in ,

ΙΣΤΟΡΙΕΣ : Μοιραστείτε Μαζί Μας Ασχημές Εμπειρίες Σε Καταστήματα Αλλά Και Σε E-Shops

ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Με αφορμή πρόσφατο περιστατικό, ανοίγω αυτό το θέμα να πούν όσοι θέλουν απο μια ιστορία αγένειας, πονηριάς και γενικά αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς που χαρακτηρίζουν τα πολλά και διαφορά Ελληνικά καταστήματα – E-shop .


ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΩΤΗ

Προσφατα λοιπον κατα τη διαρκεια μιας φοιτητικης εκδρομουλας σε ομορφη επαρχικη πολη, καθομαστε με την παρεα να φαμε σε ενα goodys. Παραγγελνουμε κατι μπεργκερ και 4 Extreme (μεγαλα) κλαμπ σαντουιτς. Η λογικη του καταστηματος ειναι οτι πρωτα παραγγελνεις και υστερα παιρνεις την αποδειξη οταν ερθει το φαγητο. Δινουμε παραγγελια λοιπον πληρωνουμε, (9 ευρω το ενα μεγαλο κλαμπ) και η κοπελα λεει καθιστε, πλεον τα σερβιρουμε εμεις δε χρειαζεται να περιμενετε. Οκ καθομαστε, και συντομα ερχονται ολα τα μπεργκερ και 2 απο τα 4 κλαμπ τα οποια σαν σωστοι gentelman παραχωρουμε στις κοπελες του τραπεζιου. Περναει η ωρα, αδειαζουν ολοι οι δισκοι και τα αλλα 2 κλαμπ αφαντα. Ρωταμε την κοπελα εκει τι γινεται τοαη ωρα και απανταει να οριστε εδω πανω τα εχω μισο λεπτο. Και φερνει 2 μικρα, με εντελως αλλα υλικα κλαμπ.Εξηγουμε ευγενικα οτι εχει γινει καποιο λαθος, τα παιρνει πισω και τα ξαναγυρναει (!) επειμενοντας οτι αυτα ειναι τα σωστα. Ακολουθει μια λογομαχια, και υστερα για να δει αν λεμε αληθεια κανει την πανεξυπνη ερωτηση “ποσα λεφτα εδωσες;” Απαντω 8.90 εγω και αλλα τοσα ο φιλος μου. Α αχα μου λεει ναι οντως τοσο εχουν τα μεγαλα… Μισο να ξαναδω.Εν τω μεταξυ δεν εχουμε καν αποδειξεις να φανει ποσο πληρωσαμε, αφου τις φερνουν μαζι με το φαγητο. Η αγενεστατη κυρια παει στην κουζινα και υστερα απο αρκετη ωρα γυρναει παλι με τα λαθος κλαμπ και με σκυμενο κεφαλι λεει θρασσυτατα, “Ναι εχετε δικιο τα πηγαμε σε αλλο τραπεζι τα δικα σας. Αλλα τωρα δε γινεται κατι, φατε αυτα και θα σας δωσω και απο 1 cheeseburger να καλυψω τα χρηματα.” Νευριασμενος και πεινασμενος δεχομαι, θεωρωντας τουλαχιστον οτι θα φερει κανενα extreme cheeseburger με πατατες και ολα τα σχετικα να καλυψει τα σχεδον 4 ευρω διαφορα που ειχε ο καθενας. Τελικα φερνει ενα απλο burger των 2.60ευρω και λεει ειμαστε ενταξει! Ουτε συγνωμες ουτε επιστροφη χρηματων.

Οχι μονο φαγαμε λαθος φαγητο,οχι μονο ηταν κρυο, ειχαν το θρασσος να κλεψουν πονηρα απο τα 4 ευρω που περισσευαν στον καθενα! Φιλοτιμο μηδεν. Εβρισα οτι θειο βρηκα προχειρο, γεμισα μια σελιδουλα στο δελτιο παραπονων τους και εφυγα!

ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ

Είχα πάει σε νησί πριν 2-3 χρονι με φίλους. Πεινούσαμε και πήγαμε να τσιμπήσουμε κάτι. Κρεπερί μπροστά μας! Μπαίνουμε και παραγγέλνουμε. Παίρνω μια κρέπα με μπουκιες κοτόπουλο κασέρι και πατάτες. 3 πράγματα δηλαδή. Και μια πορτοκαλάδα μαζί. τα παίρνουμε και πηγαίνουμε να καθίσουμε να τα φάμε. Καθώς τα τρώμε έρχεται μια κυρία από την όμορφη Βουλγαρία και μας ζητάει να πληρώσουμε δίνοντας μας απόδειξη (από αυτές που δίνουν στις ταβέρνες χωρίς αφμ). Τις λέω να φάμε πρώτα και μετά θα έρθουμε στο ταμείο καθώς ήδη μας πέτυχε με τις μπουκιές στο στόμα αλλά επέμενε και μας προσέβαλε.
Για την κρέπα και την πορτοκαλάδα ήθελαν 9 ευρώ. Δυστηχως το τράβηξα λίγο παραπάνω και το κατάστημα για όλη τη σεζόν ήταν κλειστό για πληθώρα παραβάσεων.
Υ.Γ. Πλήρωσα κανονικά!

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΙΤΗ

Σε σουπερμάρκετ ΑΒ, στο ταμείο αγοράζουμε κάτι που κάνει 5 ευρώ και δίνουμε 20ρικο. Μας γυρνάει 5€ ρέστα και ξεκινάει να περνάει τα πράγματα του επόμενου.

Ρωτάμε τα υπόλοιπα; Ποιά υπόλοιπα λέει, 10ρικο δώσατε με υφάκι. Της λέμε όχι, 20ρικο. Θα με βάλετε να μετρήσω το ταμείο τώρα λέει στραβωμουτσουνιασμένη; Ναί της κάνουμε να το μετρήσεις. Μετά απο 5-10 λεπτά βρήκε οτι είχε παραπάνω και έδωσε τα υπόλοιπα ρέστα ξινισμένη.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 

Στην πόλη μου υπάρχει τοπική αλυσίδα super market την οποία και έχουμε επιλέξει να στηρίζουμε.

Με ενοχλεί όμως αφάνταστα που μερικές ταμίες στιγμές που γίνετα της …άνας απο κόσμο αυτές τις βλέπεις να δουλεύουν χαλαράαααααα, να χτυπάν τα πράγματα με ρυθμούς χελώνας, να πιάνουν συζήτηση και με τον πελάτη αν είναι γνωστός και ο μήνας έχει 9…

Οκ κατανοώ πως είναι άνθρωποι και κουράζονται, δεν γίνεται να είσαι συνέχεια στην τσίτα αλλα μωρή κουνήσου λίγο πιο γρήγορα όταν βλέπεις πως γίνεται πανικός και χαλάρωσε όταν πέσει η κίνηση

 

Επίσης έχει τύχη να πάω σε κατάστημα και να περιμένω 15 λεπτά για να τελειώσει ο ιδιοκτήτης την κουβεντούλα με το φιλαράκι του και να έρθει να με εξυπηρετήσει, τι να πώ, μάλλον δεν θα τον έχει πιάσει η κρίση… Ήταν τυχερός που ήταν το μόνο κατάστημα στην πόλη που είχε αυτό που ήθελα και αναγκαστικά έκατσα να περιμένω..

ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΜΠΤΗ

Ερχεται ενας φιλος μου απο την επαρχια με σκοπο να μεινει δυο ημερες πριν παρει το αεροπλανο και πεταξει για κυπρο,Μου λεει να ψαξουμε να βρουμε ενα ξενοδοχειο με σχετικα λιγα χρηματα για να περασει τις 2 αυτες νυχτες. Ψαχνουμε στο ιντερνετ και βρισκουμε* ενα με τιμη πολυ συμφερουσα,τον συνοδευω μεχρι το ξενοδοχειο Αριστοτελους 3 πισω απο την Ομονοια Athens House (αναφερω το ονομα για να μην την πατησουν και αλλοι). Μπανουμε η εισοδος πολυ παλια και φαινοταν το τι θα ακολουθουσε, μπαινει μαζι μας μια κοπελα στο ασανσερ η οποια ηταν κατοικος της πολυκατοικιας οπου στεγαζοταν και το ξενοδοχειο!! Μας λεει ειστε σιγουροι οτι θελετε να μεινετε εδω? την ρωταμε γιατι κ μας ειπε θα καταλαβετε στην συνεχεια. Μπανουμε μεσα η ρεσεψιον φυσιολογικη δν μας προιδεαζε! Κανονιζουμε με την ρεσεψιονιστ οτι θελει μονοκλυνο δωματιο κ μας λεει μισο λεπτο να φωναξω τον υπευθηνο. Λοιπον! βγαινει ο υπευθηνος ενας τρανς.. με βρωμικα ρουχα και αγρια μουτρα.. κανονιζουν τιμη του δινει τα λεφτα κ μας οδηγει στο δωματιο. Κοιτωνας! κατι που δν αναφερανε και ενα δωματιακη 1χ1 με 1 κουκετα ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ! ο φιλος μου αποφασιζει πως δν θελει να μεινει εκει και του λεει πως δν του αρεσει κ θελει να παρει τα λεφτα πισω κ θα μεινει αλλου!(υποψην ουτε 1 λεπτο δν μειναμε μεσα στο δωματιο) Τοτε ο υπευθηνος η μαλλον υπευθηνη καλυτερα αρχιζει να φωναζει και να μας λεει μην με ζαλιζετε και οτι δν μας δινει τα χρηματα πισω! τελικα μετα απο πολυ τσακωμο μονος του γτ εμεις μιλουσαμε πολιτισμενα καταφερνουμε να παρουμε καποια λεφτα πισω! Μας εφαγε 10 ευρω με το ζορι!!! φευγουμε κ καλουμε την αστυνομια οχι για το 10 ευρω αλλα για την συμπεριφορα!! περιμεναμε ακριβως 2 ωρες εξω απο το ξενοδοχειο η αστυνομια δνε κατευθσαε ποτε!! Τα συμπερασματα δικα σας μακρυα απο τον συγκεκριμενο!!!

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΚΤΗ

Εγώ είχα πάρει τον Δεκεμβριο για εναν ηλιακο σε γνωστο μαγαζι του Σκρουτζ. Μου είπαν μια καλή τιμη αλλά δεν τα βρισκαμε στην μερα τοποθετησης και έτσι πήρα ξανα χτες. Αφου με εκαναν πασα σε 3 υπαλλήλους, φτάνω σε έναν να του εξηγήσω πως είχα πάρει τότε και θέλω το τάδε προϊόν. Φανερά ενοχλημένος, μου έλεγε “και που να θυμάμαι εγώ τι είπα πέρυσι, πείτε μου ακριβώς τι θέλετε κυρία μου, πάρτε σε ένα τέταρτο γιατί έχω δουλειά” και στο τέλος μου έδωσε τιμή 26 ευρώ ακριβότερη. Λέω γιατί μου είπατε άλλα τον Δεκέμβριο και λέει “τόσο κάνει, βάλτε τα λεφτά και πάρτε μας μετά για την τοποθέτηση”.

‘Αντε γεια ρε, στα καπάκια πήρα ανταγωνιστή ο οποίος ήταν ευγενέστατος και σε λίγα λεπτά του πέρασα και τα λεφτά. Μάλιστα του ειπα για τον άλλο και μου λέει “μήπως είναι ο Α Κ στην Ν”?

Κρίμα γιατί έχω αγοράσει από αυτόν στο παρελθόν και τον είχα συστήσει κιόλας. Τώρα θα τον κράξω να μάθει.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΒΔΟΜΗ

Άλλο που θυμήθηκα είναι απο βενζινάδικο στην περιοχή μας πέρυσι είχαμε παραγγείλει 500 λίτρα πετρέλαιο. Κάθε μέρα μας έλεγε θα το φέρει την επόμενη και τελικά μετά απο 3 μέρες λέει οτι έχει πρόβλημα με τους προμηθευτές και θα κάνει καμιά εβδομάδα αλλά θα μας το δώσει στην τωρινή τιμή αν ανέβει. Μετά απο 1 εβδομάδα μας παίρνει τηλέφωνο να φέρει το πετρέλαιο. Τον ρωτάμε με τί τιμή και μας λέει με την τωρινή που ήταν +3 λεπτά. Αφού ψιλοαρπαχτήκαμε του λέμε μην μας φέρεις τίποτα και πήραμε απο άλλον.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΑΤΗ
Άλλο που θυμήθηκα είναι απο βενζινάδικο στην περιοχή μας πέρυσι είχαμε παραγγείλει 500 λίτρα πετρέλαιο. Κάθε μέρα μας έλεγε θα το φέρει την επόμενη και τελικά μετά απο 3 μέρες λέει οτι έχει πρόβλημα με τους προμηθευτές και θα κάνει καμιά εβδομάδα αλλά θα μας το δώσει στην τωρινή τιμή αν ανέβει. Μετά απο 1 εβδομάδα μας παίρνει τηλέφωνο να φέρει το πετρέλαιο. Τον ρωτάμε με τί τιμή και μας λέει με την τωρινή που ήταν +3 λεπτά. Αφού ψιλοαρπαχτήκαμε του λέμε μην μας φέρεις τίποτα και πήραμε απο άλλον.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΑΤΗ

Μου κάνουν δώρο ένα μπουφάν με κάρτα αλλαγής. Δυστηχώς το νούμερο ηταν XL και εγώ φοράω Large . Μάλιστα η πωλήτρια παρότρυνε το άτομο που μου το αγόρασε να αγοράσει το XL αντι για L γιατι όπως είπε τα μπουφάν εχουν στενή γραμμή.

Καμία σχέση όπως αποδείχτηκε.

Πάω στο εκπτωτικό χωριό για αλλαγή και δεν είχαν ουτε ενα μπουφάν σε Large.

Τους εξήγησα οτι ηρθα για μπουφάν και απο τη στιγμή που δεν έχουν κανενα μπουφάν στο νουμερο μου θέλω επιστροφή χρημάτων.

Με αγένεια μου επέβαλαν να πάρω κάτι αλλο με την δωροεπιταγή που έκοψαν παρόλο που το λάθος ξεκίνησε ουσιαστικά απο αυτούς αλλά και δεν είχαν αντίστοιχο προιόν στο κατάστημα τους να με καλύψουν.

Δεν υπήρξε κάν διάθεση να μου παραγγείλουν κάποιο σε Large ή να με παραπέμψουν σε ενα αλλο κατάστημα.

Απο τότε οχι μόνο δεν ξαναπαταώ σε Columbia αλλά αποθαρρύνω και γνωστούς φίλους να ξανααγοράσουν απο την συγκεκριμένη αλυσίδα.

ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

3 Comments

Leave a Reply
  1. Vicky εχουν γινει πολλες καταγγελιες στην Αθήνα για εξαφανιση αδεσποτων ζωων που τα βρισκουμε τελικά ως πιτουλα στα ψητοπωλεια……

  2. Πάω με την παρέα μου μετά την θάλασσα το καλοκαίρι σε ένα ψητοπωλείο γιατί μας είπε ένας φίλος μας ότι είναι κ φθηνά κ νόστιμα..Καθόμαστε κ βλέπουμε τον χώρο της ψησταριάς(πολλά καλαμάκια χοιρινό κ κοτόπουλο σε τυροπιτιέρα μισοψημένα)..ενώ έχουμε παραγγείλει με σερβιτόρο διανομέα κ κοντό παντελόνι βλέπουμε να κόβουν ντομάτες από το τελάρο που μόλις είχαν φέρει χωρίς να τις πλύνουν..πρώτο σοκ γιατί είχαμε παραγγείλει πίτα χοίρινο καλαμάκι 1,30..επειδή πήραμε αρκετά είχαν ένα σκύλο που μάθαμε ότι ήταν τους καταστήματος κ του πετάμε στην άκρη να φάει το κρέας,έρχεται ο σκύλος το μυρίζει κ φεύγει….μείναμε κ αρχίσαμε να σκεφτόμαστε γιατί δεν το έφαγε το κρέας..ζητήσαμε λογαριασμό κ μας είχε χρεώσει κ 2 παραπάνω(αυτό το κάνει επανειλημμένα σε πελάτες γιατί δεν κοιτάμε τον λογαριασμό τι έχουμε παραγγείλει οι περισσότεροι)τσακωθήκαμε γιατί επέμενε ο διανομέας σερβιτόρος ότι τα είχαμε πάρει….πληρώσαμε κ φεύγοντας το συζητούσαμε..Στην έξοδο περνώντας ένας σε μεγάλη ηλικία μας άκουσε κ μας είπε να πάμε στο φαρμακείο κ να πάρουμε οτιδήποτε για τυχόν δηλητηρίαση..μείναμε άφωνοι κ μας είπε ότι ο μισός πληθυσμός της αγίας μαρίνας του Κορωπίου είχε πάθει δηλητηρίαση όπως είχε πάθει κ ολόκληρο το Α.Τ λαγονησίου..ο Άνθρωπος παρά τις καταγγελίες που κάναμε κ αφού είχαμε μάθει ότι έχουν κάνει κ άλλοι δεν του έχουν κλείσει το σουβλατζίδικο…εμείς κάναμε καταγγελία γιατί οι 2 από τους 5 στην παρέα γέμισαν μεγαλες πετάλες σε όλο το δέρμα τους..ο ένας το βράδυ έκανε εμετούς κ γω με το αγόρι μου επειδή φάγαμε παιδικό δεν μας πείραξε….Δεν ξαναπατήσαμε στο σουβλατζίδικο κ μάλιστα ο τίτλος του είναι ”το καλύτερο”..εγω θα έλεγα Το φθηνό το κρέας δεν το τρώνε ούτε τα σκυλιά τους…προσοχή στο τι μας ταιζουν λόγο κρίσης…καλύτερα να μαθαίνουμε πρώτα τι μαγαζί είναι κ έπειτα να τρώμε..

  3. Αγοράζω από τα Hondos center στην Apollonia στη θεσσαλονικη μια μπλούζα μάρκας για δώρο τις ημέρες των γιορτών. Μου λένε ότι χρειάζεται απόδειξη για να την τυλιξουν για δώρο..Επειδή εγώ και η φίλη μου είχαμε αγοράσει και άλλα προϊόντα ευρείας για να μην τα κουβαλάμε σε όλο το κατάστημα και στο εστιατόριο τα αφήνουμε στο αυτοκίνητο. Πηγαίνουμε στο απαλά και η φίλη μου έχει την δικιά της απόδειξη εγώ επειδή την ξέχασα στο αυτοκίνητο εξηγώ στην υπάλληλο ποια μπλούζα αγόρασα και ότι χρειάζομαι μια κόλλα περιτύλιγμα τος με βλέπει η πωλήτρια. ..παίρνω μια κόλλα και αρχίζει να φωναζει”δεν δικαιούσαι να την πάρεις κλπ.έρχεται η κερβαιρος υπεύθυνη με κοιτάει με βλέμμα 100 καρδιναλιων της εξηγώ αρχίζει να φωνάζει “ποιος σας είπε να πάρετε χαρτι…”της λεω ότι έχω πληρώσει 250 ευρώ συνολικά και φωναζόντας μου λεει:…Και 500ευρω να πληρώνατε το ίδιο είναι. …παίρνει τις κόλλες περιτύλιγμα τος με κακία τις βάζει μέσα από τον πάγκο ενώ η άλλη υπάλληλος με έβλεπε σαν κακοποιό στοιχείο. ..Εν φυσικά τα άκουσε από μένα ότι δεν είναι γι αυτή τη θέση κλπ.Δεν ήταν για το χαρτί περιτύλιγματος που νευρίασα αλλά για την αξεσουάρ συμπεριφορά τους.Χρειάζονται σεμινάρια για το πως φέρονται σε πελάτη οι περισσότερες στα Hondos.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Θυμάστε τον νικητή του περσινού X Factor, Ανδρέα Λέοντα; Δείτε πώς είναι σήμερα! (photo)

Κωνσταντίνου και Ελένης: Δεν φαντάζεστε πώς είναι 17 χρόνια μετά η «καυτή» Ιταλίδα Σιλβάνα! (photos)