Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην λειτουργία των self-checkout ταμείων στα καταστήματα της Lidl Ελλάς και κάνουν λόγο για αντικατάσταση των εργαζομένων από μηχανές, η εταιρεία με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους της, το καταναλωτικό κοινό και την πολιτεία, είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.
H Lidl Ελλάς εφαρμόζει πιλοτικά τη λειτουργία των self-checkout ταμείων με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές έναν νέο, εναλλακτικό τρόπο εξυπηρέτησης, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής στα ταμεία και βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία στο κατάστημα. Τα self-checkout ταμεία δεν πρόκειται αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά ταμεία, αλλά θα λειτουργούν συμπληρωματικά, στο πλαίσιο ενός σύγχρονου, υβριδικού μοντέλου εξυπηρέτησης και η λειτουργία τους προγραμματίζεται να επεκταθεί πανελλαδικά σε όλα τα καταστήματα του δικτύου μας. Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ενεργειών της εταιρείας που στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και στη δημιουργία ενός απλού και σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας για τους ανθρώπους της στα καταστήματα.
Στα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης θα υπάρχει παρουσία εργαζομένων της εταιρείας, οι οποίοι θα φροντίζουν για την ομαλή λειτουργία και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ως εκ τούτου, η Lidl Ελλάς θα ήθελε να καταστήσει σαφές πως δεν τίθεται ζήτημα μείωσης αριθμού εργαζομένων.
Εδώ και 25 χρόνια προτεραιότητα της Lidl Ελλάς παραμένει η διασφάλιση ενός εργασιακού περιβάλλοντος ασφάλειας και σταθερότητας για τους ανθρώπους της. Και αυτό θα συνεχίσει να υπηρετεί με συνεχείς επενδύσεις που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την αξία και τον κόπο της καθημερινής προσπάθειας της μεγάλης της ομάδας.