Όλοι γνωρίζουμε πως η μπύρα δεν είναι και ότι καλύτερο εάν προσπαθείς να κρατήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ωστόσο, αυτό δεν σταματάει τις εταιρίες που τις πουλάνε να βάζουν τέλεια γραμμωμένα μοντέλα στις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Μία Γερμανική εταιρία όμως, αποφάσισε να κάνει μία πιο ειλικρινή προσέγγιση στους καταναλωτές της.
Όπως θα δείτε, το αποτέλεσμα είναι πολύ δροσιστικό! Αντί να χρησιμοποιήσουν τυπικά αντρικά μοντέλα, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν άντρες που πίστευαν πως ήταν ένα πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα των καταναλωτών τους.
Και με αυτό, εννοούμε μπυροκοιλιάδες! Εκτός από αυτό, αποφάσισαν να δείξουν και την αγάπη προς την κοιλιά τους, αγκαλιάζοντάς την τρυφερά.
Περισσότερες Πληροφορίες: Bergedorfer Bier | Jung von Matt (h/t: mymodernmet)
Είναι τουλάχιστον μία ειλικρινής προσέγγιση…