Λίγο πριν το τέλος, η 47χρονη Γιώτα βρίσκεται στον καταπέλτη του πλοίου, έχοντας δύο τσάντες στην πλάτη της, και κρατώντας το κινητό της τηλέφωνο
Βίντεο ντοκουμέντο
Σοκαριστικό είναι το βίντεο ντοκουμέντο με τις τελευταίες στιγμές της 47χρονης ναυτικού στην Πάτρα, την περασμένη Πέμπτη. Την άτυχη γυναίκα παρέσυρε φορτηγό κατά τη διαδικασία εκφόρτωσης στο λιμάνι της πόλης.
Η 47χρονη ναυτικός
Λίγο πριν το τέλος, η 47χρονη Γιώτα βρίσκεται στον καταπέλτη του πλοίου, έχοντας δύο τσάντες στην πλάτη της, και κρατώντας το κινητό της τηλέφωνο με το ένα χέρι και ένα τζιν μπουφάν με το άλλο. Τότε, μία νταλίκα που βγαίνει με όπισθεν την χτυπάει και κόβει το νήμα της ζωής της. Ένας από τους υπαλλήλους, που φαίνεται στο παρακάτω βίντεο του Mega σηκώνει τα χέρια και φωνάζει στον οδηγό του βαρέως οχήματος, αλλά δυστυχώς είναι αργά.
Στο πλοίο επικρατεί πανδαιμόνιο. Στο σημείο φτάνει ταχύτατα ασθενοφόρο αλλά παρά τις προσπάθειες που καταβάλουν οι διασώστες, η 47χρονη ναυτικός δεν επανέρχεται στη ζωή.
Προσοχή σκληρές εικόνες
“Αισθάνομαι συντετριμμένος”
Ο οδηγός της μοιραίας νταλίκας δηλώνει από την πρώτη στιγμή συντετριμμένος. Περιγράφει το δυστύχημα όπως το έζησε και αφήνει αιχμές για την εταιρεία, καθώς όπως λέει, εκείνη την ώρα δεν υπήρχε κανείς να τον καθοδηγεί.
“Αισθάνομαι συντετριμμένος. Όταν αντίκρισα την θανάσιμα τραυματισμένη γυναίκα, κατέρρευσα και έπαθα νευρικό κλονισμό. Δεν φέρω ευθύνη για ό,τι συνέβη. Είμαι 44 ετών και έχω τρία ανήλικα παιδιά. Εργάζομαι ως οδηγός τα τελευταία 14 έτη. Όλα αυτά τα χρόνια της απασχόλησής μου ουδέποτε έχω εμπλακεί σε ατύχημα” σημείωσε.
“Πρέπει να αναφέρω ότι όσες φορές μπήκα και βγήκα, την ημέρα εκείνη, στο πλοίο για να εκφορτώσω ασυνόδευτα τρέιλερ, δεν υπήρχε ούτε στο γκαράζ, ούτε στον καταπέλτη, κάποιο μέλος του πληρώματος που να εποπτεύει τις κινήσεις εκφόρτωσης των οχημάτων και να καθοδηγεί εμάς τους οδηγούς. Υπήρχαν κάποια μέλη του πληρώματος στο γκαράζ, πλην όμως αυτά απασχολούνταν με άλλες εργασίες, όμως κανένας δεν ασχολούταν με την καθοδήγηση των οχημάτων” πρόσθεσε.
Ο οδηγός υποστηρίζει ότι ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες. “Κινούμουν με όπισθεν πορεία όχι από επιλογή αλλά υποχρεωτικά, διότι τα ασυνόδευτα τρέιλερ που βρίσκονται στο κάτω γκαράζ του πλοίου εκφορτώνονται πάντα με την όπισθεν, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ελιγμών στον χώρο, ώστε να έχουν την δυνατότητα οι οδηγοί να κινηθούν με διαφορετικό τρόπο” είπε.