Ο Οκτώβριος μπήκε πριν από μία εβδομάδα και εσύ πλησιάζεις και πάλι σε εκείνες τις δύσκολες μέρες του μήνα, που το μόνο που θέλεις είναι να ξεχάσεις το σχολείο –και τα πάντα- και να μείνεις κουλουριασμένη στο κρεβάτι με το κουβερτάκι σου. Γνωρίζουμε πολύ καλά τι θα πει πόνος περιόδου και γι’ αυτό συμπάσχουμε μαζί σου.

Επιπλέον εκτός από τους πόνους, έρχεται και αυτή η ανεξήγητη λιγούρα, που ό,τι και να φας θα νομίζεις πως είσαι νηστική. Υπάρχει τρόπος ωστόσο να κάνεις τις ημέρες αυτές λιγότερο επώδυνες. Πώς; Μα φυσικά με το φαγητό. Όχι όμως ό,τι να ΄ναι, αλλά τροφές που μπορείς να φας.

Και είναι οι εξής:

Σοκολάτα
Ναι, οι φήμες είναι αληθινές. Η σοκολάτα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα όταν είσαι αδιάθετη. Υπάρχει όμως ένα «πρόβλημα», πρέπει να τρως μαύρη σοκολάτα μόνο. Η σοκολάτα γάλακτος θα σε κάνει να νιώσεις χειρότερα. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει αντιοξειδωτικά και είναι επίσης πηγή μαγνησίου που μειώνει τις εναλλαγές στη διάθεση. Βοηθάει μάλιστα και στη βελτίωση της σεροτονίνης (aka η ορμόνη της χαράς). Όσο περισσότερο κακάο περιέχει, τόσο το καλύτερο.

Φυλλώδη πράσινα λαχανικά
Τροφές όπως το σπανάκι και το kale είναι οι διασώστες σου, όταν έχεις περίοδο. Τα φυλλώδη λαχανικά είναι γεμάτα σίδηρο, ο οποίος χάνεται σε μεγάλο ποσοστό, όταν αιμορραγείς. Ένα smoothie με σπανάκι ή kale είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι. Το να προσθέσεις λαχανικά στη διατροφή σου, είναι πιο εύκολο απ’ όσο νομίζεις.

Γιαούρτι
Το γιαούρτι είναι πηγή ασβεστίου, που μπορεί να μειώσει του πόνους και να χαλαρώσει τους μυς σου. Μπορείς να προσθέσεις μερικά φρούτα και μέλι για ένα γλυκό κέρασμα, ή να το χρησιμοποιήσεις σαν βάση για ένα smoothie (με τα πράσινα λαχανικά που λέγαμε πριν). Γίνε λίγο δημιουργική.

Μπανάνες
Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β6 και κάλιο που μπορεί να σταματήσει την κατακράτηση υγρών και το αίσθημα πρηξίματος. Το κάλιο που περιέχουν μπορεί επίσης να εμποδίσει τις κράμπες στους μυς σου. Tip: δοκίμασε να φτιάξεις παγωμένα κομμάτια μπανάνας βουτηγμένα σε μαύρη σοκολάτα. Το ιδανικό γλυκό.

Αβοκάντο
Τροφές που είναι πλούσιες σε καλά λιπαρά, μπορούν να σε βοηθήσουν και να σε χορτάσουν περισσότερο από ότι το junk food. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Είσαι ελεύθερη να φας όση σάλτσα γουακαμόλε θέλεις.

Ψωμί ολικής αλέσεως
Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι μία πολύ καλή πηγή μαγνησίου, που βοηθάει στη μείωση έντασης των μυών, ενώ οι βιταμίνες Β και Ε που περιέχει καταπολεμούν την κούραση και την κατάθλιψη.

loading...