newsthessaloniki.gr
newsthessaloniki > ΔΙΑΦΟΡΑ > Black Friday Public, Κωτσόβολος: Μεγάλες προσφορές, τζάμπα iphone, γνωστά κινητά από 19 ευρώ και…

Black Friday Public, Κωτσόβολος: Μεγάλες προσφορές, τζάμπα iphone, γνωστά κινητά από 19 ευρώ και…

Ποιες οι προσφορές για Black Friday σε Public και Κωτσόβολο;

Τα Public ανοίγουν τον χορό της φετινής Black Friday. Ποιες είναι οι πρώτες προσφορές και τα ψιλά γράμματα που πρέπει να προσέξετε.

 

 

Το ότι η Black Friday του 2018 δεν θα ήταν υπόθεση μίας ημέρας ήταν κοινό μυστικό στην αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Το θέμα είναι ποιος θα ήταν αυτός που θα έκανε το βήμα ώστε να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι. Τα Public άνοιξαν πρώτα τον χορό των προσφορών της Μαύρης Παρασκευής καθώς η ηλεκτρονική σελίδα της αλυσίδας ξεκίνησε με εκπτωτικές τιμές λίγο μετά τις 9 το βράδυ του Σαββάτου.

iPhone με 199 ευρώ:

Συγκεκριμένα η πρώτη “φουρνιά” προσφορών συμπεριλαμβάνει 337 προϊόντα από όλες τις κατηγορίες της τεχνολογίας όπως gaming, κινητά, τηλεοράσεις, υπολογιστές και περιφερειακά. Το πρώτο προϊόν που προβάλει ιδιαίτερα η Public είναι το iPhone 6 της Apple με 199 ευρώ από 405 που ήταν η τιμή του πριν (έκπτωση 51%).

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη προσφορά, όπως και για ένα ακόμη μεγάλο αριθμό συσκευών, διατίθεται μόνο μέσα από το φυσικό δίκτυο καταστημάτων της Public και όχι στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα την Δευτέρα που θα ανοίξουν τα καταστήματα καθώς εκτιμάται ότι τα αποθέματα είναι περιορισμένα.

 

Από τις μεγαλύτερες εκπτώσεις σε επίπεδο κινητής τηλεφωνίας αφορά την συσκευή Elari NanoPhono η οποία διατίθεται έναντι 19,99 ευρώ φθηνότερη κατά 67% από τα 59 ευρώ που ήταν η αρχική της τιμή. Πρόκειται για ένα τηλέφωνο αποκλειστικά για κλήσεις και μηνύματα καθώς δεν διαθέτει κάμερα ή σύνδεση στο ιντερνετ.

Ψιλά γράμματα:

Σύμφωνα με πληροφορίες κάθε ημέρα θα προστίθενται από την Public και νέες προσφορές με αποκορύφωμα την Black Friday στις 23 Νοεμβρίου. Αντίστοιχα θα αφαιρούνται οι προσφορές στις οποίες έχουν εξαντληθεί τα αποθέματα. Όπως προαναφέρθηκε οι καταναλωτές θα πρέπει να ελέγχουν για το ποια προϊόντα διακινούνται τόσο από ηλεκτρονικό κατάστημα και φυσικό και ποια μόνο από τα σημεία πώλησης της Public.

Όπως διευκρινίζεται από την Public η online παραγγελία για τις προσφορές Black Friday θα ισχύει μόνο κατόπιν εξόφλησης μέσω πιστωτικής, χρεωστικής κάρτας ή Paypal. Τέλος επιτρέπεται η αγορά ενός τεμαχίου μόνο ανά κωδικό προϊόντος, ανά πελάτη και ανά παραστατικό αγοράς.

Μπορεί και στον Κωτσόβολο και στην υπόλοιπη αγορά να γκρινιάζουν ότι η Black Friday κανιβαλίζει τα κέρδη και “κακομαθαίνει” τους καταναλωτές, ποιος είναι όμως αυτός που δεν θέλει να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα της νέας αγοράς;

 

 

Η μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών της χώρας ξεκινάει τους “εορτασμούς” της Μαύρης Παρασκευής από τις 8 το βράδυ της Κυριακής και είναι ουσιαστικά ο δεύτερος μεγάλος παίκτης, μετά τα Public που μπαίνει στον χορό.

Το τελευταίο διάστημα μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων όλες οι μεγάλες αλυσίδες κρατούσαν σε εγρήγορση τους καταναλωτές και ουσιαστικά ετοιμάζονταν για την επίθεση. Στα χαρτιά η πρώτη εταιρεία που θα έμπαινε στην μάχη ήταν η Media Markt η οποία με δελτίο Τύπου προανήγγειλε ότι θα ξεκινήσει τις προσφορές της Black Friday από Δευτέρα 19 Νοεμβρίου. Στην γωνία την πρόλαβαν Public και Κωτσόβολος οι οποίες μπήκαν στο παιχνίδι μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Γιατί μία εβδομάδα Black Friday;
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αγορές όπου η Black Friday είναι υπόθεση μίας ημέρας, βαριά δύο, στην Ελλάδα για δεύτερη χρονιά έχουμε το φαινόμενο του “ξεχειλώματος” σε μία σχεδόν εβδομάδα.

Η Κωτσόβολος, η οποία πρώτη το δοκίμασε πέρυσι, δικαιολογεί αυτή την στάση στην προσπάθεια καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών και την αποφυγή λινταρισμάτων που γίνονται στο εξωτερικό αλλά και ατελείωτων ουρών που είδαμε και στην Ελλάδα. Παράλληλα οι εταιρείες προσπαθούν μέσω αυτού του ανοίγματος της Μαύρης Παρασκευής να καλύψουν και την φυσιολογική αδυναμία των δικτύων τους να υποδεχθούν και να εξυπηρετήσουν έναν τόσο μεγάλο όγκο καταναλωτών μέσα σε ελάχιστες ώρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως είχαν αναφέρει στελέχη της αγοράς στο News24/7 η περίοδος της Black Friday μπορεί να μεταφραστεί έως και 10% των εσόδων μίας χρονιάς για μία αλυσίδα ηλεκτρικών ή τεχνολογίας.

loading...
Top