Η εποχή αλλάζει, ο λαμπερός ήλιος μας καλυτερεύει συνεχώς τη διάθεση και στην αγορά έχουν πλέον κυκλοφορήσει λαχταριστά φρούτα και λαχανικά με σχεδόν μαγικές ιδιότητες.

Γεμάτα από αντιοξειδωτικά, θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν από τις αρρώστιες και άλλα βοηθητικά στοιχεία για όσους επιθυμούν να ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό τους και να σταθεροποιήσουν το βάρος τους, τα παρακάτω superfoods οφείλουν να βρουν μία θέση στη διατροφή σου μέσα στους ανοιξιάτικους μήνες.

Σπαράγγια.Τα σπαράγγια είναι φυσική πηγή φυτικών ινών, πλούσιa σε φυλλικό οξύ και στις βιταμίνες A, C, E και K. Περιέχει επίσης χρώμιο το οποίο επάγει την έκκριση της ινσουλίνης, ορμόνη ζωτικής σημασίας για το μεταβολισμό των υδατανθράκων, του λίπους και της πρωτεΐνης στο ανθρώπινο σώμα.

Μάραθος

Γεμάτο από φυτικές ίνες, ποτάσιο και τις βιταμίνες C και Β, είναι ό,τι πρέπει για τα άτομα με προβλήματα πέψης και πρηξίματος, ενώ βοηθάει ακόμα και στους πόνους περιόδου. Και προσθέτει υπέροχη γεύση σε όποιο πιάτο κι αν προστεθεί.

Σέλινο

Μπορεί να αισθάνεσαι λίγο σαν κουνελάκι τρώγοντάς το ωμό, όμως η ταλαιπωρία του σαγονιού σου αξίζει και με το παραπάνω. Το σέλινο περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες C, B1, και B2 και βοηθάει σε παθήσεις των νεφρών και της ουροδόχου κύστης καθώς και κατά των αρθριτικών και των ρευματικών παθήσεων. Επίσης πάει ωραία στο φρικασέ.

Ραβέντι

Το θαυματουργό αυτό βότανο συνήθως χρησιμοποιείται σε γλυκές συνταγές όπως πίτες και μαρμελάδες που μετριάζουν την πικρή του γεύση και οφείλεις να το δοκιμάσεις. Βοηθάει στα προβλήματα του εντέρου και παρουσιάζει επίσης αντιφλεγμονώδη, αντισηπτική, αντιοξειδωτική και αντιική δράση. Να μία συνταγή για πίτα με ραβέντι και φράουλες.

Αβοκάντο

Προφανώς! Θα λείπει το αβοκάντο από μία λίστα με superfoods;! Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε Ω9, βοηθάει στη μείωση της κακής χοληστερόλης και στα καρδιαγγειακά προβλήματα ενώ είναι επίσης χρήσιμο για τα άτομα που πάσχουν από διαβήτη. Άλειψέ το πάνω σε δύο ψημένες φέτες ψωμί με λίγη μουστάρδα και απόλαυσε.

Αρακάς

Μία υπέροχη πηγή πρωτεΐνης (ειδικά για τους vegans και τους vegetarians ή τέλος πάντων όσους έχουν βαρεθεί το κοτόπουλο) που βοηθάει στη διαχείριση του βάρους σου, την αντιγήρανση και τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα. Με καλαμπόκι και cottage τυρί είναι μούρλια.

Ραπανάκι

Κατ’ αρχάς γίνεται να υπάρχει ένα λαχανικό που λέγεται ραπανάκι, είναι στρογγυλό και φούξια και να μη σου φτιάχνει τη διάθεση μόνο που το σκέφτεσαι; Επιπλέον τα ραπανάκια βοηθούν στην πέψη, έχουν ψευδάργυρο, φώσφορο και βιταμίνη C και σε κάνουν να νιώθεις φουσκωμένος παρόλο που έχουν ελάχιστες θερμίδες.

Φύτρα φασολιών

Aν σου αρέσει το ταϊλανδέζικο, την έχεις συναντήσει σε πολλά πιάτα. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C , A, B και Ε, καθώς και σε ασβέστιο, σίδηρο και κάλιο. Αυξάνουν τον μεταβολισμό σου και σε γεμίζουν ενέργεια.

Ρόκα

Μπορεί να είναι λίγο πικρή αλλά γι’αυτό υπάρχει το μπαλσάμικο. Η ρόκα σχετίζεται με την καλή υγεία των οστών, αυξάνοντας την απορρόφηση του ασβεστίου, χάρη στη βιταμίνη Κ που περιέχει, και βοηθά στην αύξηση της αιμοσφαιρίνης στο αίμα.

loading...

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο