παρόχων επικαιροποιήθηκαν.
Παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά και σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με αυτούς, να αφαιρέσετε άμεσα και το αργότερο έως 31/12/2023 τις κάρτες σας από τα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay, Google Pay™, Garmin Pay™, Fitbit Pay, άλλως θα θεωρηθεί ότι τους αποδέχεστε.
Σε κάθε περίπτωση η Τράπεζα Πειραιώς δεν φέρει καμία ευθύνη για τις συναλλαγές που πραγματοποιείτε με ψηφιακά πορτοφόλια τρίτων παρόχων.
Η συγκεκριμένη ενημέρωση απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς, οι οποίοι έχουν προσθέσει κάρτα Visa ή/και Mastercard® εκδόσεώς της στα ψηφιακά πορτοφόλια, έως και 03/11/23.
Τράπεζα Πειραιώς: Αλλάζει η λειτουργία της – Πώς θα κάνουμε συναλλαγές
Ένα νέο τύπο τραπεζικού καταστήματος υιοθετεί η Τράπεζα Πειραιώς, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και ενσωματώνοντας τις σύγχρονες τραπεζικές τάσεις και πρακτικές.
Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, που θα συνδυάζουν καινοτομίες και στοχευμένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, σε ένα μοντέρνο και ευχάριστο περιβάλλον, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της
Για τον λόγο αυτό, προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύοντας τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με 387 καταστήματα, τα οποία καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια.
Στο νέο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, ο πελάτης απολαμβάνει γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε ένα ανοικτό, φιλικό και οικείο περιβάλλον.
Με την είσοδο του τον υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει.
Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της Τράπεζας όπου είναι απαραίτητο.
Για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.
Ο νέος, σύγχρονος σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.
Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζεται η συνολική εμπειρία και εξυπηρέτηση των πελατών και ενδυναμώνεται περαιτέρω η ανθρωποκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.
Με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών, επιτυγχάνεται ο δραστικός περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο τον περαιτέρω περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της Τράπεζας.
Η μετατροπή των καταστημάτων ξεκινάει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά. Ήδη λειτουργούν πιλοτικά τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.
Η Τράπεζα Πειραιώς στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της, επενδύει στη διαρκή εξέλιξή της, εφαρμόζοντας σύγχρονες τραπεζικές πρακτικές, αξιοποιώντας το διευρυμένο δίκτυό της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της και ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής στα συστήματά της, ώστε να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών της.