in ,

Black Friday: Ποια καταστήματα «γκρεμίζουν» τιμές – Και 2 σούπερ μάρκετ!

Ποια μέρα

Ο Σκλαβενίτης κι ο ΑΒ Βασιλόπουλος δίνουν το «παρών» στην Black Friday! Οι δύο κολοσσοί των σούπερ μάρκετ θα συμμετέχουν στο… πανηγύρι των εκπτώσεων της παγκόσμιας φρενίτιδας της «μαύρης Παρασκευής». Έκπληξη επίσης προκαλεί και η συμμετοχή των Praktiker τα οποία πραγματοποιούν «αντίστροφη μέτρηση» για την επερχόμενη Black Friday.

Συγκεκριμένα η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ από την πλευρά της η Σκλαβενίτης κάνει την έκπληξη κι ανακοινώνει εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για τη black Friday και το Σάββατο.


Μέχρι στιγμής αυτά είναι τα καταστήματα που συμμετέχουν στη διάλυση τιμών:

  •  Public
  •  Electrostore24
  •  E-lenovo
  •  E-shop
  •  Media Markt
  •  SpotMechanic
  •  Volton
  •  Ηρων
  •  Energy-market
  •  Δίκτυο καθηγητών
  •  Δάσκαλοι
  •  NN Direct
  •  Mandellos sport
  •  Intersport
  •  Zackret
  •  Tsakiris Mallas
  •  Triumph
  •  spartoo
  •  myshoe
  •  KOOLPFLY
  •  mat
  •  J.A.B.A.
  •  Funky Buddha
  •  Factory Outlet
  •  Delikaris Sport
  •  Cosmos Sport
  •  Celestino
  •  BrandGalaxy
  •  Be casual
  •  alter shop
  •  Vagrancy Lifestyle
  •  deVIL perfume
  •  notos
  •  Attica
  • Αν θέλεις να βάλεις το καταστημά σου στην λίστα στείλε μας email [email protected]

Τις επόμενες μέρες αναμένεται να ανακοινωθούν ωστόσο και από άλλες εταιρείες και καταστήματα η συμμετοχή τους στη Black Friday.

Το 24ωρο της Black Friday και η Cyber Monday

Η Βlack Friday πέφτει την τελευταία Παρασκευή κάθε Νοεμβρίου και για το 2019 πέφτει στις 29/11 και η Cyber Monday για το 2019 πέφτει στις 2 Δεκεμβρίου. Για αυτές τις δύο μέρες φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα εργάζονται πυρετωδώς. Στη διάρκεια αυτών των καταναλωτικών εθίμων που ξεκίνησαν στις ΗΠΑ αλλά γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, οι εταιρείες πραγματοποιούν μεγάλες εκπτώσεις σε προϊόντα που είναι σε στοκ.

Στο 24ωρο που είναι σε εξέλιξη η Black Friday και η Cyber Monday, οι προσφορές των φυσικών και online καταστημάτων μπορούν να αγγίξουν ακόμη και το 80% σε ορισμένα προϊόντα. Εν προκειμένω, πρέπει να σημειωθεί πως  η Cyber Monday αφορά μόνο σε αγορές στο Διαδίκτυο, όπως υποδηλώνει και η ονομασία της.

Πώς προέκυψε ο όρος Black Friday

H Black Friday oρίζεται συνήθως την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Ετσι, φέτος  θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019 Η «Μαύρη Παρασκευή» έγινε θεσμός στις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, όταν τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν χειρόγραφα σημειωμένα με μελάνι. Τότε, οι ημέρες με αρνητικούς ισολογισμούς στις πωλήσεις σημειώνονταν με κόκκινο χρώμα, ενώ οι ημέρες με θετικό αποτύπωμα σημειώνονταν με μαύρο.

Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ’ ου και η ονομασία Black Friday.

Πού πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή οι εμπορικές επιχειρήσεις

  • Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
  • Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης, που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Τι πρέπει να προσέξει ο καταναλωτής στις online αγορές

    • Εάν δεν γνωρίζεις ένα κατάστημα και θέλεις να παραγγείλεις από αυτό, κάνε πρώτα τη διαδικτυακή σου έρευνα. Εξάλλου κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, οφείλει να σου παρέχει σε ευδιάκριτο σημείο το είδος και το όνομα της επιχείρησης, την έδρα της και τα διαθέσιμα στοιχεία επικοινωνίας με αυτή.
    • Πρέπει να είσαι προσεκτικός ότι το προϊόν που επιλέγεις μέσω φωτογραφιών σ’ ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σίγουρα αυτό που ψάχνεις.
    • Διάβασε τους όρους χρήσης και αγοράς, που πρέπει να υπάρχουν σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος πότε θα λάβεις το προϊόν από την ημέρα παραγγελίας του ανάλογα και με τη διαθεσιμότητά του, την πολιτική επιστροφών, τους τρόπους πληρωμής, το κόστος των μεταφορικών, την πολιτική ακύρωσης κ.λ.π.
    • Διάβασε την πολιτική του καταστήματος για τη συλλογή των προσωπικών δεδομένων, και συγκεκριμένα, ποιες πληροφορίες αποθηκεύονται κατά την ηλεκτρονική συναλλαγή και πώς χρησιμοποιούνται. Το κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία σου για την αποστολή διαφημιστικών προσφορών ή άλλων ενημερωτικών μηνυμάτων, με την προϋπόθεση ότι σε ενημερώνει και το δηλώνει ξεκάθαρα εξ αρχής στους όρους του. Επίσης, το κατάστημα πρέπει απαραίτητα να σου παρέχει τη δυνατότητα κάθε φορά να επιλέγεις εάν επιθυμείς να διακόψεις οποιαδήποτε τέτοια επικοινωνία.
    • Με την ολοκλήρωση της αγοράς σου, θα πρέπει να λάβεις επιβεβαίωση της παραγγελίας σου από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η οποία συνήθως στέλνεται με e-mail. Στο συγκεκριμένο μήνυμα αναγράφονται τα σημαντικά στοιχεία της συναλλαγής, όπως ο αριθμός παραγγελίας, περιγραφή του προϊόντος που παρήγγειλες, ο χρόνος και ο τρόπος παράδοσης. Εάν δε λάβεις κάποιο μήνυμα επιβεβαίωσης, καλό είναι να επικοινωνήσεις με το κατάστημα από το οποίο πραγματοποίησες την παραγγελία σου, για να δεις εάν υπήρξε κάποιο θέμα.
  • Εάν έχει παρέλθει ο προκαθορισμένος χρόνος παράδοσης του προϊόντος και δεν το έχεις παραλάβει επικοινώνησε με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Mόλις παραλάβεις το προϊόν, έλεγξε το προσεκτικά για να βεβαιωθείς ότι παραλαμβάνεις ακριβώς αυτό που έχεις παραγγείλει χωρίς κάποιο ελάττωμα. Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να υπάρχει το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) με την επωνυμία του ηλεκτρονικού καταστήματος από το οποίο παρήγγειλες.
  • Αν θέλεις να βάλεις το καταστημά σου στην λίστα στείλε μας email [email protected]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Written Από Κώστας Σάμαρας

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Έχασε τη μάχη με τον καρκίνο, 14χρονη που πάλευε δυο χρόνια τώρα και είχε ευαισθητοποιήσει όλη την Πάτρα

Ιβάν Σαββίδης: Στα 500 εκατομμύρια ευρώ η επένδυση στο Πόρτο Καρράς