in ,

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman, Παύλος Χατζηπαυλίδης

Pink Woman: Πέθανε ο ιδρυτής της, Παύλος Χατζηπαυλίδης

Απεβίωσε σε ηλικία 61 ετών ο επιχειρηματίας Παύλος Χατζηπαυλίδης, ιδρυτής της Pink Woman. 

Με μια λιτή ανακοίνωση ο όμιλος Intrafashion και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Ματεμτζής, ανακοίνωσε το θάνατο του ιδρυτή της Pink Woman, Παύλου Χατζηπαυλίδη, σε ηλικία 61 ετών.


1502205 parousiasi 070325 930 2

Η ανακοίνωση της Pink Woman

«Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε τον αδόκητο θάνατο του Παύλου Χατζηπαυλίδη, ιδρυτή της Pink Woman.

Για κάποιους από εμάς ήταν πολλά παραπάνω από συνεργάτης… ήταν φίλος… ήταν αδελφός.

Η δύναμη, η αγάπη, η αφοσίωση και η δημιουργικότητα που έκρυβε μέσα του, χάραξαν τη ζωή του, αφήνοντας ισχυρό αποτύπωμα.

Θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη, εκτίμηση και απέραντο σεβασμό.

Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην αγαπημένη του σύζυγο, Ευγενία».

stigmiotypo othonis 2025 03 07 17.05.48

Από τη Δράμα, σε όλη την Ελλάδα

Με καταγωγή από ένα χωριό της Δράμας, ο Παύλος Χατζηπαυλίδης ήθελε από πολύ νωρίς να δημιουργήσει ένα δικό του concept στην ένδυση, γι’ αυτό και «ακολουθούσε» κάθε πρωτοπορία που λάνσαρε στην παγκόσμι αγορά ο δημιουργός των Zara, Amancio Ortega.

Μπήκε στο χώρο της λιανικής με τη διαχείριση διεθνών σημάτων στην πόλη της Καβάλας, η οποία έμελε να αποτελέσει και την έδρα της Pink Woman, του brand που οραματίστηκε και δημιούργησε για τις γυναίκες το 2006.

Από το εργαστήριο στη Νικήσιανη Παγγαίου όπου παράγονταν τα προϊόντα, οι συνεργασίες επεκτάθηκαν σε Ιταλία, Τουρκία, Κίνα, Μπανγκλαντές, Ινδία, Βιετνάμ, Μαρόκο με αποτέλεσμα μέχρι το 2018 η αλυσίδα να μετρά σχεδόν 80 σημεία, που δημιουργήθηκαν σε όλη την Ελλάδα κυρίως μέσω franchise.

Το 2016 αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα, δημιουργώντας τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα, διατηρώντας ωστόσο ως έδρα την Καβάλα, όπου υπάρχει μέχρι και σήμερα το logistics center. Pink Woman

Η Intrafashion

Το 2020 ο όμιλος Intrafashion με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή, εξαγοράζει την Pink Woman, διατηρώντας μια πολύ καλή σχέση με τον ιδρυτή της μάρκας.

Από τότε μέχρι σήμερα, ο όμιλος έχει δώσει έμφαση στην ανάπτυξη του δικτύου και την ενίσχυση της ποιότητας, διατηρώντας το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων -με 120 σημεία- από όλα τα ελληνικά brands, όπως και σημαντική παρουσία με το e-shop για την περαιτέρω προώθηση των πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κανάλι.

Όπως είχε επισημάνει και ο κ. Ματεμτζής, «Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν έχει σύνορα και η αύξηση της διείσδυσής του στην ελληνική αγορά συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει. Είναι μια φυσιολογική εξέλιξη στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπως και ο ανταγωνισμός από φυσικά καταστήματα από brands και αλυσίδες που θεωρούν ότι τους αναλογεί. Υπό αυτές τις συνθήκες το μερίδιο του 4,5% του τζίρου για την Pink Woman, είναι αξιόλογο».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται γνωστά τυριά που πωλείται στον Σκλαβενίτη – Έχουν λιστέρια

Σεισμός πριν λίγο