Menu

Switch to the dark mode that's kinder on your eyes at night time.

Switch to the light mode that's kinder on your eyes at day time.

in

Γιαγιά μπέρδεψε αφρό μαλλιών με μονωτικό οικοδομικών υλικών

Μια γυναίκα κατέληξε στο νοσοκομείο, καθώς είχε ένα απίστευτο ατύχημα, μπέρδεψε τον αφρό για τα μαλλιά με τον αφρό των οικοδομικών υλικών (Pics)

Μια γυναίκα είχε ένα απίστευτο ατύχημα, καθώς στην προσπάθειά της να βάλει στα μαλλιά της αφρό, μπερδεύτηκε και έβαλε στο κεφάλι της αφρό οικοδομικών υλικών.


Η άτυχη γυναίκα πήγε στο νοσοκομείο προκειμένου οι γιατροί να της αφαιρέσουν το υλικό από τα μαλλιά της, καθώς οι προσπάθειές της να τον αφαιρέσει μόνη της ήταν αποτυχημένες λόγω της σύστασης του υλικού.

Γιαγιά μπέρδεψε αφρό μαλλιών με τον αφρό οικοδομικών υλικών

Η φωτογραφία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου τραβήχτηκε από άλλους ασθενείς που την είδαν να κάθεται στην αίθουσα αναμονής απορημένοι.

Για την ιστορία ο αφρός διογκούμενης πολυουρεθάνης χρησιμοποιείται κυρίως για τη θερμομόνωση, ηχομόνωση και στεγανοποίηση μονωτικών υλικών, ενώ το χαρακτηριστικό του είναι πως στεγνώνει αμέσως σε όποια επιφάνεια ψεκαστεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Written Από Κώστας Σάμαρας

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Βρετανία: Σεξιστικά τα σχόλια για την φαλάκρα αν γίνονται στον χώρο εργασίας

Από αuτό πέθανε η Τζωρτζίνα: Βγήκε το πόρισμα του ιατροδικαστή Μπουζιάνη – Ενδεχόμενο εκταφής της

Back to Top
close

Ad Blocker Εντοπίστηκε!

Παρακαλώ απενεργοποιήστε το Adblock για να συνεχίσετε!

How to disable? Refresh