Οι χυλοπίτες είναι από τα παρεξηγημένα φαγητά. Οι μισοί άνθρωποι τις θεωρούν τελείως αδιάφορες και οι άλλοι μισοί τις έχουν συνδυασμένες με το κρύο, τον χειμώνα και όταν είμαστε άρρωστοι αντί για φιδέ. Δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά υπάρχουν διάφορα είδη χυλοπίτας. Χυλοπίτες βουτυρωμένες, οι οποίες τώρα που τα λέμε είναι καταπληκτικές, χυλοπίτες χωρίς βούτυρο που είναι νηστίσιμεςκαι μπορείς να κάνεις φαγητάρες σε περιόδους νηστείας και το χυλοπιτάκι. Από ό,τι καταλαβαίνεις δεν είναι καθόλου μα καθόλου αδιάφορο φαγητό.

Για αυτό και εγώ θα στο αποδείξω και στην πράξη και σήμερα θα έχουμε μια υπέροχη νηστίσιμη συνταγή για χυλοπίτες με μανιτάρια στο τηγάνι. Ένα φαγητό πεντανόστιμο που γίνεται πραγματικά σε χρόνο ρεκόρ. Όσο να βράσεις τις χυλοπίτες σου, έχουν μαραθεί και τα μανιτάρια σου. Όλα μαζί στο τηγάνι και ώρα για μάσα.  Πάμε γρήγορα να σου πω πως θα τις κάνεις.

Πεντανόστιμες, νηστίσιμες χυλοπίτες με μανιτάρια

nistisimi sintai, chilopites me manitaria, ediva.gr

Τα υλικά που θα χρειαστείς:

  • 1 πακέτο χυλοπίτες
  • 1 κιλό μανιτάρια άσπρα
  • 3κ.σ ελαιόλαδο
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • 1 κλωνάρι δεντρολίβανο
  • χυμό από ένα λεμόνι
  • ξύσμα από ένα λεμόνι
  • αλάτι, πιπέρι
  • μυζήθρα τριμμένη

Εκτέλεση

Αρχικά καθάρισε και πλύνε τα μανιτάρια. Κόψτα σε φέτες και σοτάρισε τα σε ένα τηγάνι μαζί με το σκόρδο. Άφησε τα να σοτάρονται μέχρι να βγάλουν όλα τα υγρά τους. Στο μεταξύ για να μην καθυστερείς, σε μια κατσαρόλα με νερό ρίξε τις χυλοπίτες να βράσουν. Να θυμηθείς να βράσεις 1-2 λεπτά λιγότερο τις χυλοπίτες σου γιατί θα μαγειρευτούν ελαφρώς και στο τηγάνι.

 

 

Αφού τα μανιτάρια βγάλουν όλα τα υγρά τους πρόσθεσε το δεντρολίβανο, το χυμό λεμονιού και το ξύσμα. Ανακάτεψε ελαφρώς και με μια τσιμπίδα πάρε τις χυλοπίτες από την κατσαρόλα και πέρνα τες στο τηγάνι. Πάρε και μια κούπα από το νερό που έβρασαν οι χυλοπίτες και ρίξτο και αυτό στο τηγάνι. Ανακάτεψε μέχρι να δέσουν όλα τα υλικά μαζί. Αυτό ήταν έτοιμες οι χυλοπίτες σου.

Σέρβιρε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι, ψιλοκομμένο μαϊντανό και πασπάλισε από πάνω με μυζήθρα- για σένα που είχε χορτοφάγος και δεν απέχεις από γαλακτοκομικά ή για σένα που νηστεύεις αλλά μόνο από κρέας. Καλή όρεξη και καλή απόλαυση!

 

Bonus Tips:

Αν δεν νηστεύεις και θέλεις να την κάνεις πιο βαριά και πλούσια την συνταγή μπορείς να προσθέσεις κρέμα γάλακτος και μπέικον. Επίσης, μπορείς να προσθέσεις λίγο λευκό κρασί για να δώσεις ακόμα περισσότερη ένταση στο φαγητό σου. Τέλος, αν τόσο πια δεν σου αρέσουν οι χυλοπίτες, μπορείς να τις αντικαταστήσεις με ταλιατέλες ή όποιο άλλο ζυμαρικό της αρεσκείας σου.

loading...