in ,

Ο Πρώτος Κινητήρας Χωρίς Εκκεντροφόρους Είναι Εδώ!

 Το συμπαγές και ελαφρύ σύνολο των 1,6 λίτρων της Koenigsegg, μπαίνει στην παραγωγή, δεν διαθέτει εκκεντροφόρους επικεφαλής και σφύζει από τεχνολογία. Πάμε να τον γνωρίσουμε…

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Πως λειτουργεί ο νέος κινητήρας που πιθανότατα θα τον δούμε σε μοντέλα της Κινέζικης φίρμας Qoros; Οι βαλβίδες ανοίγουν με πεπιεσμένο αέρα με την αρωγή πνευματικών ενεργοποιητών και κλείνουν με τη βοήθεια ελατηρίων ή αέρα.


Έτσι έχουμε αποτελεσματικότερο έλεγχο των βαλβίδων, κάτι που αφορά και το βύθισμα τους. Η συγκεκριμένη διάταξη βοηθά τα μέγιστα την απενεργοποίηση κυλίνδρων όταν οι απαιτήσεις ισχύος δεν είναι υπέρογκες.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων, παράγει 230 ίππους και 32,5 kgm ροπής. Σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα, εμφανίζει 47% περισσότερη ισχύ και 45% υψηλότερη ροπή αλλά το σημαντικότερο, 15% πιο οικονομικός σε καύσιμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

Με δική του εκπομπή ο Βασάλος μετά το Survivor; Τι αποκάλυψε ο πατέρας του για τα χρήματα που παίρνουν οι Μαχητές και η εξομολόγηση για την Μαρί Ρόουζ…(Βίντεο)

Οι κυπριακές φράσεις που μας έμαθε ο Μάριος του Survivor θα μας μείνουν Αξέχαστες!