in

CPC – CPM τι ειναι και πώς λειτουργεί μάθε τα πάντα για καλύτερα κέρδη στο adsense άμεσα

CPC και CPM διαφήμιση στο internet

Δύο από τους βασικούς τρόπους (χρέωσης) διαφήμισης στο internet είναι το CPC και το CPM.

Τι είναι το CPC : Το CPC προκύπτει από το Cost Per Click. Χρεώνει δηλαδή τον διαφημιζόμενο για κάθε ένα κλικ που γίνεται στην διαφήμισή του, ανεξάρτητα από το πόσες φορές θα εμφανιστεί η διαφήμιση (views).


Τι είναι το CPM : Το CPM προκύπτει από το Cost Per Mille (mille στα λατινικά σημαίνει χίλια). Δηλαδή ο διαφημιζόμενος χρεώνεται ανά χίλιες εμφανίσεις (views) της διαφήμισης του, ανεξάρτητα από τα κλικ που θα γίνονται στην διαφήμιση.

Η μέθοδος που είναι κατάλληλη για κάθε διαφήμιση, είναι διαφορετική. Ένα απλό ποσοτικό παράδειγμα μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Έστω CPC 0,08 ευρώ
Έστω CPM 5 ευρώ

Αν μια διαφήμιση σε 1000 εμφανίσεις δεχθεί 100 κλικ, τότε με την πρώτη μέθοδο (CPC) ο διαφημιζόμενος θα πληρώσει 100 x 0,08 = 8 ευρώ ενώ με την δεύτερη μέθοδο (CPM) θα πληρώσει 5 ευρώ.

Αντίθετα, αν μια διαφήμιση σε 1000 εμφανίσεις δεχθεί 50 κλικ, τότε με την πρώτη μέθοδο (CPC) ο διαφημιζόμενος θα πληρώσει 50 x 0,08 = 4 ευρώ ενώ με την δεύτερη μέθοδο (CPM) θα πληρώσει 5 ευρώ.

Έτσι, είναι στην κρίση του διαφημιστή, να επιλέξει την κατάλληλη μέθοδο ή συνδυασμό μεθόδων, ανάλογα με την κάθε περίπτωση, προκειμένου να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση της διαφήμισης με το χαμηλότερο δυνατό κόστοςπροκειμένου να πετύχει μεγαλύτερο ROI (Return On Investment).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Ανέβασε το CPC RPM CTR στο Google Adsense με απλά βήματα

Τι είναι το RPM Google Adsense