in ,

Φωκάς Ευαγγελινός: Μια ζωή στην κορυφή – Οι θρίαμβοι Παπαρίζου-Μπιλάν, η Klavdia, η κόντρα Σάττι, η σύζυγος και η σχέση με τη Βουγιουκλάκη

Η σπουδαία ιστορία που έχει γράψει στη Eurovision

 


Το όνομα του Φωκά Ευαγγελινού είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη Eurovision, καθώς η πορεία του ως creative director στον μουσικό διαγωνισμό ξεπερνά τα είκοσι χρόνια. Από το 2004, έχει συμμετάσχει συνολικά 21 φορές με αυτή την ιδιότητα, ενώ 13 από αυτές τις συμμετοχές κατέκτησαν μία θέση στη δεκάδα. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει συμβάλει καθοριστικά σε δύο νίκες: μία για την Ελλάδα με την Έλενα Παπαρίζου και μία για τη Ρωσία με τον Ντίμα Μπιλάν.

Επιπλέον, έχει βρεθεί στη δεύτερη θέση τρεις φορές, εκπροσωπώντας την Ουκρανία με την Άνι Λόρακ, τη Ρωσία με τον Ντίμα Μπιλάν και το Αζερμπαϊτζάν με τον Φαρίτ Μαμάντοφ. Στην τρίτη θέση, οι συμμετοχές που φέρουν την υπογραφή του έφτασαν επίσης τρεις φορές: μία με την Ελλάδα και τον Σάκη Ρουβά, και δύο με τη Ρωσία και τον Σεργκέι Λαζάρεφ, με τον ίδιο να… κοουτσάρει έως τώρα σε βαθμό συγκίνησης την Klavdia.

Η πρώτη φορά που ο Φωκάς Ευαγγελινός ανέλαβε τη σκηνική επιμέλεια μίας συμμετοχής ήταν το 2004, όταν αποτέλεσε μέλος της ελληνικής αποστολής. Εκείνη τη χρονιά, ο Σάκης Ρουβάς εκπροσώπησε την Ελλάδα με το «Shake It», ξεκινώντας μία μακρά και επιτυχημένη πορεία στο θεσμό.

Την επόμενη χρονιά, εντάχθηκε και πάλι στην ομάδα της ελληνικής αποστολής με την εκπροσώπηση της χώρας να ανατίθεται στην Έλενα Παπαρίζου. Η γνωστή τραγουδίστρια ανέβηκε το 2005 στη σκηνή του μουσικού διαγωνισμού που τότε είχε διεξαχθεί στην Ουκρανία, πλαισιωμένη από τέσσερις χορευτές και φορώντας ένα εντυπωσιακό φόρεμα Roberto Cavalli για να ερμηνεύσει το «My Number One». Αυτή ήταν η πρώτη και μοναδική μέχρι στιγμής φορά που η Ελλάδα βρέθηκε στην κορυφή του μουσικού διαγωνισμού.
Τον… δανείστηκαν οι ξένοι και γύρισε
Ο Φωκάς Ευαγγελινός, έχοντας υπογράψει δύο φορές τη σκηνική παρουσία της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision, τράβηξε την προσοχή διεθνών καλλιτεχνικών αποστολών. Το 2006, όταν ο διαγωνισμός φιλοξενήθηκε στην Αθήνα μετά τη νίκη της Έλενας Παπαρίζου, ανέλαβε χρέη δημιουργικού διευθυντή για τη διοργάνωση, ενώ επιμελήθηκε και τη σκηνική εμφάνιση της Ρωσίας, εκπροσωπούμενης από τον Ντίμα Μπιλάν. Το τραγούδι «Never Let You Go» χάρισε στον Μπιλάν τη δεύτερη θέση, αποτελώντας μια από τις πιο αξιοσημείωτες ερμηνείες εκείνης της χρονιάς.
Δύο χρόνια αργότερα, ο Φωκάς Ευαγγελινός συνεργάστηκε ξανά με τον Ρώσο καλλιτέχνη. Αυτή τη φορά, με το τραγούδι «Believe», ο Ντίμα Μπιλάν ανέβηκε στην κορυφή, χαρίζοντας στη Ρωσία την πρώτη της νίκη στον διαγωνισμό. Την ίδια χρονιά, ο Ευαγγελινός ανέλαβε επίσης τη σκηνική παρουσία της Ουκρανίας, εδραιώνοντας ακόμα περισσότερο τη φήμη του ως κορυφαίος δημιουργικός σκηνοθέτης.
Η συνεργασία του με τη Ρωσία συνεχίστηκε για αρκετές ακόμα χρονιές, ενώ στο βιογραφικό του περιλαμβάνονται αποστολές χωρών όπως το Αζερμπαϊτζάν, η Μολδαβία, η Ουκρανία, η Λευκορωσία και η Ισπανία. Το 2009, όταν ο Σάκης Ρουβάς εκπροσώπησε την Ελλάδα με το τραγούδι «This Is Our Night», ο Ευαγγελινός ήταν και πάλι αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής ομάδας.
Τα τελευταία χρόνια, έχει αναλάβει πολλές φορές τη σκηνική παρουσία της ελληνικής συμμετοχής. Το 2017 συνεργάστηκε με τη Demy, το 2021 με τη Stefania, το 2022 με την Αμάντα Γεωργιάδη, ενώ το 2024 θα επιμεληθεί την εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι. Η καλλιτεχνική σφραγίδα του Ευαγγελινού παραμένει ανεξίτηλη, αφήνοντας τον δικό της ξεχωριστό αντίκτυπο στον κόσμο της Eurovision.
Τα παιδικά χρόνια, οι σπουδές και οι μεγάλες επιτυχίες
Γεννημένος στο Μεσολόγγι, αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης το 1989. Το 1996 ίδρυσε τη δική του σχολή χορού, η οποία είναι αναγνωρισμένο μέλος της Imperial Society of Teachers of Dance του Λονδίνου. Από το 2002 διδάσκει χορό στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου.
Το 2005 τιμήθηκε με το βραβείο χορού «Κούλα Πράτσικα» από το Κέντρο Μελέτης και Έρευνας Ελληνικού Θεάτρου. Από το 1991 έως σήμερα έχει αναλάβει τη χορογραφία και τη σκηνοθεσία πληθώρας θεατρικών παραστάσεων και μιούζικαλ, συνεργαζόμενος με τον ελεύθερο θεατρικό χώρο, το Εθνικό Θέατρο, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., καθώς και με κινηματογραφικές παραγωγές, τηλεοπτικά show και μουσικά βραβεία. Έχει συνεργαστεί με κορυφαίους σκηνοθέτες του ελληνικού θεάτρου.
Από το 2004 συμμετέχει στον διαγωνισμό της Eurovision ως σκηνοθέτης, εκπροσωπώντας καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σημειώνοντας εξαιρετικές θέσεις. Σημαντική ήταν η συνεισφορά του ως creative director στους ημιτελικούς και τον τελικό της Eurovision Song Contest Athens 2006.
Το 2011 εμπνεύστηκε και επιμελήθηκε ως creative director τις Τελετές Έναρξης και Λήξης των Παγκόσμιων Αγώνων Special Olympics Αθήνα 2011 στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο. Επιπλέον, διοργάνωσε τις Τελετές Αφής και Παράδοσης της Φλόγας για τους Χειμερινούς Παγκόσμιους Αγώνες Κορέα 2013 και τους Ευρωπαϊκούς Αγώνες Αμβέρσα 2014.
Για την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία, ανέλαβε το 2013 την αναβίωση των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων και το 2014 την «Ημέρα Ολυμπιακής Παιδείας» στο Καλλιμάρμαρο, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Από το 2014 συνεργάζεται με τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, σκηνοθετώντας σημαντικά έργα, όπως το «12 παρά 12» του Ευγένιου Τριβιζά στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τη μουσικοθεατρική παράσταση «Τα παιδιά της χορωδίας» στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση και το «Είμαστε από Καλή Γενιά» σε κείμενα Στρατή Πασχάλη.
Στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος σκηνοθέτησε το 2018 την ιδιαίτερη παράσταση «Χορεύοντας στη σκακιέρα», με τον θρυλικό Γκάρι Κασπάροφ. Επίσης, από το 2015 έως το 2018 σκηνοθέτησε το Τελετουργικό Αφής της Φλόγας του Αυθεντικού Μαραθωνίου στον Τύμβο του Μαραθώνα.
Για το Φεστιβάλ Αθηνών χορογράφησε την παράσταση «Η άλλη πλευρά της καταιγίδας» σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά στην Πειραιώς 260. Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σκηνοθέτησε τη μουσικοθεατρική παραγωγή «Η αυλή των θαυμάτων» του Ιάκωβου Καμπανέλλη και το μιούζικαλ «Scrooge & Ghosts and Rock ’n’ Roll» σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη.
Στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού σκηνοθέτησε τη συναυλία «Desmond Child Rocks the Parthenon», με τη συμμετοχή Ελλήνων και διεθνών καλλιτεχνών. Στη συνέχεια της συνεργασίας του με τον Ευγένιο Τριβιζά, σκηνοθέτησε το έργο «Ο Χιονάνθρωπος και το Κορίτσι» στο Ηρώδειο και την παιδική όπερα «Φρικαντέλα» σε πρωτότυπη μουσική του Άκη Μπαλτά στο Christmas Theater.
Οι μεγάλες του συνεργασίες
Η καριέρα του Φωκά Ευαγγελινού στη χορογραφία ξεκίνησε το 1991, με την πρώτη του δουλειά να είναι η επιθεώρηση Άρτζι Μπούρτζι και Ελλάς, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη και μουσική Ανδρέα Μικρούτσικου, που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Παρκ. Έκτοτε, έχει αναλάβει τη χορογραφία και κινησιολογία σε πολυάριθμες θεατρικές παραστάσεις, αφήνοντας το στίγμα του στον χώρο.
Το 1992 χορογράφησε τις επιθεωρήσεις Φιέστα και Άστα (σκηνοθεσία Αντώνη Καφετζόπουλου, μουσική Διονύση Τσακνή) και Πόθεν Αίσχος (σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη), αμφότερες στο Θέατρο Παρκ. Το 1993 συνεργάστηκε με τον θίασο της Μιμής Ντενίση για το έργο Ταμ-Ταμ και Τάνγκο, σε διασκευή και μετάφραση της ίδιας, υπό τη σκηνοθεσία του Roger Williams (Θέατρο Βρετάνια), ενώ την ίδια χρονιά ανέλαβε τη χορογραφία του έργου της Δήμητρας Παπαδοπούλου Δεν τρέχει τίποτα (σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου, Θέατρο Αθηνά).
Το 1994 συμμετείχε στην παιδική επιθεώρηση της Ελένης Γερασιμίδου Δώσε μου να κάνω μια (περιοδεία), ενώ το 1995 χορογράφησε την προσαρμογή του κλασικού έργου Άννα Καρένινα από τη Μιμή Ντενίση (σκηνοθεσία Κοράη Δαμάτη, Θέατρο Ακροπόλ) και την επιθεώρηση της Σοφίας Φιλιππίδου Κου-Κου… Τσα (σκηνοθεσία Λυδίας Κονιόρδου, μουσική Διονύση Τσακνή, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου). Από το 1996 έως το 1998, χορογράφησε την παράσταση Θεοδώρα (σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, Θέατρο Ακροπόλ), ενώ το 1997 ανέλαβε το μιούζικαλ Blood Brothers του Willy Russell (σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη, Θέατρο Μπρόντγουαιη).
Το 1998 συνεργάστηκε με τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο για τη Μαντάμ Σουσού του Δημήτρη Ψαθά (Θέατρο Βρετάνια) και το 1999 με τον Κώστα Τσιάνο για το έργο Αλλοίμονο στους Νέους (μουσική Μάνου Χατζιδάκη, σκηνικά Ρένας Γεωργιάδου, Θέατρο Παρκ). Το 2000, χορογράφησε το μιούζικαλ Οι Φοιτητές του Γρηγόριου Ξενόπουλου με τον θίασο του Εθνικού Θεάτρου (διασκευή και σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου), καθώς και το έργο Μαγειρεύοντας με τον Έλβις του Lee Hall (σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, Θέατρο Διάνα).
Το 2001 σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή, όταν ο Ευαγγελινός κλήθηκε από το Εθνικό Θέατρο να χορογραφήσει τις Νεφέλες του Αριστοφάνη (σκηνοθεσία Γιάννη Ιορδανίδη). Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στο Ελληνιστικό Θέατρο της Εφέσου και στη συνέχεια παρουσιάστηκε στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και σε περιοδεία ανά την Ελλάδα. Την ίδια χρονιά, ανέλαβε τη χορογραφία του μιούζικαλ Μιζερέρε (σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου, μουσική Θάνου Μικρούτσικου, Εθνικό Θέατρο).
Το 2002, προσέθεσε στο βιογραφικό του το μιούζικαλ Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές (διασκευή Παναγιώτη Μεντή, σκηνοθεσία Γρηγόρη Βαλτινού, Θέατρο Αθηναίον) και το Παραμύθι χωρίς όνομα του Ιάκωβου Καμπανέλλη (σκηνοθεσία Γιάννη Ιορδανίδη, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας). Το 2003, συνεργάστηκε με τη Θεατρική Διαδρομή για τις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη (σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου), καθώς και με τους Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου για το έργο Ποια Ελένη; (Εθνικό Θέατρο).
Ο Φωκάς Ευαγγελινός, με το πλούσιο έργο του, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες χορογράφους, συνδυάζοντας καλλιτεχνική ευρηματικότητα με αφοσίωση στο θέατρο και τις παραστατικές τέχνες.
Ο Φωκάς Ευαγγελινός, πέρα από τη θεατρική του πορεία, έχει αφήσει το στίγμα του ως χορογράφος και σκηνοθέτης σε μερικές από τις πιο εμβληματικές μουσικές σκηνές. Το 1995, συνεργάστηκε με την Άννα Βίσση και τον Σάκη Ρουβά στο «Χάος», ενώ την ίδια χρονιά ανέλαβε την κινησιολογία της μουσικής παράστασης της Άλκηστης Πρωτοψάλτη στο «Γκάζι», σε σκηνοθεσία του Ανδρέα Βουτσινά. Το 1996-1997 σκηνοθέτησε και χορογράφησε προγράμματα μουσικών σκηνών όπως τα «Ribas», «Γκάζι» και «Αστέρια», όπου εμφανίζονταν η Άννα Βίσση μαζί με τον Νίκο Καρβέλα. Το 1997 υπέγραψε τη χορογραφία της διεθνούς περιοδείας της Άννας Βίσση, η οποία περιλάμβανε χώρες όπως η Αυστραλία, η Αμερική, η Αγγλία, η Γερμανία, η Νότια Αφρική και η Κύπρος.
Από το 1998 έως σήμερα, ο Ευαγγελινός αποτελεί το δημιουργικό μυαλό πίσω από τις σκηνοθεσίες και τις χορογραφίες των εμφανίσεων της Δέσποινας Βανδή και του Σάκη Ρουβά, με τα σκηνικά να φέρουν την υπογραφή του Μανώλη Παντελιδάκη. Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με κορυφαίους καλλιτέχνες όπως ο Γιάννης Πάριος, ο Αντώνης Βαρδής, ο Τόλης Βοσκόπουλος, η Γλυκερία, η Καίτη Γαρμπή, ο Στέλιος Ρόκκος και ο Αντώνης Ρέμος.
Η ενασχόλησή του με την τηλεόραση ξεκίνησε το 1993, όπου χορογράφησε πολλές εκπομπές όπως το «Ciao Antenna» και το «Bravo», αλλά και εορταστικά σίριαλ όπως οι «Απαράδεκτοι», «Χάι-Ροκ» και «Δις Εξαμαρτείν». Παράλληλα, είχε σημαντική συμβολή σε τελετές απονομής μουσικών βραβείων, καλλιστεία, καθώς και φεστιβάλ διαφήμισης στο Μέγαρο Μουσικής. Επίσης, συμμετείχε ως ηθοποιός και χορογράφος στη σειρά «Μια υπέροχη ζωή» της Μαρίας Γεωργιάδου.
Στον κινηματογράφο, εργάστηκε ως χορογράφος στις ταινίες «Το κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο» (2001) των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, με μουσική της Αφροδίτης Μάνου, και «Βαρέθηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς σου» (2002) του Νίκου Παναγιωτόπουλου, με μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη.
Εκτός από τις ευρύτερες καλλιτεχνικές του δράσεις, το 2002 ο Ευαγγελινός συνεργάστηκε με την ομάδα σύγχρονου χορού Dancemania, που ιδρύθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δασκάλων Χορού. Στόχος της ομάδας είναι η ανάδειξη ταλαντούχων νέων (12-18 ετών) με προοπτική επαγγελματικής ενασχόλησης με τη χορευτική τέχνη. Η πρώτη τους εμφάνιση έγινε στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών με το έργο «Ο Κύκλος της Πεταλούδας», σε σύλληψη, σκηνοθεσία και χορογραφία του ίδιου του Φωκά Ευαγγελινού.
Η συνεργασία του με την Klavdia
Μιλώντας για την Klavdia και τη συνεργασία τους, ο Φωκάς Ευαγγελινός εξήγησε πως: «Η συνεργασία μας με την Klavdia είναι υπέροχη, γιατί είναι ένα άτομο το οποίο ακούει, έχει άποψη γι’ αυτό που συμβαίνει και είναι στοχοπροσηλωμένη. Δεν είναι αυτονόητο. Κάθε φορά που τραγουδάει, εγώ συγκινούμαι. Τώρα συγκινούμαι γιατί είμαι ρομαντικός; Όχι! Συγκινούμαι γιατί βλέπω τον επαγγελματισμό της σε αυτό που κάνει. Άρα πάμε με ένα όχημα, το οποίο είναι εκ των πραγμάτων 100% γκαραντί».
«Όλη η ευθύνη έρχεται πάνω μου γι’ αυτό που θα δείτε και θα συμβεί στη σκηνή», τόνισε.
Ερωτηθείς για το τι σημαίνει για εκείνον η «Αστερομάτα», ο επιτυχημένος χορογράφος απάντησε: «Εγώ κατάγομαι από επαρχία, είμαι από το Νεοχώρι Μεσολογγίου. Έχω μεγαλώσει με την παράδοση, με την Έξοδο του Μεσολογγίου και ξέρω τι σημαίνει καταστροφή, από την ιστορία. Έχω νιώσει και με έχουν γαλουχήσει με τις αξίες αυτές! Σέβομαι τις αξίες αυτές, τις τιμώ εκεί που μπορώ και προσπαθώ να τις προβάλλω με καλλιτεχνικό τρόπο».
Τα «καρφιά» για τη Μαρίνα Σάττι
Το 2024 η Μαρίνα Σάττι εκπροσώπησε την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision και συνεργάστηκε με τον Φωκά Ευαγγελινό. Αναφερόμενος στην συμμετοχή αυτή, ο Φωκάς Ευαγγελινός είπε αργότερα ότι: «Εγώ παίρνω πάντα την ευθύνη, αν και καμιά φορά δεν την έχω, όλων των πραγμάτων που υπογράφω! Κανονικά έπρεπε να παραιτηθώ. Αλλά γιατί να κάνω κακό σε έναν άνθρωπο που πάει να πει ένα τραγούδι και να εκπροσωπήσει μια χώρα; Έγινε αυτό που ήθελα, μέχρι εκεί που ήθελα. Θα μπορούσαμε να πάμε και καλύτερα. Εγώ έχω όλη την ευθύνη, γιατί θα μπορούσα να έχω παραιτηθεί».
«Στην Eurovision ήσασταν μια ομάδα κλειστή; Σε αυτή την ομάδα εντάχθηκε ποτέ ο Φωκάς Ευαγγελινός; Και σε ρωτάω γιατί δήλωσε ότι «εγώ δεν εισακούστηκα και θα έπρεπε κανονικά να παραιτηθώ, επειδή δεν έγιναν αυτά που ήθελα να κάνω». Με την έννοια ότι δεν συμμετείχε, μάλλον, έτσι το κατάλαβα» υπογράμμισε αρχικά ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος της εκπομπής για να αντιδράσει η Μαρίνα Σάττι ως εξής. «Μου κάνει εντύπωση αν έχει πει αυτό ο κ. Φωκάς. Δεν νομίζω. Δεν το ξέρω αυτό. Με είχαν ρωτήσει κιόλας αλλά δεν το έχω δει αυτό».
«Δεν μπορώ να ξέρω, για να πω την αλήθεια, τι σκεφτόταν. Νομίζω ότι η πρόκληση σε αυτό το πρότζεκτ και αυτό που για μένα ήταν πρόκληση και δυσκολία είναι το ότι υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι και πρέπει όλοι κάπως να είναι ευχαριστημένοι. Θέλω να πω δηλαδή ότι δεν είναι σαν το πρότζεκτ το δικό μου που εγώ κάνω ό,τι θέλω. Υπάρχουν συντελεστές, υπάρχει η ΕΡΤ, υπάρχουν κάποιοι κανόνες, πρωτόκολλα, κανονισμοί, περιορισμοί στο τι μπορείς και τι δεν μπορείς να κάνεις, τι μπορείς να δείξεις και τι δεν μπορείς να δείξεις».
Εσχάτως, όμως, στην κάμερα της Super Κατερίνα μίλησε ο Φωκάς Ευαγγελινός και έδωσε τέλος στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να έχει ψυχρανθεί με την Μαρίνα Σάττι.
Όταν ερωτήθηκε αν έχει επικοινωνήσει η Μαρίνα Σάττι μαζί του είπε «Θα έρθει το μήνυμα για καλή επιτυχία. Λόγω του ότι έχει υποχρεώσεις δεν έχουμε βρεθεί ακόμα».
Έπειτα ο γνωστός χορογράφος σχολίασε τη δήλωση που είχε κυκλοφορήσει ότι «πέρυσι θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί» αρνούμενος ότι ήταν αυτό ακριβώς το εκφώνημα.
«Εγώ δεν είπα τέτοιο πράγμα. Με ρώτησαν αν με ακούν οι καλλιτέχνες και είπα σαφώς και δεν με ακούνε γιατί όλο το αποτέλεσμα είναι μια συζήτηση. Δεν έχω λόγο αν πάω κάπου και δεν με ακούνε να συνεχίσω να πηγαίνω. Η Μαρίνα Σάττι έκανε μια τομή στη μουσική για αυτό και μαζί της πήγα πέρυσι, θα μπορούσαμε να πάμε και καλύτερα», είπε χαρακτηριστικά.
Η γυναίκα της ζωής του και η σπάνια αναφορά
Πέρυσι, ο Φωκάς Ευαγγελινός επέλεξε να περάσει μέρος των διακοπών του στην μαγευτική Κρήτη, ένα νησί που ενώνει την απαράμιλλη φυσική ομορφιά με την πλούσια πολιτισμική παράδοση. Στο πλευρό του σε αυτή την ειδυλλιακή απόδραση βρισκόταν η σύντροφός του, Πίτσα Κουτουφά, μια γυναίκα που αποτελεί σταθερό στήριγμα στη ζωή του εδώ και πολλά χρόνια.

«Έχω τον άνθρωπο της ζωής μου, την Πίτσα Κουτουφά, με την οποία ζούμε είκοσι χρόνια μαζί. Δεν θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο στη ζωή μου, που να μην έχει σχέση με τη δουλειά μου, γιατί δεν θα μπορούσε να με παρακολουθήσει. Με είχε καλέσει η Μιμή Ντενίση να χορογραφήσω το Tαμ – ταμ Ταγνκό 1993. Η Πίτσα δούλευε τότε στις δημόσιες σχέσεις της Μιμής. Βγήκαμε δυο- τρεις φορές και από τότε κολλήσαμε. Από ένα σημείο και μετά, έγινε και μέντοράς μου στη δουλειά. Με βοήθησε στις δύσκολες αποφάσεις. (…) Αν δεν την είχα, θα ήμουν ένας φτωχός καλλιτέχνης. Νιώθω ότι την πιέζω πολύ, με όσα έχει στο κεφάλι της. Αλλά όταν χάνουμε τον εαυτό μας και τον προσωπικό μας χρόνο, χτυπάει ένας συναγερμός, λέμε “στοπ” και γεμίζουμε τις μπαταρίες μας».
Οι παρουσιάστριες που τον λάτρεψαν και το περιστατικό με την Αλίκη Βουγιουκλάκη
Όπως λέει ο Φωκάς Ευαγγελικός, υπήρξαν άνθρωποι στη ζωή του που τον βοήθησαν πολύ στην πορεία της καριέρας του και νιώθει τυχερός γι’ αυτό: «Η Ρούλα Κορομηλά φυσικά που με έβγαλε στην τηλεόραση. Μετά η Δήμητρα Παπαδοπούλου στους Απαράδεκτους. Και έτσι σιγά σιγά άλλαξε όλη η πορεία μου. Γνώρισα ανθρώπους που με έχουν αγαπήσει και τους έχω αγαπήσει. Τη Ρούλα την αγαπάω, τη λατρεύω, αλλά κάποιοι κύκλοι κλείνουν».
Ο Φωκάς Ευαγγελινός αναφέρθηκε και στην Αλίκη Βουγιουκλάκη, περιγράφοντας ένα περιστατικό: «Δεν το έχω πει ποτέ αυτό, θα το πω τώρα. Είμαστε με τον Δημήτρη Παπάζογλου, τον χορογράφο, και κάνουμε την “Εύθυμη χήρα” και είναι να βγάλουμε όλοι μαζί μία φωτογραφία. Και εγώ λέω “ωχ, ποιος με ξέρει εμένα, ας πάω στη γωνία”. Και λέει η Αλίκη “Δημήτρη, είμαστε όλοι εδώ;”. Πήγα σιγά σιγά στη φωτογραφία και λέει “εντάξει, τώρα είμαστε όλοι εδώ”».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Αποκάλυψη βόμβα για Eurovision: “Eπίτηδες ανακοινώθηκε η Ελλάδα τελευταία” – Αυτός είναι ο λόγος

Διέρρευσαν τα φαβορί λίγο πριν την έναρξη της Eurovision – Ανατροπή με τον μεγάλο νικητή