in ,

Ρεκόρ πωλήσεων για τα ρολόγια Rolex στην Ελλάδα – Φοβούνται ότι θα ξεμείνουν από κομμάτια

Με τη ζήτηση να παραμένει αμείωτη, η Rolex φοβάται για εξάντληση των αποθεμάτων.

Η Rolex Ελλάς σβήνει σήμερα 30 κεράκια παραμονής στο χώρο της ωρολογοποιίας, και γιορτάζει με ολοένα αυξανόμενα κέρδη που δεν λένε να υποχωρήσουν.


Το 2022 η θυγατρική πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα, με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται σε 82,5 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένο δηλαδή κατά 10,3% σε σχέση με το 2021.

Μετά την ανάρρωση της εγχώριας αγοράς από την πανδημία του κορονοϊού, αλλά και το λανσάρισμα της νέας κολεξιόν «Watches and Wonders», δεν είναι να απορεί κανείς για τα αστρονομικά νούμερα.

Ξεφούσκωσαν τα κέρδη, φούσκωσαν οι τσέπες

Παρά τα περισσότερα κομμάτια, τα μεικτά κέρδη της εταιρίας μειώθηκαν το 2021 από 12,6 εκατομμύρια ευρώ, σε 8,9 εκατομμύρια ευρώ το 2022. Ωστόσο φαίνεται πως τα χρήματα είναι ακόμα αρκετά για να «βιοποριστούν» τα στελέχη, με τη διοίκηση αλλά και τη μητρική να λαμβάνουν αυξημένα μερίσματα.

Ενδεικτικά, για το 2022, οι προτεινόμενες αμοιβές των μελών του Δ.Σ. της Rolex Ελλάς είναι 1,1 εκατομμύρια ευρώ και 225.000 ευρώ για το προσωπικό, ενώ στα γραφεία της εταιρίας στη Γενεύη στάλθηκε «ραβασάκι» 7.5 εκατομμυρίων.

Αδειάζουν οι αποθήκες

Αν μπορεί να θεωρηθεί πρόβλημα, η διοίκηση της Rolex Ελλάς πρέπει να αντιμετωπίσει την ευπρόσδεκτη πέραση των προϊόντων της με διάθεση ακόμα περισσότερων, αφού υπάρχουν ανησυχίες πως το αποθεματικό της θυγατρικής σε κομμάτια δεν θα ανταποκριθεί πλήρως στην αυξημένη ζήτηση.

Η διοίκηση της Rolex Ελλάς μάλιστα δήλωσε: «η διαθεσιμότητα όλων των μοντέλων που αναμένεται για το τρέχον έτος παραμένει μέσα στις ανησυχίες μας ώστε να μπορέσουμε να καλύψουμε την αυξημένη ζήτηση ειδικά κατά την θερινή περίοδο.

Θέματα όπως η διαθεσιμότητα μοντέλων, η οικονομική ανάπτυξη, η αναμενόμενη επιτυχία της τουριστικής περιόδου και οι επιπτώσεις στο κόστος των αγορών μας θα παίξουν σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα της επιχείρησης μας».

Στην κορυφή των προτιμήσεων

Η ασυνήθιστη, όχι μόνο αντοχή, αλλά και αειφορία της μάρκας στην Ελληνική αγορά μπορεί να εξηγηθεί από μερικούς παράγοντες.

Πρώτον, όπως αναφέρει και η διοίκηση, η επάνοδος της τουριστικής κίνησης μετά τους περιορισμούς εν μέσω Covid αναζωογόνησε τόσο την κινητικότητα του ελληνικού κοινού όσο και των τουριστών που ψάχνουν για ακριβά «σουβενίρ». Έχουμε λοιπόν μία φυσική επαναφορά της αγοράς.

Πέραν αυτού, το λανσάρισμα της νέας κολεξιόν της εταιρίας, Watches and Wonders, περιλαμβάνει μοντέλα για όλες τις απαιτήσεις, από καθημερινή χρήση μέχρι τις βουτιές στην άβυσσο ή την ορειβασία στις κορυφές του Θιβέτ. Αναμενόμενα, η ανανέωση ενός brand ανανεώνει και το ενδιαφέρον των πελατών.

Τέλος, η σταθερότητα της αξίας των ρολογιών Rolex αποτελεί για πολλούς κίνητρο για αγορές αποσκοπώντας στη μεταπώληση κομματιών με προστιθέμενο όφελος ή ως vintage θησαυρών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Written Από Κώστας Σαμαράς

Παθιασμένος αναλυτής αφοσιωμένος κοινωνικός συνθέτης μέσων μαζικής ενημέρωσης. Από μικρός τα έγραφε στα ίντερνετς. Εδώ θα τον δεις να μιλάει για όλα όσα αγαπάει: Lifestyle, Lifehacks Και με πολύ πίκρα για πολιτική. Χωρίς πλάκα!

6 χρόνια μετά τη μοιραία νύχτα: Χαμογελάει ξανά ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης, η μεγάλη αλλαγή για πρώτη φορά

«Κλαίει» η Πάτρα για τον ξαφνικό χαμό της όμορφης Ανθής – «Έσβησε» μέσα στο αυτοκίνητό της