Η αποφυλάκιση του Ασημάκη Κατσούλα έφερε ξανά στην επιφάνεια της επικαιρότητας την υπόθεση των σατανιστών της Παλλήνης, που συγκλόνισε το πανελλήνιο τον Δεκέμβριο του 1993, όταν αποκαλύφθηκαν οι δολοφονίες που είχαν διαπραχθεί στο όνομα των δυνάμεων του σκότους από τους Ασημάκη Κατσούλα (τότε 21 ετών), Μάνο Δημητροκάλη (τότε 19) και Δήμητρα Μαργέτη (τότε 17). Τα θύματα ήταν η 14χρονη Θεοδώρα Συροπούλου (αφού τη στραγγάλισαν τον Αύγουστο του 1992 στο Κορωπί, ασέλγησαν στο πτώμα και το έκαψαν) και η 28χρονη Γαρυφαλλιά Γιούργα, μητέρα δύο παιδιών (ένα χρόνο μετά τη Συροπούλου, τη βίασαν και την σκότωσαν συνθλίβοντας το κεφάλι της με πέτρα για να μην αναγνωρίζεται). Προηγουμένως είχαν οργανώσει σατανιστικές τελετές. Οι κατηγορούμενοι ομολόγησαν απολογούμενοι, αν και επέρριπταν ευθύνες ο ένας στον άλλο.
Μετά από 23 χρόνια, και οι τρεις είναι εκτός φυλακής, μετά την αποφυλάκιση από τις φυλακές Αγιάς στην Κρήτη του 45χρονου πλέον Ασημάκη Κατσούλα(υπό αυστηρούς περιοριστικούς όρους), επονομαζόμενου «μαύρου άγγελου». Πρώτη είχε απελευθερωθεί η Δήμητρα Μαργέτη και μετά ο Μάνος Δημητροκάλης. Όπως σημειώνεται σε δημοσίευμα του «Έθνους», ο 45χρονος, που είχε καταδικαστεί σε δις ισόβια, 12 χρόνια κάθειρξη και 10 μήνες ποινή φυλάκισης, είχε δικαίωμα να καταθέσει αίτηση αποφυλάκισης ύστερα από πάνω από 20 χρόνια (23, για την ακρίβεια) στο κελί. Όπως είπε στο «Έθνος» ο δικηγόρος του, Παναγιώτης Ρουμελιώτης, στην κρίση του Δικαστικού Συμβουλίου μέτρησαν τα χρόνια που παρέμεινε στη φυλακή, η καλή διαγωγή που επέδειξε και το ότι έχει δίπλα του υποστηρικτικό περιβάλλον. «Είχε πάρει πολλές άδειες βρισκόταν σε ένα καθεστώς ημιελευθερίας πριν ακόμη βγει από τη φυλακή. Μάλιστα κάποιες μέρες έκανε και μεροκάματα σε κτηνοτροφικές εργασίες» είπε σχετικά, εκτιμώντας πως μπορεί να ενταχθεί στο κοινωνικό σύστημα με τη βοήθεια που έχει από τους ανθρώπους του. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της RealNews, είναι αρραβωνιασμένος με γιατρό, την οποία είχε γνωρίσει σε μια από τις συνολικά 32 άδειές του. Ωστόσο στο ρεπορτάζ συμπληρώνεται πως τίθενται ερωτήματα για την αποφυλάκισή του, καθώς στον φάκελό του περιλαμβάνονται δύο καταδικαστικές αποφάσεις για παρενόχληση, με την παραβατική συμπεριφορά να εκδηλώνεται σε άδειές του. Για αυτό και το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών είχε απορρίψει το αίτημά του, αν και τελικά το ενέκρινε το Συμβούλιο Εφετών. Ο Ασημάκης Κατσούλας αναζητεί δουλειά και πρέπει να δίνει το «παρών» την 1η και 16η κάθε μήνα στο αστυνομικό τμήμα της Παλλήνης για δέκα χρόνια. Κατά τις άδειές του είχε κάνει 5.200 μεροκάματα, ενώ τα χρόνια του εγκλεισμού του δεν προέβη σε πειθαρχικά παραπτώματα. Κατά τα πέντε χρόνια στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Χανίων δούλευε αρχικά στο ζαχαροπλαστείο και μετά συμμετείχε στις ομάδες εργασίας που καλλιεργούσαν τα χωράφια της φυλακής, ενώ αργότερα τον έστειλαν στο μαντρί ως βοσκό. Ο ίδιος το 2010 είχε δηλώσει στην εφημερίδα πως τα χρόνια του στη φυλακή έφεραν «συνειδητοποίηση, ωριμότητα, αλλαγή». Σημειώνεται πως συγγενείς της Συροπούλου και της Γιούργα εξέφρασαν αγανάκτηση για την απόφαση αποφυλάκισης.
Όσον αφορά στον Μάνο Δημητροκάλη, σημειώνεται πως ο τότε 19χρονος, «υπαρχηγός» του Κατσούλα φαινόταν ως «ιδανικός» έφηβος. Καταδικάστηκε σε δύο φορές ισόβια και κάθειρξη 10 ετών. Αποφυλακίστηκε τον Μάρτιο του 2013, μετά από 20 χρόνια εγκλεισμού στις φυλακές. Εργάζεται ως προγραμματιστής σε ιδιωτική εταιρεία στα Μεσόγεια (έκανε σχετικές σπουδές όσο ήταν έγκλειστος). Όπως είπε στο «Έθνος» ο ποινικολόγος Σάκης Κεχαγιόγλου, που τον γνώρισε πριν 23 χρόνια και ήταν παρών στην απολογία του, είχε την εικόνα ενός συνεσταλμένου ευγενικού παιδιού. «Θα έλεγα ότι παρασύρθηκε ή έπεσε θύμα πλύσης εγκεφάλου» εκτιμά, προσθέτοντας πως ήταν η καταγγελία και ομολογία του που οδήγησαν στην εξιχνίαση της υπόθεσης.
Η Δήμητρα Μαργέτη, 17 ετών όταν συνελήφθη, είχε καταδικαστεί σε συνολική ποινή 17 ετών και 4 μηνών, αλλά αποφυλακίστηκε τον Νοέμβριο του 2001, μετά από οκτώ χρόνια στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού. Όπως αναφέρει η RealNews, συνέχισε να διαμένει στην περιοχή των Μεσογείων, παντρεύτηκε έναν εργολάβο οικοδομών και έκαναν δύο παιδιά. Τον Ιούνιο του 2015 κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά του εν διαστάσει συζύγου της για τη διατροφή των παιδιών τους. Εργάζεται περιστασιακά σε κομμωτήρια και αλλού για να συμπληρώσει το εισόδημά της. Όπως είπε στο «Έθνος» ο δικηγόρος της, Αλέξης Κούγιας, «ήταν ένα κορίτσι ρομαντικό, για αυτό τον λόγο και παρασύρθηκε…ερωτεύτηκε τον Κατσούλα αρχικά και μετά αγάπησε πάρα πολύ τον Δημητροκάλη, με τον ρομαντισμό που έχει εκείνη η ηλικία. Αυτή η σχέση εξελίχθηκε σε μια ολέθρια για το κορίτσι, το οποίο δεν είχε τίποτα βάρβαρο στη συμπεριφορά του. Τα άλλα δύο παιδιά ήταν ήδη διαταραγμένες προσωπικότητες, πίστευαν και οι δύο στην ύπαρξη του Σατανά και είχαν ξεκινήσει έναν ανταγωνισμό μεταξύ τους για το ποιος θα “εξευμενίσει” περισσότερο τον Σατανά, ποιος θα κάνει το μεγαλύτερο έγκλημα, ώστε να έχει την εύνοιά του και τη δυνατότητα να είναι ο αρχηγός. Η Μαργέτη ήταν θύμα όλων αυτών των συμπεριφορών των δύο νεαρών. Ο Δημητροκάλης προσπαθούσε να την κατακτήσει, η ίδια νόμιζε ότι ήταν δεμένη με τον Κατσούλα ενώ είχε ερωτευτεί τον Μάνο που ήταν πιο τρυφερό παιδί και ο Κατσούλας ήθελε να την κερδίσει και πάλι…πλήρωσε τις επιλογές των δύο αυτών μεγαλύτερων παιδιών, τα οποία ήταν και κοινωνικά από πολύ πιο εύρωστες οικογένειες σε εκείνη τη γειτονιά, με πολύ ωραία σπίτια, με σπουδές».
Όσον αφορά στους Κατσούλα και Δημητροκάλη, ο κ. Κούγιας εκτιμά πως έπεσαν θύματα καθοδηγητών- σατανιστών μεγαλύτερης ηλικίας.
Δείτε τη Δήμητρα Μαργέτη σήμερα.
Τον Δεκέμβριο του 1993 ήρθε στο φως μια από τις πιο σοκαριστικές υποθέσεις εγκλημάτων στην ελληνική ιστορία.
Τρία νέα παιδιά οι Ασημάκης Κατσούλας, Μάνος Δημητροκάλης και Δήμητρα Μαργέτη συνελήφθησαν, κατηγορήθηκαν και καταδικάστηκαν για δύο δολοφονίες που σχετίζονταν με τελετές μαύρης μαγείας και τον σατανισμό.
Πλέον, 22 χρόνια μετά, η 38χρονη τώρα Δήμητρα Μαργέτη έχει αποκηρύξει τον σατανισμό και έχει αποφυλακιστεί από το 2005. Προσπάθησε να ζήσει μια κανονική ζωή, παντρεύτηκε, έκανε δύο παιδιά, αλλά, πλέον, δηλώνει στη Espresso πως είναι να ζει τη δική της προσωπική κόλαση.
H «σατανίστρια της Παλλήνης» παντρεύτηκε έναν υπερεργολάβο οικοδομών και απέκτησε μαζί του δύο παιδιά. Τον τελευταίο ενάμισι χρόνο, ωστόσο, έπειτα από αρκετά προβλήματα ο γάμος έχει ουσιαστικά τελειώσει και το πρών ζευγάρι είναι στα δικαστήρια.
Η Δήμητρα Μαργέτη προσέφυγε πρόσφατα στο πρωτοδικείο και κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά του εν διαστάσει συζύγου της.
Η ίδια λέει στην Esresso «Δεν με άφηνε να εξελιχθώ ως άνθρωπος. Δεν έχω άλλα σταθερά εισοδήματα πλην της διατροφής των 300 ευρώ που μου δίνει και όχι πάντα εγκαίρως.»
Δηλώνει ότι εργάζεται περιστασιακά ως κομμώτρια από σπίτι σε σπίτι και λέει στην εφημερίδα «Ο κύριος βγαίνει με τους φίλους του και τη σύντροφό του κάθε βράδυ, την ώρα που τα παιδιά του δεν έχουν να πάρουν παγωτό. Ζούμε με ελεημοσύνη.»
Από την πλευρά του ο σύζυγός της αναφέρει ότι «Παλιά δούλευα ως υπερεργολάβος αλλά πλέον δεν έχω τίποτα. Μένω με τη μητέρα μου. Καταλαβαίνω ότι και η Δήμητρα παιδεύεται, αλλά τι να κάνω;»
Ωστόσο, ο αδερφός του, προσπαθώντας να τον υποστηρίξει, κατηγόρησε ευθέως τη Δήμητρα Μαργέτη: «Άμα παραγγέλνει ντιλίβερι, που να μείνουν λεφτά;»
Έτσι είναι σήμερα ο Ασημάκης Κατσούλας: Οι άγνωστες «τελετές» στη φυλακή
Εκανε απαγωγή και παρενοχλούσε ανήλικες στις 5ήμερες άδειες που έπαιρνε από τη φυλακή – Δεν προχωρούσαν οι δικογραφίες γιατί τα θύματα δεν εμφανίζονταν στο δικαστήριο επειδή τον φοβούνταν
Το μυαλό του Ασημάκη Κατσούλα εδώ και καιρό ήταν κολλημένο σε μια ημερομηνία. Ζούσε και ανέπνεε για την ημέρα που οι βαριές πύλες των φυλακών θα άνοιγαν και ο ίδιος θα ήταν ελεύθερος. Τελικά τα κατάφερε μετά από δέκα και πλέον αιτήσεις αποφυλάκισης, έχοντας «λευκό ποινικό μητρώο» μέσα στη φυλακή παρότι κατηγορήθηκε για σοβαρά αδικήματα, που όμως για όλα αθωώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες!
Το ερώτημα είναι μόνο ένα: Ο Κατσούλας έχει μετανοήσει και έχει απεγκλωβιστεί από το εγκληματικό παρελθόν του ή παραμένει μια αλλόκοτη προσωπικότητα που με την ευφυΐα του καλύπτει τη σατανιστική δίψα του για αίμα; Από το 1993 που πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα των Φυλακών Κορυδαλλού μέχρι σήμερα κατάφερνε να παρουσιάζεται ως υπόδειγμα κρατουμένου αν και έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για περίεργη και παραβατική συμπεριφορά. Από σεξουαλική παρενόχληση παιδιών μέχρι κατηγορίες για την αρπαγή νεαρής γυναίκας σε μία από τις πολλές άδειες που πήρε.
Τη γλίτωσε όμως, αφού η καταγγέλλουσα μόλις έμαθε το παρελθόν του αρχισατανιστή της Παλλήνης έφυγε άρον άρον για το εξωτερικό χωρίς καν να καταθέσει στη δίκη. Ακόμη και για μια σειρά σατανιστικών επιστολών που φέρονται να γράφτηκαν το 1997 από την πένα του με παραλήπτριες κάποιες φίλες του κατηγορήθηκε, χωρίς ποτέ όμως να αποδειχθεί η εμπλοκή του. Ο ίδιος, συνομιλώντας με συγκρατούμενούς του, συνήθιζε να παρουσιάζει τον εαυτό του ως πρώην σατανιστή που στα 20 χρόνια που πέρασε στη φυλακή έπεφτε θύμα διάφορων σκευωριών με μοναδικό σκοπό να μην μπορέσει να βγει ποτέ έξω. Τα τελευταία χρόνια στις Αγροτικές Φυλακές της Αγιάς Χανίων ο Μάκης, όπως τον αποκαλούν οι φίλοι του, έκανε μεροκάματα με σκοπό να βγει για να συναντήσει την αγαπημένη του μητέρα Ιφιγένεια και την αρραβωνιαστικιά του και να κάνει οικογένεια.
Ο Α. Κατσούλας τρεις μέρες μετά την αποφυλάκισή του στο σπίτι του στην Παλλήνη
Τηλεφωνούσε σε κοριτσάκια και έπαιζε Τζόκερ
Προτού μεταφερθεί στις Αγροτικές Φυλακές της Κρήτης ο Κατσούλας πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα στις Φυλακές του Μαλανδρίνου. Ο ισοβίτης συνήθιζε να κινείται αθόρυβα και, όπως λένε άνθρωποι που τον γνωρίζουν, μεγάλο πάθος του είναι ο τζόγος. Καθημερινά έβρισκε τον τρόπο -είτε με κρατούμενους που έπαιρναν άδειες, είτε με άτομα που είχαν τη δυνατότητα να βγαίνουν έξω- να δίνει χρηματικά ποσά για να παίζει συγκεκριμένους αριθμούς στο Τζόκερ. Ηθελε να πιάσει την καλή. Αυτό που πραγματικά επιθυμούσε, όμως, ήταν μόλις θα αποφυλακιζόταν να έχει χρήματα για να φτιάξει τη ζωή του.
Τον Μάιο του 2010, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μετά από έρευνες τριών μηνών έπεσε πάνω του. Οταν οι γονείς δύο κοριτσιών καταγγέλλουν ότι άγνωστοι παρενοχλούν σεξουαλικά τα παιδιά τους, οι αναλυτές της υπηρεσίας μετά από αναζήτηση των τηλεφωνικών ιχνών και την άρση του απορρήτου φτάνουν στις Φυλακές Μαλανδρίνου. Αστυνομικοί μπαίνουν στα κελιά και ψάχνουν τις τηλεκάρτες κρατουμένων. Η μία ανήκει στον Ασημάκη Κατσούλα και η άλλη σε έναν ισοβίτη. Και οι δύο, πάντως, φέρονται να ταυτοποιούνται με τις κλήσεις που έγιναν στα σπίτια των κοριτσιών.
Ο Κατσούλας και ο ισοβίτης φίλος του κατηγορήθηκαν ότι για έναν ολόκληρο χρόνο έπαιρναν τυχαίους τηλεφωνικούς αριθμούς για να εντοπίσουν ανήλικα κορίτσια. Σε πολλούς γονείς που σήκωναν το τηλέφωνο παρουσιάζονταν ως αστυνομικοί που ερευνούσαν υποθέσεις παιδικής πορνογραφίας και τους έπειθαν να τους δώσουν τα παιδιά τους στο ακουστικό προκειμένου να τους κάνουν μια τυπική ενημέρωση. Κατάφεραν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη κάποιων μικρών κοριτσιών και στη συνέχεια, όταν οι γονείς τους απουσίαζαν, έκαναν μαζί τους συζητήσεις σεξουαλικού περιεχομένου προκειμένου να εκτονώνουν τα διεστραμμένα τους πάθη. Στην Ασφάλεια υπολογίζουν τον αριθμό των ανήλικων θυμάτων σε δέκα.
Ο Κατσούλας αρνήθηκε κάθε εμπλοκή και για μία ακόμη φορά δήλωσε θύμα σκευωρίας. Είπε ότι δεν γνώριζε τον εν λόγω ισοβίτη και υποστήριξε ότι μπορεί να υπήρξε σατανιστής, αλλά δεν είναι παιδεραστής. Ολα τα έκαναν, είπε, για να τον χτυπήσουν και να του κόψουν τις άδειες που έπαιρνε.
Η αρπαγή στην Αμφισσα
Λίγα χρόνια νωρίτερα, το όνομα του αρχισατανιστή ενεπλάκη σε μία άλλη, άκρως σοβαρή υπόθεση. Τον Μάρτιο του 2005 πήρε μία ακόμη πενθήμερη άδεια και με το αυτοκίνητο της μητέρας του, φεύγοντας για την Αθήνα, εντόπισε στην επαρχιακή οδό Ιτέας – Δεσφίνας μια νεαρή κοπέλα. Σταματά, σύμφωνα πάντα με το κατηγορητήριο, και παριστάνοντας τον αστυνομικό ζητά να ελέγξει την ταυτότητά της. Εκείνη, ανυποψίαστη, του λέει ότι είναι από την Αλβανία και πως δεν έχει μαζί της τα χαρτιά. Με αυστηρό ύφος τη διατάζει να μπει στο αυτοκίνητο για να πάνε στο Τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων. Η 23χρονη μητέρα ενός ανήλικου παιδιού αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι αστυνομικός και από τον φόβο της λιποθυμάει. Τότε εκείνος αντιδρώντας ψύχραιμα την κατεβάζει στην Ιτέα και εξαφανίζεται.
Η νεαρή πηγαίνει στην Αστυνομία και αναγνωρίζει στο πρόσωπο του Κατσούλα τον άνθρωπο που παρίστανε τον αστυνομικό. Οταν όμως μαθαίνει ότι αυτός ήταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ο αρχισατανιστής της Παλλήνης, αρνείται να παραστεί στο δικαστήριο και εξαφανίζεται. Στη δίκη, ο Κατσούλας θα αθωωθεί. Για άλλη μια φορά, βέβαια, διαλαλεί ότι έπεσε θύμα πλεκτάνης που του έστησαν συγκρατούμενοί του ισοβίτες για να τον τιμωρήσουν και να κλείσουν τους ανοιχτούς λογαριασμούς που είχαν μαζί του.
Οι σατανιστικές επιστολές και το βιβλίο που δεν εκδόθηκε
Εννέα χρόνια μετά την αποκάλυψη των αποτρόπαιων πράξεών του ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης των σατανιστών της Παλλήνης διέρρεε ότι ήταν έτοιμος να εκδώσει βιβλίο που αποκαλούσε «Φαντασιώσεις ενός σαλεμένου μυαλού». Είχε κατανοήσει, όπως υποστήριζε, το μέγεθος της φρίκης για τις ανθρώπινες ζωές που είχε «θυσιάσει» και έψαχνε τρόπο να εξιλεωθεί. Ετσι, ξεκίνησε να γράφει για κάτι που, όπως υποστήριζε, γνωρίζει καλά. Μάλιστα την εποχή εκείνη είχαν διαρρεύσει και αποσπάσματα, που αναφέρονταν στον τρόπο με τον οποίο οι νέοι μυούνται στον σατανισμό: «Η ένταξη των νέων στον χώρο του σατανισμού γίνεται σταδιακά. Ξεκινούν με συναντήσεις γύρω από το τραπεζάκι με τη μετακίνηση του ποτηριού, αρχικά εντυπωσιάζονται και παράλληλα τους δημιουργείται ένα αίσθημα φόβου από αυτές τις εμπειρίες και μεταπηδούν από τον “πνευματισμό” στον σατανισμό. Φυσικά τώρα είμαι σε θέση να ερμηνεύσω γιατί το τραπεζάκι ή το ποτήρι κινούνται. Δεν είναι τα πνεύματα των αποθανόντων ούτε τα πνεύματα των δαιμόνων που τα κάνουν να κινούνται, αλλά το ασυνείδητο εκείνων που συμμετέχουν στη συνάντηση», ανέφερε.
Το διαβολικό τρίο συλλαμβάνεται στις 23 Δεκεμβρίου του 1993. Η ιδιωτική τηλεόραση έχει μόλις ανθίσει στην Ελλάδα και το θέμα πουλάει τρελά – τόσο ώστε σχεδόν να μονοπωλεί τα δελτία ειδήσεων και τις τηλεθεάσεις
Στο ίδιο κεφάλαιο περιέγραφε με λεπτομέρειες πώς οι νεαροί που προσηλυτίζονται βυθίζονται ολοένα και πιο βαθιά στον κόσμο του σατανά. «Με την πάροδο του χρόνου έχει μετατοπιστεί ο τόπος συναθροίσεως και οι συναντήσεις γίνονται πλέον σε υπόγεια, σε δωμάτια, σε απόκρημνα μέρη, δάση, ακόμη και σε νεκροταφεία, όπου όχι σπάνια ανοίγονται και τάφοι. Τα “αθώα παιχνίδια” των ταρό, της αστρολογίας, του τραπεζιού με το ποτήρι διαδέχονται πιο σκληρές μορφές φτάνοντας στη μαύρη μαγεία και τον σατανισμό».
Μέχρι και στις συνέπειες που θα έχουν τα μέλη σατανιστικών οργανώσεων αν κάποτε θελήσουν να φύγουν αναφερόταν: «Αν κάποια στιγμή θελήσει να αποχωρήσει, τότε έρχεται ο φόβος, ο εκβιασμός, που δεν μπορεί να αποδεσμευτεί εύκολα με την ομάδα. Φοβάται την εκδίκηση αν λιποτακτήσει, γιατί τους έχουν κάνει να πιστέψουν ότι μπορούν να θανατώνουν όποιον τους εγκαταλείπει ή τους προδίδει. Αλλοι πιστεύουν ότι θα τους σκοτώσει ο ίδιος ο σατανάς, αν τον προδώσουν».
Είχαν προηγηθεί μια σειρά σατανιστικών επιστολών που φέρονται να γράφτηκαν το 1997 από την πένα του Κατσούλα με παραλήπτριες φίλες του από την περιοχή της Παλλήνης. Τα γράμματα που εμπεριείχαν σατανιστικά σύμβολα έφτασαν στα χέρια της Αστυνομίας και οι αξιωματικοί που χειρίζονταν την υπόθεση έλεγαν ότι ο άνθρωπος που τις έγραψε όχι μόνο δεν έχει μετανιώσει, αλλά είναι ταγμένος στον σατανισμό και ότι επρόκειτο για επιστολές μύησης στον σκοτεινό κόσμο του Εωσφόρου.
Ο ίδιος και σε αυτή την περίπτωση αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση με τις ανατριχιαστικές επιστολές. Δήλωσε θύμα σκευωρίας και μέσω των δικηγόρων του ζήτησε την εξέτασή τους. Ωστόσο, οι επιστολές δεν βρέθηκαν πουθενά. Υπήρξαν ή δεν υπήρξαν; Απείλησε ο Κατσούλας μέσω των γραμμάτων που έστελνε ότι αν βγει έξω θα σκοτώσει τη μητέρα μιας κοπέλας που εμπόδιζε την επικοινωνία του μαζί της; Τον επισκέφθηκε μία από τις νεαρές παραλήπτριες στις Φυλακές της Λάρισας; Την απείλησε όταν αυτή διέκοψε τις επαφές μαζί του; Η υπόθεση των επιστολών δεν εξιχνιάστηκε ποτέ, ούτε φυσικά κατέληξε στα δικαστήρια για να ξεκαθαριστεί πού ήταν η αλήθεια και πού το ψέμα.
Ο «Εωσφόρος» της Παλλήνης
Η γνωριμία με τους Δημητροκάλη – Μαργέτη και το χρονικό των σατανιστών που συγκλόνισε την Ελλάδα τα Χριστούγεννα του ’93
του Διονύση Θανάσουλα
Τον Σεπτέμβριο του 1991, μια γλυκιά φθινοπωρινή μέρα, ο Ασημάκης Κατσούλας έχει ραντεβού με τον κολλητό του Μάνο Δημητροκάλη και την κοπέλα του. Οταν συναντιούνται, η ομορφιά της 18χρονης Δήμητρας Μαργέτη δεν τον αφήνει ασυγκίνητο.
Είναι όμως έξυπνος, πολύ έξυπνος για να δείξει κάτι μπροστά στον κολλητό του εκείνη τη στιγμή, ενώ η νεαρή κοπέλα διαισθάνεται κάτι απροσδιόριστο μετά την πρώτη χειραψία. Σε εκείνη την πρώτη συνάντηση ξεκίνησε να γράφεται το χρονικό μιας ματωμένης διαδρομής που τα είχε όλα: τελετές μύησης, απόπειρες προσηλυτισμού στον σατανά, βιασμούς και δολοφονίες-ανθρωποθυσίες κοριτσιών, που συγκλόνισαν το πανελλήνιο τα Χριστούγεννα του 1993. Τότε που έγινε γνωστή η πορεία της διαβολικής παρέας, που έμεινε στα αστυνομικά χρονικά ως οι «Σατανιστές της Παλλήνης».
Η μύηση της Δήμητρας και ο πρώτος φόνος
Ακόμη και σήμερα που αναπνέει πλέον αέρα ελευθερίας μετά από 23 χρόνια στη φυλακή, ο Ασημάκης Κατσούλας είναι ένα πρόσωπο που πολλοί κάτοικοι της Παλλήνης δεν θέλουν να ξέρουν ότι υπάρχει. Ο «μαύρος άγγελος», όπως τον χαρακτήρισαν τα ΜΜΕ, ήταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ένας νέος με τρομερά έντονη -καθηλωτική για πολλούς-προσωπικότητα που είχε το χάρισμα να παίρνει από τους άλλους αυτό που ήθελε. Μετά από λίγους μήνες κατάφερε να χωρίσει τον Δημητροκάλη και τη Μαργέτη βάζοντας λόγια ταυτόχρονα και στους δύο, σύμφωνα με τα όσα του πρόσαψε αργότερα η νεαρή τότε κομμώτρια.
Λίγο καιρό μετά θα γίνουν ζευγάρι. Με τη μοναδική πειθώ που τον διέκρινε και τον Δημητροκάλη να ακολουθεί, ο Κατσούλας θα καταφέρει να μυήσει τη νεαρή στον σατανισμό με μια τελετή που η ίδια δεν ξέχασε ποτέ. Εμεινε ολόγυμνη μέσα σε μια σπηλιά με τον Κατσούλα να περιφέρει ένα σπαθί πάνω από τους ώμους της, ενώ η ίδια διάβαζε τον όρκο της σιωπής για τα όσα θα γίνονταν αργότερα. Η πρώτη δολοφονία στο όνομα του Σατανά θα γίνει στις 27 Αυγούστου του 1992, όταν η τριάδα θα περιλάβει τη 14χρονη Θεοδώρα Συροπούλου, μια πανέμορφη έφηβη που είχε γίνει φίλη της Μαργέτη μετά από παρότρυνση του Κατσούλα και του Δημητροκάλη. Οταν η ανήλικη μπαίνει στο αμάξι τους δεν μπορεί καν να υποψιαστεί ότι αυτές θα είναι οι τελευταίες και πιο φρικιαστικές ώρες της ζωής της.
Στο Σέσι Κορωπίου έχει σουρουπώσει όταν το διαβολικό τρίο φτάνει στον τόπο μαρτυρίου της Θεοδώρας. Είχαν προηγηθεί διάφορες τελετές σατανισμού και δοξολογίας του Εωσφόρου, καθώς και προσπάθειες προσηλυτισμού νεαρών από την Παλλήνη, οι οποίοι μαγεύονταν από τον επιβλητικό Μάκη και τα λόγια του. Κατσούλας και Δημητροκάλης στέλνουν τη Μαργέτη να περιμένει στο αυτοκίνητο προκειμένου να αναλάβουν οι ίδιοι τη μύηση της Θεοδώρας Συροπούλου.
Το θύμα μένει ολόγυμνο μπροστά τους, αλλά όταν αρχίζει να αντιστέκεται είναι πια πολύ αργά. Οι δύο νεαροί τη στραγγαλίζουν, ασελγούν πάνω της και όταν όλα τελειώνουν, βάζουν φωτιά στον χώρο προκειμένου να εξαφανίσουν τα ίχνη της. Φεύγουν αλλόφρονες και εκστασιασμένοι. Ο κύκλος του αίματος που άνοιξε εκείνο το σούρουπο στο Σέσι θα έχει και συνέχεια, όταν ο Κατσούλας θα διψάσει και πάλι για αίμα.
Οι «αστυνομικοί» που ήταν δαίμονες
Ηταν Μεγάλη Τετάρτη, τον Απρίλιο του 1993, όταν η εντυπωσιακή Γαρυφαλλιά Γιούργα, παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών, που επέστρεφε στο σπίτι της στα Γλυκά Νερά, σταμάτησε στο νόημα δύο νεαρών «αστυνομικών»… Με την πρόφαση ενός τυπικού ελέγχου, η άτυχη γυναίκα επιβιβάζεται στο αυτοκίνητο του Κατσούλα και δεν αντιλαμβάνεται αρχικά ότι το ρολόι της ζωής της μετράει αντίστροφα. Το καταλαβαίνει μόνο όταν το αυτοκίνητο σταματά σε μια ερημική τοποθεσία στο Κορωπί και οι δύο νεαροί τη βγάζουν έξω και της περνάνε χειροπέδες.
Ακολουθούν οι τελευταίες εφιαλτικές στιγμές της ζωής της, ο βιασμός και η δολοφονία της: τη χτυπάνε με μια τεράστια πέτρα στο κεφάλι.
Το πτώμα της θα βρεθεί σε κατάσταση προχωρημένης σήψης και θα αναγνωριστεί μόνο από κάποια ιδιαίτερα σημάδια στο κορμί της. Ο αδερφός της μετά βίας κρατιέται όρθιος αντικρίζοντας το πτώμα της, την ίδια ώρα που οι δολοφόνοι της κυκλοφορούν ελεύθεροι. Μόνο που πλέον ο χρόνος είχε αρχίσει να μετράει αντίστροφα και για το διαβολικό τρίο της Παλλήνης. Η Αστυνομία που είχε κινητοποιηθεί από τη δολοφονία της Συροπούλου άρχισε να ερευνά σε βάθος την υπόθεση.
Ταυτόχρονα, δύο αδερφές από την Παλλήνη, που είχαν μυηθεί από τον Κατσούλα και ήξεραν για τη δολοφονία της Συροπούλου, μιλάνε στις Αρχές για τον «μαύρο άγγελο» και την παρέα του. Το διαβολικό τρίο συλλαμβάνεται στις 23 Δεκεμβρίου του 1993 και η Ελλάδα συγκλονίζεται από τη σωρεία αποκαλύψεων σε εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς. Η ιδιωτική τηλεόραση έχει μόλις ανθίσει στην Ελλάδα και το θέμα πουλάει τρελά – τόσο ώστε να μονοπωλεί σχεδόν τα δελτία ειδήσεων και τις τηλεθεάσεις.
Η δίκη που συγκλόνισε και τα δις ισόβια
Οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας είναι πάρα πολλές και συγκλονιστικές. Ακούγονται για πρώτη φορά τα όργια της ομάδας με νεαρά κορίτσια και αγόρια, όμως αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι ο Μάνος Δημητροκάλης και η Δήμητρα Μαργέτη «δίνουν» τον Κατσούλα ως αρχηγό και προσπαθούν να υπεραμυνθούν των πράξεών τους.
Η Μαργέτη, έχοντας ως συνήγορο τον Αλέξη Κούγια, τονίζει ότι δεν μπορούσε να αποφύγει όσα έκανε γιατί ο Κατσούλας θα την σκότωνε. Ο Δημητροκάλης ισχυρίζεται ότι ο Κατσούλας τον είχε απειλήσει πως οι γονείς του θα πάθαιναν κακό αν τολμούσε να μιλήσει και ζητάει συγνώμη από τα θύματα και τους συγγενείς τους. Η δίκη των τριών γίνεται λαϊκό ανάγνωσμα στις εφημερίδες και τηλεοπτικό σίριαλ σε συνέχειες, το οποίο ο κόσμος παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα. Είναι τέτοια η μανία που κυριαρχεί για την παρακολούθηση της υπόθεσης ώστε πριν από τη δίκη το δικαστήριο απαγορεύει ρητά τη μαγνητοφώνηση ή βιντεοσκόπηση της διαδικασίας καθώς και την τηλεοπτική ή ραδιοφωνική της μετάδοση.
Οι κατηγορίες για τους τρεις σατανιστές είναι τέλεση δύο ανθρωποκτονιών κατά συναυτουργία, αντιποίηση δημόσιας εξουσίας, παράνομη κατακράτηση, αρπαγή ανηλίκου, καθύβριση θρησκεύματος και σύσταση συμμορίας προς διάπραξη κακουργημάτων.
Η υπόθεση χαρακτηρίστηκε ως μία από τις πλέον φρικιαστικές και σοκαριστικές στα ελληνικά εγκληματολογικά χρονικά. Ο Κατσούλας αρνήθηκε ότι ήταν ο αρχηγός, αυτός που διέταζε τους άλλους δύο, αυτός που έπειθε νεαρά κορίτσια να έρθουν κοντά του για να γνωρίσουν τη δύναμη του σατανά. Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε και τους τρεις αρκετές φορές να ακούν τις φρικιαστικές λεπτομέρειες των εγκλημάτων τους με σκυμμένο κεφάλι ως το τέλος της πολύκροτης δίκης τους.
Την 1η Ιουλίου του 1995 ο «μαύρος άγγελος» Ασημάκης Κατσούλας καταδικάστηκε σε δις ισόβια και πρόσκαιρη κάθειρξη 12 ετών και 3 μηνών. Ο Μάνος Δημητροκάλης άκουσε και αυτός τη φράση «δις ισόβια» από το στόμα της προέδρου μαζί με μια πρόσκαιρη κάθειρξη 9 ετών και 10 μηνών. Πιο μαλακά έπεσε η Δήμητρα Μαργέτη, η οποία καταδικάστηκε σε κάθειρξη 17 ετών και 4 μηνών για απλή συνέργεια στις ανθρωποκτονίες και για αρπαγή ανηλίκου. Ηταν η πρώτη που αποφυλακίστηκε κουβαλώντας τους εφιάλτες της από μέρες και νύχτες που ήθελε να ξεχάσει, προσπαθώντας να ζήσει ξανά. Την ακολούθησε ο Μάνος Δημητροκάλης και τελευταίος πριν από μερικές ημέρες ο Ασημάκης Κατσούλας μετά από 23 χρόνια στη φυλακή και δεκάδες αιτήσεις αποφυλάκισης.
Ο «μαύρος άγγελος» θα πρέπει να μένει στο πατρικό του σπίτι και να παρουσιάζεται δύο φορές τον μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα Παλλήνης. Αυτό που θα φανεί το ερχόμενο διάστημα είναι κατά πόσο θα εμφανίζεται στην πόλη όπου έδρασε ως ηγετική μορφή μιας εγκληματικής ομάδας.
Ελεύθερος ο Μάνος Δημητροκάλης από τους σατανιστές της Παλλήνης …
Αποφυλακίστηκε μετά από 20 χρόνια ο Μάνος Δημητροκάλης, ένας εκ των τριών που σατανιστών της Παλλήνης που είχαν σοκάρει το πανελλήνιο με τα εγκλήματά τους. Σύμφωνα με το news247, ο 40χρονος πλέον είχε καταδικαστεί πρωτοδίκως σε δις ισόβια και επιπλέον κάθειρξη 9 ετών και 10 μηνών, αλλά έκανε χρήση της πρόνοιας του άρθρου 105 του ποινικού κώδικα, περί υπό όρους απόλυσης καταδίκων, αφού εξέτισε τα 2/3 της ποινής του. Η απόφαση προκάλεσε αντιδράσεις τόσο στο περιβάλλον των θυμάτων της ομάδας όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρά το ότι το συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο αποτελεί κοινή πεπατημένη στη συντριπτική πλειοψηφία των χωρών της Δύσης. Υπενθυμίζεται πως το 2001 είχε προηγηθεί η αποφυλάκιση της Δήμητρας Μαργέτη. Ο τρίτος και αρχηγός των «σατανιστών της Παλλήνης» Ασημάκης Κατσούλας, ο οποίος παραμένει φυλακισμένος επίσης με δις ισόβια, θεωρητικά μπορεί να κάνει χρήση των ίδιων διατάξεων του νόμου, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι έχει απασχολήσει και πάλι τις Αρχές με τηλεφωνική παρενόχληση ανηλίκων το 2010. Σύμφωνα με πληροφορίες ωστόσο, έκανε πρόσφατα αίτηση αποφυλάκισης. Ο Ασημάκης Κατσούλας, ο Μανώλης Δημητροκάλης και πίσω η Δήμητρα Μαργέτη Το πλήρες κείμενο του άρθρου 105 ΠΚ για την απελευθέρωση ισοβιτών: Απόλυση του καταδίκου υπό όρο «1. ΄Οσοι καταδικάστηκαν σε ποινή στερητική της ελευθερίας μπορούν να απολυθούν υπό τον όρο της ανάκλησης σύμφωνα με τις πιο κάτω διατάξεις και εφόσον έχουν εκτίσει: α) προκειμένου για φυλάκιση, τα δύο πέμπτα της ποινής τους, β) προκειμένου για πρόσκαιρη κάθειρξη, τα τρία πέμπτα της ποινής τους, γ) προκειμένου για ισόβια κάθειρξη, τουλάχιστον είκοσι έτη. Για τη χορήγηση της υπό όρο απόλυσης δεν απαιτείται να έχει καταστεί η καταδίκη αμετάκλητη. 2. Το χρονικό διάστημα των τριών πέμπτων περιορίζεται στα δύο πέμπτα της ποινής που επιβλήθηκε και προκειμένου για ισόβια κάθειρξη, τα είκοσι έτη περιορίζονται σε δεκαέξι, αν ο κατάδικος έχει υπερβεί το εβδομηκοστό έτος της ηλικίας του. Το χρονικό διάστημα των δεκαέξι ετών προσαυξάνεται κατά τα δύο πέμπτα των λοιπών ποινών που τυχόν έχουν επιβληθεί, στην περίπτωση που αυτές συντρέχουν σωρευτικά. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο κατάδικος μπορεί να απολυθεί, αν έχει εκτίσει είκοσι έτη. «Μετά τη συμπλήρωση του εξηκοστού πέμπτου έτους της ηλικίας του καταδίκου, κάθε ημέρα παραμονής του σε σωφρονιστικό κατάστημα υπολογίζεται ευεργετικά ως δύο ημέρες εκτιόμενης ποινής». Αν ο κατάδικος εργάζεται, κάθε ημέρα απασχόλησης υπολογίζεται ως επιπλέον μισή ημέρα εκτιόμενης ποινής. Αν για τους καταδίκους αυτούς προκύπτει από άλλες διατάξεις ευνοϊκότερος υπολογισμός, εφαρμόζονται εκείνες. Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου δεν εφαρμόζονται σε καταδίκους για το έγκλημα της εσχάτης προδοσίας, για τους οποίους εξακολουθεί να ισχύει η παράγραφος 2 του άρθρου 105 του ν. 1492/1950 «Κύρωση του Ποινικού Κώδικα».» «3. Σε ποινές φυλάκισης που δεν έχουν μετατραπεί, αν έχει εκτιθεί με οποιονδήποτε τρόπο το ένα πέμπτο αυτών, το τριμελές πλημμελειοδικείο του τόπου κράτησης μετατρέπει το επόμενο ένα πέμπτο αυτών σε χρηματική ποινή και διατάσσει την απόλυση του κρατουμένου, εκτός αν με ειδική αιτιολογία κρίνει από την εν γένει συμπεριφορά του κατά το χρόνο έκτισης της ποινής ότι η χρηματική ποινή δεν αρκεί για να αποτραπεί ο κατάδικος από την τέλεση άλλων αξιόποινων πράξεων. Κατά της απόφασης ο κατάδικος μπορεί να ασκήσει έφεση. Εάν το δικαστήριο κρίνει ότι ο κατάδικος βρίσκεται σε απόλυτη οικονομική αδυναμία να καταβάλει τη χρηματική ποινή, τη μετατρέπει σε ποινή παροχής κοινωφελούς εργασίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 5 του άρθρου 82. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται αναλόγως οι παράγραφοι 6 έως 8 του άρθρου 82». «4»(«3). Στην περίπτωση που συντρέχουν σωρευτικά περισσότερες ποινές, ο κατάδικος μπορεί να απολυθεί υπό όρο, αν έχει εκτίσει το άθροισμα των τμημάτων των ποινών, που προβλέπεται* στην παράγραφο 1. Σε κάθε περίπτωση ο κατάδικος μπορεί να απολυθεί αν έχει εκτίσει είκοσι πέντε έτη και όταν το παραπάνω άθροισμα υπερβαίνει το όριο αυτό». «5»(«4). Αν απολυθεί υπό όρο κατάδικος, ο οποίος μετά την έκτιση της ποινής πρέπει να υποβληθεί σε στερητικό της ελευθερίας μέτρο ασφαλείας, ο χρόνος της δοκιμασίας αρχίζει μετά τη λήξη του μέτρου αυτού». «Αν με δικαστική απόφαση έχει διαταχθεί η απέλαση του καταδίκου που απολύεται υπό όρο, η απέλαση εκτελείται αμέσως μετά την υπό όρο απόλυση αυτού, εκτός αν η απέλαση είναι αδύνατη, οπότε απολύεται ο κατάδικος και αρχίζει ο χρόνος δοκιμασίας». «6»(«5″(«6))***. Για τη χορήγηση της υπό όρο απόλυσης, ως ποινή που εκτίθηκε θεωρείται αυτή που υπολογίστηκε ευεργετικά κατά το ν. 2058/1952. Προκειμένου για ποινές κάθειρξης δεν μπορεί να χορηγηθεί στον κατάδικο η υπό όρο απόλυση, αν δεν έχει παραμείνει στο σωφρονιστικό κατάστημα για χρονικό διάστημα ίσο με το ένα τρίτο της ποινής που του επιβλήθηκε και, σε περίπτωση ισόβιας κάθειρξης, δεκαέξι έτη. Το χρονικό διάστημα των δύο πέμπτων ή, σε περίπτωση ισόβιας κάθειρξης, των δεκαέξι ετών, προσαυξάνεται κατά τα δύο πέμπτα των λοιπών που τυχόν έχουν επιβληθεί, στην περίπτωση που αυτές συντρέχουν σωρευτικά. Σε κάθε περίπτωση όμως ο κατάδικος μπορεί να απολυθεί αν έχει εκτίσει είκοσι έτη. Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου δεν εφαρμόζονται σε όσους καταδικάσθηκαν για το έγκλημα της εσχάτης προδοσίας, για τους οποίους εξακολουθεί να ισχύει το άρθρο 5 του ν. 2058/1952.» «Επίσης, οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου δεν εφαρμόζονται σε όσους καταδικάσθηκαν για το έγκλημα της παραγράφου 1 του άρθρου 299, εφόσον η πράξη τελέσθηκε εναντίον υπαλλήλου κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας του.» «7. Κάθε ημέρα παραμονής σε σωφρονιστικό κατάστημα κρατουμένων που πάσχουν από ημιπληγία ή παραπληγία, σκλήρυνση κατά πλάκας ή έχουν υποβληθεί σε επέμβαση μεταμόσχευσης καρδιάς, ήπατος, νεφρού ή μυελού ή είναι φορείς του συνδρόμου επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας ή πάσχουν από κακοήθη νεοπλάσματα ή από νεφρική ανεπάρκεια για την οποία γίνεται τακτική αιμοκάθαρση και από φυματίωση κατά τη διάρκεια της θεραπείας της, υπολογίζεται ευεργετικά ως δύο ημέρες εκτιόμενης ποινής. Το ίδιο ισχύει και: α) για κάθε πάθηση που το διαπιστωμένο από υγειονομική επιτροπή ποσοστό αναπηρίας είναι 80% και άνω, β) για τις κρατούμενες μητέρες για όσο διάστημα έχουν μαζί τους τα ανήλικα τέκνα τους. Για τον ευεργετικό υπολογισμό αποφασίζει ο κατά το Σωφρονιστικό Κώδικα αρμόδιος δικαστικός λειτουργός, μετά από αίτηση του κρατουμένου και πρόταση του Συμβουλίου Εργασίας Κρατουμένων. Η παρ. 3 του άρθρου 46 του ν. 2776/1999, ως ισχύει, εφαρμόζεται αναλόγως για τα πειθαρχικά παραπτώματα των πιο πάνω κρατουμένων»….