in ,

Ξέσπασε η Μαρία Καρυστιανού – Είπε για το Μετρό της Θεσσαλονίκης αuτά που δεν τολμάει κανένας να πει

«Επιστρέφω στην πόλη μου. Στο δρόμο για το αεροδρόμιο ο ταξιτζής έχει ανοικτό το ραδιόφωνο. Ακούω γνωστή δημοσιογραφική φωνή. Μιλάει για το μετρό της Θεσσαλονίκης», με αυτές τις φράσεις η Μαρία Καρυστιανού ξεκινά την νέα ανάρτησή της όπου σχολιάζει όσα συνέβησαν τα τελευταία 24ωρα.

Η πρόεδρος του συλλόγου «Τέμπη 2023»εστιάζει στα όσα δήλωσε ο γνωστός δημοσιογράφος για το μετρό της Θεσσαλονίκης και τον πρωθυπουργό, ενώ θέτει και μια σειρά από ερωτήματα για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην Ελλάδα.

«Ως δημοσιογράφος δεν θα πρέπει να διερωτηθεί που πήγαν αυτά τα χρήματα; Δεν θα πρέπει να τον προβληματίσει η κακοτεχνία του έργου στο οποίο τρέχουν νερά μέσα στα βαγόνια; Δεν θα έπρεπε να τον απασχολήσει ότι επί της ουσίας δε λύνει κανένα σημαντικό πρόβλημα αφού καλύπτει μόλις εννιάμιση χιλιόμετρα;», γράφει χαρακτηριστικά ενώ στο τέλος της ανάρτησης καταθέτει και την προσωπική της απογοήτευση.


Αναλυτικά όσα έγραψε η Μαρία Καρυστιανού

«Επιστρέφω στην πόλη μου. Στο δρόμο για το αεροδρόμιο ο ταξιτζής έχει ανοικτό το ραδιόφωνο. Ακούω γνωστή δημοσιογραφική φωνή. Μιλάει για το μετρό της Θεσσαλονίκης… Λέει ότι είμαστε μίζεροι και γκρινιάζουμε γιατί το έργο παραδόθηκε με καθυστέρηση 5-6 χρόνων (;;;;) και είναι και λιγάκι μικρό…..

Έκανε μάλιστα και χρονική ανάλυση μιας διαδρομής λέγοντας ότι κερδίζουμε 10 ολόκληρα λεπτά !!!!

Μετά έλεγε ότι πρέπει να κοιτάμε μπροστά στο μέλλον ,με αισιοδοξία -ζούμε άραγε στην ίδια χώρα- και να μην ασχολούμαστε με μικρότητες και κακοήθειες.
Μας δήλωσε επίσης ότι ο ΠΘ θα ολοκληρώσει σύντομα το έργο….γιατι τώρα εμείς , έχουμε ένα μέρος του.
Και δήλωσε σίγουρος ότι το υπόλοιπο τμήμα θα ολοκληρωθεί σύντομα αφού δεν θα υπάρχουν οι καθυστερήσεις από τις αρχαιολογικές υπηρεσίες που φέρουν την κύρια ευθύνη για την αργοπορημένη παράδοση του έργου.

Μάλιστα.
Όμως ως δημοσιογράφος και μάλιστα έμπειρος δεν θα έπρεπε να εστιάσει στην ουσία των γεγονότων αντί να ασχολείται και να προσπαθεί να δικαιολογήσει απλώς τις κακές εντυπώσεις;

Δεν θα έπρεπε ,για να παράδειγμα, να αναφερθεί στο ότι το έργο κόστισε ακριβότερα από οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχο έργο στον κόσμο;
Ως δημοσιογράφος δεν θα πρέπει να διερωτηθεί που πήγαν αυτά τα χρήματα;
Δεν θα πρέπει να τον προβληματίσει η κακοτεχνία του έργου στο οποίο τρέχουν νερά μέσα στα βαγόνια;
Δεν θα έπρεπε να τον απασχολήσει ότι επί της ουσίας δε λύνει κανένα σημαντικό πρόβλημα αφού καλύπτει μόλις εννιάμιση χιλιόμετρα;

Ποια η σχέση κόστους -οφέλους, πάνω στην οποία πρέπει να βασίζονται όλες οι κρατικές ενέργειες;; Που είναι η διαφάνεια και απόδοση ευθυνών σε περίπτωση διασπάθισης δημοσίου χρήματος όπως σε τούτη την συγκεκριμένη περίπτωση όπου τα νούμερα προδίδουν την κακοδιαχείριση;;

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΦΟΝΙΚΟΤΕΡΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ ΣΥΡΜΟΥ;;;;;

Η ανθρωπιά , ξέρετε δεν απλά μια λέξη στο λεξικό.

Πίστευα ότι η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα γιατί αποκαλύπτεις τα κακώς κείμενα και μεταφέρεις την αλήθεια στον κόσμο.
Πίστευα ότι οι άνθρωποι που δόλια πλανεύουν γρήγορα απογυμνώνονται και αποδομούνται. Δεν μπορούν να σταθούν όρθιοι για πολύ διότι έχουν σαθρές βάσεις.
Όμως μέσα στην άρρωστη κοινωνία όπου κάποιοι έχουν φροντίσει να ζούμε ,αυτά που πίστευα δεν ισχύουν.

Οι αρχές και η ηθική δεν μπορούν να εκφραστούν σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Θα πρέπει να διαλέξουμε. Ή θα αλλάξουμε τις αρχές και την ηθική μας ή θα αλλάξουμε την άρρωστη κοινωνία. Νομίζω η απάντηση είναι προφανής και ελπιδοφόρα. Όλοι μαζί».

Δείτε την ανάρτηση της:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Κακοκαιρία Bora: Πλημμύρισαν αίθουσες σχολείων στη Θεσσαλονίκη

Ξέσπασε η Μαρία Καρυστιανού – Είπε για το Μετρό της Θεσσαλονίκης αuτά που δεν τολμάει κανένας να πει